1.442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Babylove2014
Babylove2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24

Ægløsnings eksperter hjælp søges :) Ægløsnings eksperter hjælp søges :)

Søger lidt hjælp fra nogle af jer ægløsnings eksperter der er herinde smiley

Sagen er den at jeg ikke kender min cyklus pga p pille stop, men prøver at teste for ægløsning alligevel smiley Jeg har testet ca 10 dage og ikke fået anden en én streg på testen før i søndags hvor streg 2 begyndte at komme frem. Mandag lavede jeg den test som jeg vedhæfter et billede af(ved godt den ikke er positiv) men tænkte yes og testede flere gange næste dag men testen var nu kun med én streg igen?! Onsdag fik jeg ÆL smerter i venstre side, men stadig kun én streg på testen, slet ikke antydning af streg 2... Siden mandag har jeg haft SÅ ømme brystvorter av av .. Så tænker jeg måske har misset den heeelt positive test et sted imellem søndag og mandag? Hvad tænker i? Eller skal jeg blive ved med af teste og vente på den HELT positive?
Hvad er jeres erfaringer?

Jeg tester fordi jeg skal i MR scanner d 12 december så en evt graviditet skal helt kunne udelukkes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ægløsnings eksperter hjælp søges :)
  • #1   5. dec 2013 Ja jeg har desværre ikke ret meget forstand på de ægløsningstests, andet end at de skal være lige kraftige stregrennan..

Personligt er jeg ikke fan af de ægløsningstests, jeg synes det bliver for psykisk og kunstigt hvis man skal ligge sit sexliv efter dem..

Op i dynerne med manden og dig - det er en langt nemmere og afslappende fremgangsmåde smiley

Et held og lykke med projekt baby herfra smiley

• Babylove2014
    Babylove2014 Tilmeldt:
    jul 2013

#2   5. dec 2013 Vi har skam også sex hver 2-3 dag fordi vi har lyst smiley Det er som sagt fordi jeg skal i MR scanner d 12 og vil helst gerne vide nogenlunde hvornår en evt graviditet ku indtræffe denne måned hvis det var..

• #3   5. dec 2013 Jeg synes den er svær at tyde. Jeg fik nemlig selv nogle tests hvor de ikke blev mere ens end den du viser.
    På mit billede har jeg taget to forskellige, strimmeltesten er ikke i nærheden af positiv, til gengæld er den anden helt positiv, og det var den vi gik ud fra og jeg blev da også gravid ved at gå ud fra det resultat.

profilbillede
  • Babylove2014
    Babylove2014 Tilmeldt:
    jul 2013

#4   5. dec 2013 Hold da op en forskel Annemette...det er da helt vildt.. Hmm måske jeg ikke skal bruge den billigste løsning(strimmelteste) en anden gang hehe smiley

• #5   5. dec 2013 Baby: Ja så er det jo ikke til at vide hvilken en man skal stole på.

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #6   6. dec 2013 Prøv at tage en graviditets test dagen forinden din scanning, og viser den ikke positiv tænker jeg der måske ik sker det store ved en scanning hvis du kun lige er blevet gravid, men ved det ikke

• Babylove2014
    Babylove2014 Tilmeldt:
    jul 2013

#7   7. dec 2013 Ja tænkte os på både at tage dagen før pg så om morgenen inden MR da man IKKE må scannes hvis der er nogen form for mulighed for at man kan være gravid.. Men håber faktisk jeg kan blive scannet, har ventet siden i sommers på en tid!

Kommentér på:
Ægløsnings eksperter hjælp søges :)

Annonce