{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Min datter har for 14 dage siden ca. haft skoldkopper, det er væk nu, pånær mærkerne efter det. (Men der går vel lidt tid?) Hun har så efterfølgene haft meget tør hud pga. det kløe stillene creme hun fik, men det er så også væk nu:)
Men NU har hun så fået noget eksem ved armene og under hendes øjne, det ved hendes arme er meget voldsomt, hun viser ikke tegn på at det klør, men det ser træls ud. smiley
Kan man få noget udslæt/eksem efter skoldkopper?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..
  • #1   28. feb 2009 Prøv at ring og spørg vagtlægen, kan være han vil se hende.

    Tror nu ikke det er skoldkopperne hun har fået eksem af, men mere det kløe stillene creme :S


  • #2   28. feb 2009 kan godt være hun har fået børne eksem smiley

  • #3   28. feb 2009 Kan hun godt have fået eksem af det kløestillende creme, når der er gået 14 dage?
    Ellers må vi ringe til lægen på mandag?


  • #4   1. mar 2009 min datter har også eksem i armhulerne og i hulen ved albuen når man bøjer der.. og bag knæet... , for hendes vedkommende er det astmaeksem, hvorfor det kaldes det ved jeg ikke hun har haft astmatisktbronkitis 2 gange i forbindelse med forkølelse...
    nå, men vi har i hvert fald fået noget salve. og det tager det næsten med det sammme..

    hvis du evt smører det inden du kommer til lægen, må de ikke være en crem med pafume i.. og heller ikke zinksalve , da den salve udtørrer i stedet for fugter stedet. det skal være en god fed crem som kan tage tid med at trænge ind.


Kommentér på:
Hjælp..

Annonce