{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jul og nytår regler
  • #1   30. nov 2014 Deres ikke nogle regler, det kommer an på hvad man har aftalt inden hos statsforvaltningen.
    Har man ikke aftalt noget, er der ikke noget der gælder, og man skal enten blive enige, så man kan få en aftale op at køre.

    Det er jo meget individuelt hvordan man har samvær, det gør dig fx gældende hvor der bliver hentet/bragt, hvor længe barnet max må sove hos modparten osv


  • #2   30. nov 2014 Der er som nævnt ingen faste regler. Det er, ligesom al andet samvær, noget I skal aftale indbyrdes. I kan selvfølgelig få hjælp til at snakke om det, i statsforvaltningen, men det er alt for sent nu. Det kan I slet ikke nå før jul!

    Typisk aftaler man at den ene forælder har jul, og den anden nytår, og året efter skiftes man så.


    Var det svaret du ledte efter?


  • #3   30. nov 2014 ACS nogen siger bare man siger julen er fra d. 24-28 og nytår fra 29 til første normale hverdag

  • #4   30. nov 2014 Det er meget meget forskel. Jule samvær her er 24-25 Dec. Og nytår er 31 Dec -1 Jan. Der passer far bedst så det er det vi har fået fastsat

  • #5   30. nov 2014 Og kender mange der ikke har jule samvær ud i alle juledagene. Har man juleaften har man ikke alle juledagene.
    Men det er jo forskelligt fra familie til familie.

    Hvordan har din eks mand det? Hvad ønsker han sig? Og hvad ønsker du dig ?


  • #6   1. dec 2014 Hvor mange dage plejer dit barn at være hos sin far? Hvor gammelt er barnet? Hvad er dine og farens ønsker.


    Her sover min søn kun ude 2 nætter. Normalt har han jul hos mig, men er så hos far fra den 25 kl 10 til den 27 kl 18.30.

    Juleaften plejer han at spise frokost hos sin far og komme hjem til mig kl 15.

    I år skal han dog være hos far for første gang. Han er hos mig til frokost, og bliver så afleveret hos far kl 14. Jan kommer hjem den 26 kl 11.
    det er hvad der passer os bedst, i forhold til planer og at hygge med begge sider af familien.

    Nytår har jeg ham altid, for far vil gerne drikke smiley


  • #7   3. dec 2014 Min datter er knap 4 år, hun ser sin far hver anden weekend.

    I år holder han jul med hende, jeg aflevere hende d. 24, da vi selv skal holde jul d. 23. og får hende hjem igen d. 25 eller 26 - da han skal arbejde.

    Jeg er så inviteret til nytår uden børn og derfor spurgte jeg hendes far om han ville have hende, det ville han så ikke da han ikke mente at han skulle holde noget. Så spurgte jeg hans forældre om de kunne tænke sig det, for ellers holdte hun hos min mormor og morfar som min søster og jeg altid har gjort.
    Og det ville de super gerne, de vil så gerne have hende tirsdag d. 30 og frem til weekenden hvor far har weekend.
    Det er også lidt billigere i forhold til at jeg bor mellem Kalundborg og Holbæk og far i Roskilde og farmor og farfar i Karise (sydsj)

    men vi samarbejder godt og skal jeg et eller andet, så tager han hende gerne


Kommentér på:
jul og nytår regler

Annonce