{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Mette N
Mette N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Så er manden også klar {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg er kommet dertil nu at nu vil vi godt sætte børn i verden.
Så vi afventer troligt den næste ægløsning.
Da vi er forbi i den her måned smiley
De kloge siger vi skal vente med at gøre et forsøg til der er æglæsning da det givent skulle give bedre og hurtigere resultat, om det passer ved jeg dog ikke.
Fortsat god dag der ude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af 20m hæk 2 sider 3.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 38 m hæk 3.500 kr.
  • Installation af vaskemaskine & opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Hækkeklipning 2.204 kr.
  • Siliconefuge på badeværelse 1.900 kr.
  • Havemand til lugning af bed + bortkørsel af affald 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er manden også klar
  • #1   18. jun 2013 ved ikke om man bør vente eller ej, dog er jeg kun til sex af lyst og ikke aftalt på forhånd fordi man lige skal lave børn smiley

men held og lykke med projekt baby smiley

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    jun 2013

#2   18. jun 2013 Manden min går bestemt heller ikke med til at vente smiley

Tak for det smiley

• #3   18. jun 2013 nej det kunne jeg godt forestille mig hehe

• #4   18. jun 2013 Herhjemme er vi endelig enige om at det er tid for os. Jeg har ægløsning i næste uge. Jeg bruger en fertilitetsmonitor som egentlig er beregnet som prævention, den kommer med et rødt signal når man ikke bør have sex, i vores tilfælde når man bør, da jeg bruger den omvendt. Og jeg sagde til min kæreste at ligeså snart det første røde signal kom, skulle vi helst have sex hver anden dag (et råd jeg fik herinde) frem til den dag jeg burde få næste menstruation.

Jeg har hørt at hvis en mand venter for længe kan det forringe sædkvaliteten, og det ønsker man jo ikke i sådan en situation, så jeg synes bestemt ikke at i skal vente : )

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    jun 2013

#5   18. jun 2013 Stod det til ham så hed det sex mindst en gang om dagen og gerne flere.

• #7   18. jun 2013 Jeg brugte ægløsningstest og så sexede vi den dag testen var tydeligst og dagen efter smiley ligesom med vores første søn smiley og det gav pote hver gang smiley

• #8   18. jun 2013 spændende smiley Held og lykke smiley

I skal ikke vente helt til æl med at have sex.. så er der alt for mange døde sædceller..
    Gør det hellere hver anden dag smiley Så er der hele tiden friske svømmere smiley

• Mette N
    Mette N Tilmeldt:
    jun 2013

#9   18. jun 2013 Manden min er helt med på hver anden dag.
    Og tak for råd smiley

• #10   18. jun 2013 Velbekomme smiley god fornøjelse smiley

• #11   18. jun 2013 Lad være med at tage ægløsnings teste og jeg ved ikke hvad. det går det ikke hurtigere af smiley

tag det som det kommer og er der gevinst er det jo dejligt. er der ikke, ja så er det op på hesten igen smiley

• #12   18. jun 2013 Jo det går da hurtigere af at tage ægløsningsteste hvis de i så fald ikke ved hvornår hun har ægløsning og ikke rammer den smiley

Min lillesøster tog også ægløsningsteste og hun ville gerne være sikker så hun gjorde det med kæresten dagen inden og de to efterfølgende dage så 3 dage i streg og hun blev gravid. Hun havde forsøgt i næsten to år inden, dog uden ægløsningsteste og uden at vide hvornår hende ægløsning egentlig lå så hun blev træt af det og købte dem efter de to år og ville forsøge med dem for at få svar på om det var fordi hun ikke kunne blive gravid.
    For hvis hun vidste at de havde gjort det mens hun havde ægløsning og der intet skete ville hun kontante lægen for at blive undersøgt men da hun så forsøgte med dem var der bid første gang.

Men ja det er bedst hver anden dag smiley

• #13   18. jun 2013 Her var det også ægløsningstest der gjorde jeg vidste hvornår jeg kunne blive gravid, og vi har ret sjældent sex, så det var godt for os at vide hvornår jeg havde ægløsning smiley

• #14   19. jun 2013 Sex hver dag med max 12 timers mellemrum smiley

Det gjorde vi - og den var der i første forsøg.

Kommentér på:
Så er manden også klar

Annonce