{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

over en måned siden underligt {{forumTopicSubject}}

ja.

for over en måned siden lå jeg på kolding sygehus, jeg ankom kl 18.25. og var 3 cm åben smiley
veerne tog til i styrke og gik i sig selv sener.
da jeg var 7 cm åben fik jeg veedrop og kl 00.40 presseveer. kl 01.05 kom vores lille prinsesse til verden med NS om halsen. alt var så kaotisk, jeg husker jeg græd og gentog i må ikke tabe hende, pleace i må ikke tabe hende. men jeg husker ikke jeg lige da hun kom ud kiggede på min forlovede, græd som et lille barn og sagde, du fik din pige.......

alt dette er over en måned siden ofr den 28.03.2010 kom vores datter til verden, hvor er det bare for vild meget utroligt at hun allerede er over en måned. aææe de ting vi har oplevet indtil nu.

jeg kan stadig græde nårjeg kigger på hende mens hun ligger ved mit bryst og rytmisk sutter mælken i sig, og indimellem sender mig et lille skævt smil.

hun er vokset godt og har taget godt på

fra 3230 til 4800

fra 52 til 56

hunden har ikke rigtig accepteret hende, eller jo selføldig har den det, men hun er bange for hende. tror mest det er fordi hun ikke lige ve hvad hun skal gøre ved sig selv når den lille græder.

jeg har fået dispentation til at uploade lidt billeder men det bliver først i næste uge..


det var bare lige et glædes indlæg fra en glad og stolt nybagt mor

som

entlig ikke ville noget med det ud over skrive det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  over en måned siden underligt
Kommentér på:
over en måned siden underligt

Annonce