{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

hjælp udslæt {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen . jeg blir nød til at spørge jer mødre , da lægerne siger der er nok tid at tjekke i selvom jeg ringer igen imorgen ..


min datter har i nu 3 måneder fået udsæt i hovedet hverdag det var ikke så slemt i starten så regnede med det var noget der gik væk men det blir værre og værre hele tiden og kommer og går . hun kan få det i badet og alle steder og hele tiden bruger intet til badet men det nu blevet så slemt at jeg bange for det farligt fordi hun ikke kan tåle et eller andet . hun blir knald rød i hovedet med røde knopper og det ligner røde bumser kun få stritter ud af huden . hun for røde rander under øjnene og liger en der skal dø altså . vi har hund og det startet ca efter ham .. men lægen siger de ikke kan tage en allerigi prøve da hun ikke er ældre og jeg så skal komme med hende når det slemt det bare svært fordi vi skal gå op i byen også når det væk alligevel .. er der nogen der har prøvet noget lign med deres børn for det virkelig blevet slemt ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp udslæt
  • #1   27. aug 2009 Vores datter har også udslæt i hele hovedet.. mest omkring øjene. Det kom efter hun havde haft 3 dages feber og er der så lidt on og off.
    Vi var ved lægen igår, og hun har fået noget creme ( Hydrokortsion ) som kan købes i håndkøb. Hun skal smøres 2 gange om dagen. Man må dog ikke bruge det i mere end 1 uge da det er meget stærke sager mod deres sarte hud. Men fik at vide at alm. creme også skulle hjælpe. (vi bruger Derma) Og det skulle hun smøres med 3 gange om dagen.
    Vi har også hund, men fik os at vide at det var for tidligt at teste for allergi. smiley


  • #2   27. aug 2009 Vores søn lider af børneeksem og det er nok noget jeg har givet ham desværre da jeg selv har haft det i min barndom :0( ..... Han har det også for det meste i hovedet men det er mere røde pletter ......



  • #3   27. aug 2009 Jeg mener at ha læst at tit hvis det er allergi overfor enten hunde eller katte løber deres næser og deres øjne løber i vand hele tiden ! så det tror jeg nu ikke at du skal være bange for :0)

  • #4   27. aug 2009 hejsa ja men det kunne faktisk også minde meget om pletter . men lider din søn stadig af det ? smiley okay så det nok ikke hunden det var dejligt smiley

    dea : .. aha . jeg vil prøve at købe noget derma hvad bruger i for en af dem .. også venter jeg med at høre ved lægen det andet som er lidt stærkere smiley


  • #5   28. aug 2009 Ja det gør han og han er snart 9 mrd ! desværre er det tit og ofte noget de skal leve med i mange år :0( ..... og tit er det ting de spiser som de ikke kan tåle.... malthe kan f. eks ikke tåle alt hvad der er tomat i og citrus frugter.... så det får han ikke noget af !!!!!

    Jeg ville gå ned på apoteketet og snakke med dem og så ved de helt sikkert hvilke cremer der er godt til det :0) ..... og så er det vigtigt at du skifter imellem cremerne tit også ! Jeg har selv den creme fra lægen men bruger den sjældent så meget som jeg kan.... da det ikke lige frem er skide sundt for dem.... OG så er jeg begyndt at gå til zoneterapi med ham da det var det der hjalp på mig som lille .....


  • #6   28. aug 2009 Den er den grønne vi bruger fra Derma.. altså baby produkterne. Den hedder bare Baby-creme.. smiley

  • #7   29. aug 2009 stine : okay rart at høre at andre også har det fordi var ret nervøs nemlig smiley men hvordan blev han tjekket om han ikke kunnet tåle de ting smiley

    dea : okay tusind tak vil helt sikkert prøve den smiley


  • #8   29. aug 2009 jamen det er han ikke blevet tjekket for :0) men de ene gang han fik kødsovs hvor der var tomat i slå han ud rundt om munden f. eks og hvis han får citrusfrugter slår han også ud med hans eksem så derved ved jeg at han ikk kan tåle det :0)

  • #9   29. aug 2009 de kan først blive testet når de er 3 til 4 år desværre !!!!

  • #10   29. aug 2009 okay smart ja .. det godt nok trist de skal være så gamle smiley

Kommentér på:
hjælp udslæt

Annonce