{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan er reglerne?
  • #2   3. jan 2011 nej det er noget i skal blive enige om!! Hvis ikke i kan det vil jeg råde jer til at tage i statsamtet! De er dygtige til at vudere hvad der er bedst for barnet.

  • #3   3. jan 2011 min datter er 2,5 år og er hos hendes far hver anden weekend! Vi var i amtet! Vi fik at vide at det er bedst for barnet at de har en "fast base"

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   3. jan 2011 det er ikke mig, men vin svigerinde, som overvejer at forlade hendes mand. Men hun mener at hvis hun gør det, så skal drengene være en uge ved den hver.. og det må jeg indrømme, at det kan faren ikke finde ud af. Men tror nu ikke at de vil kunne blive enige om noget, da hendes svigermor, er kommet med en udtalelse der gør at hun ikke rigtig tør at forlade hendes mand. smiley
    Hunn fik for knap 8 år siden en hjerneblødning og er PT ved at søge pension, og derfor mener hendes svigermor at manden har mere ret til børnene end hun har. Det har vel ikke noget at sige, at hun er "syg"???


  • #5   3. jan 2011 nej hvis hun kan passe hendes barn/børn så har det intet at sige

  • #6   3. jan 2011 Det bliver ikke gjort autoamtisk..

    Hun kan også vælge at tage børnene med og så kun lade faren se dem hver 14. dag..

    Så længe hun fuldt ud kan tage vare på hendes børn har hun sin fulde ret til at have dem smiley

    Jeg kender en der er alene mor til 4 børn, hun har kun 1 ben og har en rullestol, hun har ingen probemer med at passe ungerne smiley Den mindste er vidst endda 1½-2 år smiley


  • #7   3. jan 2011 hvis HUN flytter, kan hun IKKE flytte barnets adresse uden at have farens underskrift på dette. også er det hende som skal fastsætte samvær til sig.. og faren der er barnets "base"..

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #8   3. jan 2011 hun kan fuldt ud tage sig af hendes børn, de mangler ingenting.

  • #9   3. jan 2011 hvis det var til mig smiley jeg tvivler ikke på hendes evner som mor, kender hende jo ikke..
    Men jeg ved bar at hun kan tage barnet med sig, men ikke flytte barnes adresse..! smiley


  • #11   3. jan 2011 Dina - De har lige meget ret til at have børnene.. Hun er ikke dårligere stillet end han er..

  • #13   3. jan 2011 Dina - Det skrev jeg ikke, men nu gik spørgsmålet på hende og ikke på om faren kunne

  • #14   3. jan 2011 Det kan godt være at forældrene har lige meget ret men jeg synes børnenes ret er den vigtigste.

  • #15   3. jan 2011 Louise - Børnene har ret til et trygt hjem, og det kan de vel få hos begge forældre?

  • #16   3. jan 2011 Ja men det er jo ikke sikkert at en 50- 50 ordning er den bedste for børnene.

  • #17   3. jan 2011 det med at være syg og have børn boende..

    Min mor som lider af sclerose har 3 børn, hun fik det konstateret mens hun var sammen med min far. men det gik ikk mellem dem og hun flyttede fra ham. og de måtte i gennem hele systemet for at kunne finde ud af det. Det endte så med at vi boede hos vores mor og var vær anden weekend hos vores far. Min storbror har dog ikk samme far som os to andre. Så bare hun kan forsørge børnene og de har det godt så behøver hun ikk at være bange.. Min far kan være et stort svin til tider når min mor ingår i samtalen. og min mor vandt med at have os boende men de havde fælles forældremøndighed over os.

    Bare lige en "positiv" historie.


Kommentér på:
hvordan er reglerne?

Annonce