{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

ligeglad med sin søn eller?? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. ville bare lige høre om der var nogle der havde et forslag til hvordan jeg skal forholde mig i den her sag.

jeg fødte for 3mdr siden, og Frederik´s (min søn) far har kun set ham 9gange, 4gange på sygehuset, en gang hos mig de andre 4 gange er det mig der er kommet til ham. nu det over en mdr siden han har set ham og jeg har kun hørt fra ham 5gange siden.

føgler han er ligeglad med hans søn. han bruger hele tiden dårlige undskylder som, jhar ingen penge, har lige været i amtet med hans anden søn. altid har han en undskyldning. og lover han af komme men har ikke set ham endnu.

nu skal jeg så holde barnedåb og han vil selvfølgelig gene med og have sin familie med, men ved ikke helt om det´det jeg vil. jeg har sp sagt han skulle være med til af betale hvis hans famile skulle med. men det har jeg heller ikke hørt noget om, og der kun en lille dr til dåben.

puha ved sku ikek helt vad jeg skal gøre.

håber der nogle der kan give mig et råd.

hilsen rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ligeglad med sin søn eller??
  • #1   26. jun 2008 jeg har sagt han skulle betale inden den 1/7 så der lige nogle dage af løbe på endnu.

    i starten ringede jeg meget til ham og fortælte hvordan det gik men gad ikke mere derfor jeg ikke hører fra ham for jeg ringer aldrig til ham.

    Man har vel ikke pligt til af tage faren med til barnedåben når man er gået fra hinanden vel.??


  • #2   26. jun 2008 man kan godt søge tilskud til barnedåb, har jeg også tænkt mig hvis han ikke betaler.

  • #4   26. jun 2008 Marlene B: tak for du sagde du skulle søges inden for det vidste jeg ikke:)

    ked af hører du også har den sådan. jeg giver det helt ret i hellere ingen far frem for en der tviges. de skal jo gøre det af glæde. kan ikke forstå dådan nogle mennesker, noget der er så skønt også kan de være ligeglade:(


  • #5   26. jun 2008 min drengs far har aldrig set ham, så kan sagtens sætte mig ind i det og er helt enig med malene b hellere ingen far end en der skal tvinges... syntes det er synd for barnet at se ( i dette tilfælde far) og føle sig uønsket....

    ang barnedåben, syntes jeg du skal gøre som du allerede har besluttet med at han skal betale inden d 1juli ellers skal han ikk med:)


  • #6   26. jun 2008 nogle der ved hvordan med fuld forældremyndighed. vi har jo fælles nu, fordi vi var sammen da jeg blev gravid, men der jo kommet nye regler så nogle der ved om der er chance for man kan få den selv, med de nye regler..??

  • #7   26. jun 2008 tak alle sammen. glad for i er enige, så følger jeg mig ikke så ond igen;)


  • #8   26. jun 2008 susanne s: tak skal du have, jeg vil ringe til dem i morgen:) håber det går lige så nemt for mig;)

  • #10   28. jun 2008 maria s: hans farmor har ikke en gang set ham, og de andre har ikke set ham i over 2mdr. så er faktisk lidt ligeglad, ved godt det er ondt, men bliver nød til af være ligeglad for ellers bliver jeg ked af det hele tiden og gider ikke være ked mere.

  • #11   28. jun 2008 Rikke S syntes også du skal være ligeglad med dem og så tænke på dig selv og den lille... er ingen grund til at du skaal gå og spekulere over dem når de tydeligvis ikk viser den store int. - det er min mening:)

  • #12   28. jun 2008 june b: ja du har ret, men bare svært for mig af indse de er ligeglade for hvordan kan man være det. smiley

  • #13   28. jun 2008 ved godt det er svært, men min datters fars familie har ikk vist nogen int for hende siden statsamtet besluttede hendes far ikkmåtte have samvær med hende for 3-4år siden og hun er 7år nu, og det har været virkelig svært for hende fordi hun var så stor og havde haft jævnlig kontakt med dem- men det jeg ville frem til er at det er nemmere nu end senere for både dig og den lille, når de ikk viser int.
    forstår heller ikk nogle kan være ligeglade:/


Kommentér på:
ligeglad med sin søn eller??

Annonce