{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Sød fyr
Sød fyr
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24

Barnevogn og st car bil... {{forumTopicSubject}}

hejsa..
Der er nu 3 mdr tilbage til kæresten føder første barn.

hvor forberedt var i med alle udstyr?

Jeg har barnevogn i tankerne, men sagen er vi har en sports cabriolet bil, ik lige en vil barnevogn kan være i.. nummer 2 bil er varebil vi kan ik køre med barnet på indkøb.

men hvor vigtig er barnevogn i en familie med 2 biler?

Det er ik for at spare en bil.. Men vi har jo 2, og sportsbilen kun købt 8 mdr siden, den er IKKE nem at sælge eller bytte nu.. Kan give tab op til 50-75000 kr som er meget.

Købe en ekstra bil er no go..vi har lige renoveret huset for 350 000 og en familie med 2 voksne behøver jo ik 3biler.
Tænkte om jeg ku udskyde barnevogn til sommer?

Og god tid til bytte bilen ud med en st car familiebil?

Noget andet er.. er det muligt at få en mindre barnevogn der ikke kræver kæmpe bagagerum?

Så ville jeg beholde vores bil i stedet for skifte den ud.

Nogle forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn og st car bil...
  • #1   15. dec 2014 Der er kommet en ny barnevogn der hedder stork og som kan klappes så meget sammen at den kan ligge i et lille bagagerum smiley

• #2   15. dec 2014 Der er små barnevogne ja. Ønskebørn har hvertfal. Muligvis også babysam. Og du kan få lov at prøve at pakke i bilen før du evt bestiller og køber. Dog er der ofte om 20 ugers levering hvis de kommer fra producent så afsted med jer.
    Jeg ville aldrig undvære barnevognen. Hvor vil du så gøre af baby når i på tur?ude og handle? Kæresten har barsel og går hjemme i 56 uger, skal de så bare være hjemme. Ingen café besøg, Center ture, ture i skoven med mødregruppe ingenting ?
    Jeg var personligt blevet sur hvis min mand ville undlade barnevogn.

Min første barnevogn kunne pakkes sammen i en polo fra 87. Kassen kan foldes sammen, stellet er ret småt og lille og hjulene kan komme af.
    Klart det er nemmere med en st.c. men den er ikke et most.
    Vi har tre børn fra 7-1år og først i sommers købte vi st.c. smiley

Afsted med jer.
    I kan jo evt. Tage i forhandler og prøve jer frem også købe brugt og spare lidt der.

Vi har selv en Odder, med x-dream II stel. Elsker den. Og selvom knægten er 15 md. Bruger jeg stadig hans barnevogn meget tit. smiley

• #3   15. dec 2014 I kunne ikke bytte jeres kassebil med en anden. Vil sige at vi altid har brugt vores barnevogn lige fra de var født af. Vi har købt en kompivogn denne gang og den fylder ikke meget den ville nemt kunne være i en lille bil

• #4   15. dec 2014 altså en barnevogn skal man have. og den er rar at have med på tur til tider og gør tingene MEGET nemmere når man er ude, men det er self ikke et must. jeg ville nok få en trækkrog på bilen, og så kan man få sådan nogle platforme til opbevaring fx til en barne vogn.

• Sød fyr
    Sød fyr Tilmeldt:
    feb 2013

#5   15. dec 2014 Hmm nogen der ku linke til sådan en meget sanmenklappelig vogn smiley

Vil mene der bør kunne være i vores bil hvis den kan være i polo.
    Vores er en BMW cabriolet fra 2010 ikke verdens største , og vil være rart at have nogle mål og sammenligne med;)
    Det er udelukket sælge varebilen Pga den bruges i forbindelse med jobbet .

• #7   15. dec 2014 Barnevogn er helt uundværlig, synes jeg. Ellers vil barnet jo aldrig kunne sove ude. Desuden skal man i mange dagplejer have egen vogn med.

• A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #8   15. dec 2014 Barnevogn er et must, og noget man SKAL have.. Hvor skal baby ellers sove? Eller for frisk luft?

Hvis det er en m3, så kan man godt finde barnevogne der kan klappes nok sammen til at kunne være i bagagerummet - jeg syntes personligt ikke at de er kønne, men de skulle være ret transportable..

Når man handler ind behøver man ikke en barnevogn, der kan baby sagtens være i autostol/slynge (og autostol i indkøbsvognen)

Men ud over det, så har i enten ødelagt bilen en del, eller betalt overpris hvis den taber 50.000-75.000 kr i værdi på 8 måneder smiley

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #9   15. dec 2014 Ville hellere ikke have undværet barnevognen.

Kender nogen som havde en lupo, de havde købt en kombivogn i Bilka.

• #10   15. dec 2014 Du skal tage ud og prøve.
    Vi havde en stor vogn i vores polo, men kom ud og prøv. Vores Odder er ret sammenklappelig hvis man gider smiley det er en vanesag så går det vupti vupti. smiley

• Sød fyr
    Sød fyr Tilmeldt:
    feb 2013

#11   16. dec 2014 AT det er E93 udgave cabriolet BMW årg dec 2011. Du taler fra Google ikke virkeligheden. Sådan en er ik sådan bare at komme af med, i det hele taget er den slet kke til salg. Men pludselig graviditet gør at vi var måske tvunget til hastende salg/bytte. Forhandlere der skal tage den i bytte ik ønsker deres penge stående i den gør at deres bud for den bliver lav.

Derfor ingen interesse i hastende salg eller salg i det heletaget, men kan vi få en barnevogn i denne så er det hele løst, ved større indkøb kan vi bare tage varebilen, mon ik vi overlever at ikke have en st car bil smiley

• Sød fyr
    Sød fyr Tilmeldt:
    feb 2013

#12   16. dec 2014 i andre mange tak for mange brugbare svar...

DET ender med beholde bilen da man godt kan få en brugbar barnevogn der kan klappes nok sammen til at være i vores bil..

Den koster et par tusinde over snittet men så skal vi ik sælge vores bil.

Bliver sku dejligt både beholde bil og få barnevogn smiley

Go nat derude smiley

• Martin D
    Martin D Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #14   27. nov 2015 Må jeg være venlig at spørge om, hvilken barnevogn du valgte at købe? Jeg står i nogenlunde samme problemstilling, selvom jeg ikke har samme bil.

Jeg har læst disse artikler om emnet, men har ikke fundet frem til den helt rette barnevogn endnu:

http://altomboern.dk/node/538867
    http://testguro.dk/barnevogn-test/

Er det virkelig så svær at finde en god barnevogn, som kan være i en stationcar, eller skal man bare op og kigge på nogle af de dyrere modeller?

• #15   27. nov 2015 Martin D:
    Vi har ingen problem med at have en Emmaljunga bigstar supreme i bagagerummet på en Peugeot 307 st. smiley
    Send mig evt et mobil nr. i en privat besked, så skal jeg sende et billede af det, når jeg henter den lille fra dagpleje, og skal have barnevognen med hjem.

• Paul H
    Paul H Tilmeldt:
    nov 2018

Følger: 3 Svar: 1
    #16   1. nov 2018 Jeg ser jeres problemstilling kommer straks til at tænke på muligheden for jer at lease. Hvis i nu leasede en billig med okay strørrelse bil indtil i har taget en beslutning med den sportsvognen. I kunne tage at lease med https://www.formula-leasing.dk/ eller finde en forhandler der leaser sine biler ud, eller købe en bil på https://www.biltorvet.dk/.
    Der er ret mange forhandlere og jeg har fundet bil 2 gange på biltorvet.

God vind!

Kommentér på:
Barnevogn og st car bil...

Annonce