{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

kan ikk sige stop :( (amning) {{forumTopicSubject}}

Ja min kære søn er 6 uger gammel nu og jeg har været alt for meget igennem (dårlig fødsel, akut kejsersnit, slem infektion i kejsersnit og under kniv igen, brystbetændelse og nu igen brystbetændelse)
Jeg står i den situation at nu har sundhedsplejersken og lægen sagt stop til mig, jeg må ikke amme(malker ud) min lille baby mere da jeg har været alt for meget igennem og skal til at være rask for ikke at blive indlagt igen. Er glad for det er fagfolk der har sagt det for kan godt selv se jeg skal til at have hold i alt den pencilin og betændelse i kroppen. jeg har fået piller til at stoppe mælken, men for katten hvor er det svært at tage skridtet, kan bare ikke få mig selv til at tage de skide piller da jeg ved mælken holder.
ja ved ikke hvad jeg ville med tråden, bare ud med det og evt høre hvordan man overbeviser sig selv at det er altså bedst for alle jeg får stoppet. (der er flere liter mælk i fryseren af mit så han får en blid overgang til MME


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan ikk sige stop :( (amning)
  • #2   4. okt 2012 Tania - nej og jeg ved jo inderst inde at du har ret, men puha det er hårdt... sidder bare og kigger på de skide piller... min nervøsitet ligger nok i jeg er bange for han får ondt i maven af erstatning, men har købt grøn allomin og han fik en flaske i går med det uden at tøve og ingen kneb af nogen form efterfølgende.... men hvor de piller bare skriger til en jeg ikke skal tage dem smiley Manden har sagt at senest lørdag har jeg taget den første pille, men burde jo tage dem senest i morgen

  • #4   4. okt 2012 Den gode mor er i hjertet - ikke i brysterne ;o)

  • #5   4. okt 2012 Ja har taget beslutningen at efter læge besøg i morgen tidlig, skal have influenza vaccine så jeg ikke bliver mere syg. Efter det besøg tager jeg første pille.

    Tania - kan det godt passe MME lugter lidt syrligt


  • #9   4. okt 2012 Hjælper at læse hvad i skriver, mange tak smiley

    William har aldrig haft problemer med sin mave. Tænker, når baby'er får ondt, trækker de så benene helt op eller hvordan kan man se det er maven de har ondt i?

    Tania - tænkte jeg havde lavet noget forkert med det mme siden det lugtede sådan smiley


Kommentér på:
kan ikk sige stop :( (amning)

Annonce