Barnevogn og st car bil... {{forumTopicSubject}}
hejsa..
Der er nu 3 mdr tilbage til kæresten føder første barn.
hvor forberedt var i med alle udstyr?
Jeg har barnevogn i tankerne, men sagen er vi har en sports cabriolet bil, ik lige en vil barnevogn kan være i.. nummer 2 bil er varebil vi kan ik køre med barnet på indkøb.
men hvor vigtig er barnevogn i en familie med 2 biler?
Det er ik for at spare en bil.. Men vi har jo 2, og sportsbilen kun købt 8 mdr siden, den er IKKE nem at sælge eller bytte nu.. Kan give tab op til 50-75000 kr som er meget.
Købe en ekstra bil er no go..vi har lige renoveret huset for 350 000 og en familie med 2 voksne behøver jo ik 3biler.
Tænkte om jeg ku udskyde barnevogn til sommer?
Og god tid til bytte bilen ud med en st car familiebil?
Noget andet er.. er det muligt at få en mindre barnevogn der ikke kræver kæmpe bagagerum?
Så ville jeg beholde vores bil i stedet for skifte den ud.
Nogle forslag?
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 105 Svar: 452
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Jeg ville aldrig undvære barnevognen. Hvor vil du så gøre af baby når i på tur?ude og handle? Kæresten har barsel og går hjemme i 56 uger, skal de så bare være hjemme. Ingen café besøg, Center ture, ture i skoven med mødregruppe ingenting ?
Jeg var personligt blevet sur hvis min mand ville undlade barnevogn.
Min første barnevogn kunne pakkes sammen i en polo fra 87. Kassen kan foldes sammen, stellet er ret småt og lille og hjulene kan komme af.
Klart det er nemmere med en st.c. men den er ikke et most.
Vi har tre børn fra 7-1år og først i sommers købte vi st.c.
Afsted med jer.
I kan jo evt. Tage i forhandler og prøve jer frem også købe brugt og spare lidt der.
Vi har selv en Odder, med x-dream II stel. Elsker den. Og selvom knægten er 15 md. Bruger jeg stadig hans barnevogn meget tit.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147
feb 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24
Vil mene der bør kunne være i vores bil hvis den kan være i polo.
Vores er en BMW cabriolet fra 2010 ikke verdens største , og vil være rart at have nogle mål og sammenligne med;)
Det er udelukket sælge varebilen Pga den bruges i forbindelse med jobbet .
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
http://www.flott-shop.dk/barn-og-baby/barnevogn/luksus-3-in1-kombivogn-med-ka-mpe-tilbeha-rspakke/a-25085/
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 530
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
Hvis det er en m3, så kan man godt finde barnevogne der kan klappes nok sammen til at kunne være i bagagerummet - jeg syntes personligt ikke at de er kønne, men de skulle være ret transportable..
Når man handler ind behøver man ikke en barnevogn, der kan baby sagtens være i autostol/slynge (og autostol i indkøbsvognen)
Men ud over det, så har i enten ødelagt bilen en del, eller betalt overpris hvis den taber 50.000-75.000 kr i værdi på 8 måneder
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Kender nogen som havde en lupo, de havde købt en kombivogn i Bilka.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Vi havde en stor vogn i vores polo, men kom ud og prøv. Vores Odder er ret sammenklappelig hvis man gider
feb 2013
Derfor ingen interesse i hastende salg eller salg i det heletaget, men kan vi få en barnevogn i denne så er det hele løst, ved større indkøb kan vi bare tage varebilen, mon ik vi overlever at ikke have en st car bil
feb 2013
DET ender med beholde bilen da man godt kan få en brugbar barnevogn der kan klappes nok sammen til at være i vores bil..
Den koster et par tusinde over snittet men så skal vi ik sælge vores bil.
Bliver sku dejligt både beholde bil og få barnevogn
Go nat derude
feb 2014
Følger: 1 Svar: 2
Jeg har læst disse artikler om emnet, men har ikke fundet frem til den helt rette barnevogn endnu:
http://altomboern.dk/node/538867
http://testguro.dk/barnevogn-test/
Er det virkelig så svær at finde en god barnevogn, som kan være i en stationcar, eller skal man bare op og kigge på nogle af de dyrere modeller?
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 15
Vi har ingen problem med at have en Emmaljunga bigstar supreme i bagagerummet på en Peugeot 307 st.
Send mig evt et mobil nr. i en privat besked, så skal jeg sende et billede af det, når jeg henter den lille fra dagpleje, og skal have barnevognen med hjem.
nov 2018
Følger: 3 Svar: 1
Der er ret mange forhandlere og jeg har fundet bil 2 gange på biltorvet.
God vind!
Barnevogn og st car bil...