{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Stop amning {{forumTopicSubject}}

Godanften..
Nu har jeg en lille plan om at stoppe med at arme, i første omgang vil jeg bare nøjes med at give morgen og aften + natten..

Min søn er 7 mdr. og jeg ammer stadig lidt, han får grød/andet til morgen, middag, og aften. men han får stadig ldit ind i mellem..
Hvordan stopper man stille og rolig, hvordan gør man det på den bedste måde, han bruger ikke sut, han bruger mig som sut, han tager tit og hiver blusen ud på mig, og leder og prøver på at finde noget når han sidder hos mig, for bare at hygge spise..

Men vil gerne trappe ned på det, da han skal starte i dagpleje om to mdr.

Hvad er jeres bedste bud, og hvor og hvad skal han hade at spise i de måltider jeg plejer at give bryst,

håber der er nogle der kan give mig nogle gode tips..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop amning
  • #1   24. feb 2009 Jeg ville tilbyde ham lidt frugtmos og evt. yoghurt og lidt vand på de tidspunkter hvor han søger efter brystet og evt. lade din mand/kæreste tage over hvis han bare insistere på at blive ammet det gør det både nemmer for dig og lille mand.


  • #2   24. feb 2009 Jaa, men problemet er min mand arbejder 4 dages uge. så han er sent hjemme i hverdagene.. Så har ham 4 dage om ugen næsten alene..
    Men har prøvet at give ham lidt most banan og sådan ind imellem..




  • #3   25. feb 2009 Ja okay, hvor mange gange ammer du ham ca om dagen? syntes det er svært det der med at trappe ud af amning hvis man ammer meget, jeg har selv ammet mine børn 14 mdr 11 mdr og 12 mdr og der begyndte de selv at sige fra.
    Men tror den bedste måde at trappe ned på er at tilbyde ham noget andet mad/drikke når han gerne vil ammes.


  • #4   25. feb 2009 Ja, jeg har os prøvet at trappe ned, men syntes hellere ikke det er skide nemt.. Jeg prøver at tilbyde ham noget vand, og det hjælper nogle af gangene.. jeg ammer 2-3 gange om natten, så til formiddag, ved eftermiddag, og sent eftermiddag, også ved 8 tiden og når han skal sove ved 21 tiden..

  • #5   25. feb 2009 uh ha jeg havde også det problem med amning om natten til sidst sagde sundhedsplejersken til mig at jeg skulle stoppe med at amme ham om natten og tilbyde ham vand i stedet, og det hjalp mig af med natte amningen, sørgede jo så for at han fik en kæmpe portion grød inden han blev putte. Men ellers stopper det automatisk når han begynder i dagpleje, håber du kan bruge lidt af mine råd?

  • #6   27. feb 2009 Jaa, det har jeg os hørt, at det stopper lidt, havde bare håbede på at det kørte inden han skulle starte i dagpleje, men jo jeg kunne godt bruge dine råd, er os begyndt at give ham noget mad inden det er senge tid, og så sover han lidt mere, og mange gange tak for hjælpen;)

  • #7   27. feb 2009 Var da så lidt, vil gerne hjælpe hvis det er muligt, og de ting brugte jeg selv ved mine børn

Kommentér på:
Stop amning

Annonce