Ægløsnings eksperter hjælp søges :) Ægløsnings eksperter hjælp søges :)
Søger lidt hjælp fra nogle af jer ægløsnings eksperter der er herinde
Sagen er den at jeg ikke kender min cyklus pga p pille stop, men prøver at teste for ægløsning alligevel Jeg har testet ca 10 dage og ikke fået anden en én streg på testen før i søndags hvor streg 2 begyndte at komme frem. Mandag lavede jeg den test som jeg vedhæfter et billede af(ved godt den ikke er positiv) men tænkte yes og testede flere gange næste dag men testen var nu kun med én streg igen?! Onsdag fik jeg ÆL smerter i venstre side, men stadig kun én streg på testen, slet ikke antydning af streg 2... Siden mandag har jeg haft SÅ ømme brystvorter av av .. Så tænker jeg måske har misset den heeelt positive test et sted imellem søndag og mandag? Hvad tænker i? Eller skal jeg blive ved med af teste og vente på den HELT positive?
Hvad er jeres erfaringer?
Jeg tester fordi jeg skal i MR scanner d 12 december så en evt graviditet skal helt kunne udelukkes
feb 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 36 Svar: 223
Personligt er jeg ikke fan af de ægløsningstests, jeg synes det bliver for psykisk og kunstigt hvis man skal ligge sit sexliv efter dem..
Op i dynerne med manden og dig - det er en langt nemmere og afslappende fremgangsmåde
Et held og lykke med projekt baby herfra
jul 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 530
På mit billede har jeg taget to forskellige, strimmeltesten er ikke i nærheden af positiv, til gengæld er den anden helt positiv, og det var den vi gik ud fra og jeg blev da også gravid ved at gå ud fra det resultat.
jul 2013
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 530
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
jul 2013
Ægløsnings eksperter hjælp søges :)