{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Glædelig Jul! {{forumTopicSubject}}

Vil lige ønske alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår!

Jeg glæder mig helt vildt til at fejre den første jul, det bliver en helt speciel dag, selvom tøsen jo selvfølgelig ikke forstår noget af det smiley

Håber at alle har det godt! Tiden går jo hurtig. Næsten også for hurtig....

Her sidder Simone (næsten= mor er lidt pylret) selv.
Hun løfter numsen op, så hun står i "kravleposition" i få sekunder (det er nemmest inde i sengen, hvor man ikke glider)
Hun snurrer rundt om sig selv og skubber sig baglæns, når hun ligger på maven (på den måde kan man faktisk komme langt omkring!)
Hun gider ABSOLUT ikke ligge på maven, hvilket resulterer i mange kampe på puslebordet
Hun har endnu ikke fundet teknikken til at komme fra mave til ryg (tror ikke hun synes det er nødvendigt)
Hun er konstant i bevægelse, på nær når hun sover! Fødderne danser afsted og vi kalder hende derfor Simone Happyfeet (ligesom tegnefilmen) for tiden smiley
Hun elsker majsgrød og mandariner og synes egentlig godt hun kan nøjes med at spise det.... Havregrød og kartoffelmos er noget værre pjat!
Når vi prøver at give hende andre ting at spise ligner hun en, der tænker: "Er i ude på at forgifte mig?!" Men nysgerrig er man jo, så hun kan ikke lade værre med at åbne munden op!!!!
Hun vejede d. 15/12 7,25 kg og var 68 cm lang, så hun er en lille aktiv dame!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædelig Jul!
Kommentér på:
Glædelig Jul!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce