{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Christina M
Christina M
Tilmeldt:
10. jul 2014
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22

Er jeg skør eller hva?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Min mand og jeg har nu prøvet at blive gravide siden septemer 2013, og der er desværre ikk sket noget endnu. Jeg det slår mig ikk ud, det skal nok blive vores tur. Nu til mit spørgsmål. Fødslen bekymre mig, men er her på det sidste været ramt af en forkølelse og jeg er så bekymret for at været forkølet til fødslen at jeg ikk kan få luft igennem næsen uden fødslen, jeg mener bruger man ikk meget sin næse til at trække vejret igennem under det hele?? Der må gerne grines at det er det der bekymre mig mest, men hælp mig lige så jeg ikk er så bekymret.
Hilsen herfra:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg skør eller hva??
  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #1   10. jul 2014 Jeg skal lige ku forstå det ret. Du siger at du ikke er blevet gravid, men at du er blevet ramt af en forkølelse, og at du er skræmt af at være forkølet under din fødsel. Du er jo ikke gravid, og din forkølelse skal nok gå over? Hvad er det der bekymre dig? Eller er du blevet gravid og er forkølet.? Ellers hvis du ikke er gravid, så kan du jo behandles før du bliver gravid og eventuelt bruge næsespray før graviditen smiley

  • #2   10. jul 2014 Og du vil blive endnu mere tilstoppes når du bliver gravid, fordi dine slimhinder vil blive uber sensitive..

    Men kan anbefale saltvand til gennemskylning af næsen.



  • #3   10. jul 2014 Og mår først fødslen er gået i gang, så løsnes der automatisk op

  • #4   10. jul 2014 En helt almindelig forkølelsen vare jo 1-2 uger. Og når du ikke en gang er gravid, kan det jo ikke påvirke en kommende fødsel, der jo ligger om minimum 9 mdr forudsagt at du skulle blive gravid i denne cyklus.

    Forstår slet ikke din bekymring over noget som slet ikke er en realitet.


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #5   10. jul 2014 Som jeg forstår det er det ikke den nuværende forkølelse der bekymrer hende, men hvis hun bliver gravid op til en mulig kommende fødsel??
    Tror ikke du tænker på det, midt i en fødsel smiley smiley


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #6   10. jul 2014 Der skulle stå : bliver forkølet op til en kommende fødsel smiley

  • #7   10. jul 2014 Jeg forstår det som at du er bange for - når tiden kommer - at være forkølet under selve fødslen - fordi du så et bange for ikke at kunne trække vejret ordentligt mens du føder.. true? smiley
    I så fald må jeg indrømme at jeg savlede helt vildt under fødslen fordi jeg lå med åben mund hele tiden.. så jeg går ud fra at jeg trak vejret gennem munden.. smiley


  • #8   10. jul 2014 Man kan godt trække vejret under fødsel selvom man er forkølet.

  • #9   10. jul 2014 Lige i den situation ville jeg nok tage et skud næsespray, selvom det ikke anbefales til gravide smiley


  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #10   10. jul 2014 Det er præcis det jeg mener Camilla Bianca:-) Jeg er bekymret for om jeg er forkølet under fødslen, også at jeg ikk kan trække vejret gennem næsen:(
    Og jeg havde nemlig tænkt lige et skud næsespray under fødslen, men hvad vil jordmorden ikk sige til det ?
    Jaae jaae jeg ved jeg bekymre mig om mærkelig ting, men hey så er det jo godt at i er der til at kan hjælpe mig smiley
    Nej er desværre ikk gravid endnu, men vi øver og øver;-)


  • #11   11. jul 2014 Hvis j har behov for næsespray under fødslen så tager j det, det går altså nok - så er næsespray altså ikke farligere.

  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #12   11. jul 2014 Hvorfor fornemmer jeg er lidt sur/spids tone i denne tråd fra nogen. Den er da bestemt ikk rart og gå med den følelse, og slet ikk når man er ny herinde?:-(

  • Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #13   11. jul 2014 Nej det da ikke underligt at du bekymre dig om nogle mærkelig ting. Det da ikke mærkeligt. Men meget normalt for en som er bange for en fødsel. Ingen dumme spørgsmål (: men hvis jeg har stødet dig med noget, så var det ikke meningen, jeg ku bare helt forstå om du var gravid eller ikke, og hvad din bekymring præcis gik ud på

  • #14   11. jul 2014 Og j prøver bare at pointere at det er næsespray og ikke gift..

    Det er noget andet hvis man er afhængig af næsespray og bruger det und reel graviditeten, men at det ikke skader at bruge den, hvis man føler det er det Manhattan brug for under en fødsel..


  • #15   11. jul 2014 Jeg synes ikke du skal tage sorgerne på forskud.
    Jeg havde også frygtet at skulle ligge syg hele tiden, da jeg havde hørt at man får et svækket immunforsvar under graviditeten. Men jeg var ikke syg en eneste gang (altså forkølet og sådan) og det bliver jeg ellers nemt.

    Og med hensyn til vejrtrækningen under fødslen, så jo, man får at vide at man skal trække vejret ind gennem næsen under veerne, men det kunne jeg slet ikke håndtere! Det er lidt svært når man samtidig jamrer, pruster og stønner over smerterne smiley


  • Christina M
    Christina M Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 22
    #16   12. jul 2014 Okay. Tak for jeres svar allesammen. Jeg skal prøve og lade være med at tag sorgerne på forskud. Det kan jeg gøre når jeg blir gravid. Jeg begyndte bare at gå lidt i panik at HVIS nu jeg var forkølet og havde snottet næse at jeg ikke kunne få luft igennem næsen. Jeg blir forpustet bare ved tanken:-)

Kommentér på:
Er jeg skør eller hva??

Annonce