{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.978 visninger | Oprettet:

Mellem Update - Hvor længe skal man kæmpe {{forumTopicSubject}}

Syntes lige jeg ville smide en status på hvordan det går herhjemme.
Vi sover hver for sig pt for jeg har svært ved at stole på ham. Derud over er det som om han er klar over han har dummet sig på mange måder for han er blevet en hel anden. Han syntes jeg skal blive og kæmpe til det sidste. Efter vi var ved læge den anden dag og lægen beordrede ham til at tage sig lidt mere af huset og jeg fik udskrevet ro på recept ja så er han blevet en anden men jeg er bange for han ændre sig igen... Jeg forslog ham perterapi men han syntes vi skal kæmpe sammen uden hjælp. Jeg ved ikke om jeg er enig eller ej.... Det mor og far halløj er ikke altid nemt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mellem Update - Hvor længe skal man kæmpe
  • #1   11. aug 2012 Som jeg ser det, er parterapi en rigtig god løsning når i er "helt derude". Så synes du skal få overbevist din mand om at komme af sted. Der er ingen skam i at få hjælp udefra, jeg ser det bare som mod, og en lyst for at få forholdet til at lykkes. Man kan jo få
    En masse gode redskaber med hjem som kan være med at kærligheden reddes.


  • #2   11. aug 2012 Jah men hvis han ikke vil vil jeg ikke tvinge ham..... lige som jeg sagde til ham at han skal ikke tvivnge mig til at blive

Kommentér på:
Mellem Update - Hvor længe skal man kæmpe

Annonce