{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

Michelle
Michelle
Tilmeldt:
24. jul 2013
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12

hvordan med oprydning? ??? {{forumTopicSubject}}

Har hørt forskellige måder og alder på hvordan og hvornår folk lærte deres barn at ryde op efter sig selv (legetøj, tallerken osv.)

- så for nysgerrigheden skyld, hvordan lærte i børnene at ryde op oh hvilken alder startede i? smiley :-) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan med oprydning? ???
  • #1   14. jul 2014 Da hun viste interesse for det. I vuggestuen starter de når de kan gå, så omkring ét år. Det er naturligvis begrænset hvad man kan forvente af dem i den alder, men det kan jo leges ind tidligt.

    Clara elsker rydde-op-leg, hun blir tre til oktober. smiley


  • #2   14. jul 2014 Freja var os omkring et år da vi ryddede op sammen, og nok 1. 1/2 da hun begyndte at sætte sin tallerken ud. Hun bliver 5 om lidt. Og nu rydder hun op på værelset selv, smider sit tøj til vask, dækker bord, redder sin seng og så vil hun gerne vaske tøj os.

    Så hun vil gerne være med til mange ting. Åh ja hun hjælper os til i haven


  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #3   14. jul 2014 William er 4½ og rydder op efter sig selv når han har leget i stuen og vi hjælpes ad med at rydde op på værelset inden sengetid hver aften. Han går ud med sin tallerken, bestik og glas og sætter i opvaskeren og så får han altid lov til at putte opvasketabs i og tænde smiley han smider sit tøj i vasketøjskurven inden bad.
    Ellers hjælper han til, med småting hvis han har lyst, såsom at dække bord og tørre støv af m.m. men det er ikke noget krav smiley


  • #4   14. jul 2014 Emma sætter altid selv kop og telernker hen til opvaskeren når vi har spist og siger pænt tak for mad ..

    Det med og Ryde op inden hun starter på noget nyt er lidt svære jeg prøver men lykkes det ikk så gør jeg ik det store ud af det så venter jeg ser om det lykkes næste gang,

    Men vis jeg sætter mig på gulvet for Ryde op osv så kommer hun pænt og hjælper med komme tingene i kurver osv. Men desværre ik af sig selv endnu..


  • #5   14. jul 2014 vi startede oss tidligt, lige hvornår husker jeg ikke. men det startede med at være en leg om at kunne få det hele op i kassen, gøre det som noget sjovt. og i dag samler han alt op, om det så er papir fra et sugerør, så skal det i skraldespanden. han kan godt lide at hjælpe med at støvsuge og gøre rent. hvis vi går rundt med en klud vil han oss. han hjælper næsten hver dag med at dække bord. han gør det fordi han gerne vil hjælpe hele tiden.

    han bliver 2 år her d. 20 juli 2014


Kommentér på:
hvordan med oprydning? ???

Annonce