{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

2. måned i projekt baby {{forumTopicSubject}}

ja nu er vi jo startet med 2. måned af projekt baby og så tænker jeg sådan lidt :

-skal vi sexe hver dag? for i mission baby siger de jo at der er nok sædceller til sjov og til alvor?? Hmmm

- og så ved jeg ikke om jeg skal tage ÆL teste denne gang, fordi måske jeg tænker meget mere over det når jeg VED hvornår jeg har æl end hvis jeg ikke tager testen og bar har en fornemmelse af hvornår jeg har den??

jo og så skal i lige høre den bedste (efter min mening) smiley
da vi i går sexede, sagde jeg til ham inden at han nok skulle finde noget papir, så alt det der ikke falder ud på sengen, hvor han så siger: NEJ, for du skal ligge med benene op ad smiley jeg var fuldstændig mundlam. hihi det var så sødt, så har han læst en masse inde på nettet at nogle gør det at de ligger med benene op når man har æl. så jeg siger selvfølgelig til ham: jamen skal jeg ikke bare vente med at gøre det til æl? hvor han så siger: niks, du skal både nu og der smiley ahah han er så sød smiley

jo og så er han begyndt at komme til mig og snakke baby og vise mig baby ting på nettet osv. hihi smiley

lige et par spørgsmål og lidt glæde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. måned i projekt baby
Kommentér på:
2. måned i projekt baby

Annonce