{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Amning {{forumTopicSubject}}

Ja ved godt der er mange enmer omkring det og har skam kigget kan bare ikke finde noget som jeg føler jeg kan bruge derudover ved jeg det er tidligt men sådan er det jo

Jeg er i uge 29 nu og er de sidste par dage begyndt at tænke meget over amning. Storer bror blev ikke ammet. Denne gang var jeg egentlig besluttet på at prøve igen , men føler ikke det er rigtigt er slet ikke sikker på jeg vil have det godt med at amme, ved ikke hvor eller hvem jeg skal snakke med det om, før føler at både fra min familie og fra jordemoren ligger der et Press atselvfølgelig skal jeg da amme agtigt, har selvfølgelig. Tænkt mig at prøve for hvem ved måske elsker jeg det,

Ved ikke hvad jeg vil udover at få lidt råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amning
  • #1   17. feb 2014 Jeg ville heller ikke amme. Det føltes bare helt forkert. Jeg havde gudskelov en JM der støttede mig 100% og gjorde klart for mig at en god mor ikke sidder i brystet.

    Men jeg aftalte med min mand at jeg ville give det en chance. Da hun kom ud føltes det naturligt at lægge hende til, men jeg syntes aldrig at det var fantastisk.

    Idag er jeg stolt af at jeg, trods alt, ammede hende i 4,5 måned.


  • #2   17. feb 2014 Hvis du ikke vil, skal du ikke gøre det, uanset hvem det er der presser på for at få dig til det. Du skal kun gøre det, hvis det er fordi du selv har lyst til at give det et forsøg.

  • #3   17. feb 2014 Føler bare at det er svært at fortælle fordi man lynhurtigt bliver dømt og har behov for at få det snakket igennem

  • #4   17. feb 2014 Jeg kan sagtens forstå hvad du mener, men du er nød til at sætte ord på det.

  • #5   17. feb 2014 Det er 100% dit valg!

    Hvad med at give det et forsøg når baby kommer men hav flaskerne klar hvis det ikke duer for dig?

    Bare et forslag.. smiley Min søn har hele vejen fået flaske, og i de første 4 måneder ammede jeg også, men det fungerede altså heller ikke for mig, så det hold jeg op med.. smiley


  • #6   17. feb 2014 uanset hvad så vil jeg prøve for mit barns skyld men ellers vil jeg malke ud i starten ligesom med den store


Kommentér på:
Amning

Annonce