19. mar 2008 Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
Celleforandring..... {{forumTopicSubject}}
Jeg har idag været ude og få fjernet de kondyloner som jeg har..
da jeg så snakker med lægen der skal fjerne dem, fortæller hun at mit celleskrab har vist at jeg har celleforandring..
den form for celleforandring jeg har er noget som hedder "ask me", altså spørg mig på engelsk..
umiddelbart så skulle det være nogen celler som enten kunne være af stor betydning eller også være af lille betydning..
derfor skulle de foretage en biopsi idag mens jeg var i narkose, så i stedet for at være i narkose i 15min var jeg næsten 2 timer..
jeg tænkte på om der var andre som havde prøvet det samme, og hva det biopsi'en sagde??
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
jul 2008
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
for det skal jeg jo muligvis ha foretaget, men ved ikk rigtig hvad det går ud på.
jeg fik lavet en biopsi fordi de ikke var helt sikre på hvad de celleforandringer betød..
og av av det gør godt nok ikk særlig godt..
jeg er godt nok øm, har lige fjernet gaze, og gal det blødte..
er heldigvis stoppet nogenlunde..
sashia - kondyloner er kønsvorter..
jul 2008
mar 2008
men du kan bare spørge.. er nu ikk så genert..
ved bare ikk så meget om celleforandring og keglesnit desværre..
mar 2008
I så fald fik jeg den også, vidste bare ikke lige man kaldte den biopsi... c",).. Der havde jeg ikke nogen smerter bagefter, det blødte bare lige lidt...
Jamen keglesnit foregår i fuld narkose, og der er så forskellige metoder de fjerner det beskadigede væv, jeg fik taget mit med laser, for så skulle det ikke bløde, da de jo brænder det af.... Men ved at man også kan få det fjernet ved en slynge, kaldes det...
Men jeg havde ihvertfald slet ikke noget ubehag overhovedet, det gik helt af sig selv....
Spørg endelig hvis der er noget jeg kan hjælpe med.... Så skal jeg svare så godt jeg kan..
mar 2008
jeg har godt nok smerter i forbinnelse med det, men hun har også taget flere steder fra da der var tvivl ved det..
da jeg fjernede gaze igår aftes styrt blødte jeg i 5 min, og har haft mindre blodtab ved det.
så idag er jeg meget skidt tilpas, og har slet ikke samme overskud til Noah som jeg plejer..
så når min mor kommer hjem vil hun lige lufte hundene, også tager hun ham og leger lidt med ham..
jeg bløder stadigvæk lidt, men det er aftaget meget siden igår aftes. fra at være mere end når jeg har mens til lidt mindre end når jeg har mens..
har været i kontakt med dem på herlev, og de mener det er ganske normalt da jeg har fået taget så meget..
jeg var heldigvis i narkose da de foretog biopsien..
håber jeg som du ikke får nogen gener af keglesnit hvis det viser sig jeg skal ha sådan et..
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 840
God bedring.
mar 2008
Jeg have ikke engang gazebind oppe, jeg fik et bind på og så var det det.. Men havde heller ikke behov for mere, blødte lige 2 bind og så var det sådan set det...
Men du må have en god bedring, håber det snart går over igen....
mar 2008
men jesper mener ikk jeg skal ha dårlig samvittighed, for plejer at have et umådeligt overskud til ham, han får aldrig lov bare at ligge med mindre jeg har vasketøj der lige skal ligges sammen, eller han sover eller lign..
Runa - nej det er ikke sjovt. det gør så ondt..
jeg har indtil videre blødt mellem 10 og 15 bind, og har de der små brændsår også, så det er skide ubehageligt, for de er begyndt at små klø.. også har de jo som sagt taget rimeligt meget væv til biopsien, så hele mit underliv er smadret..
har blødt så meget at jeg har mindre blodmangel, så fryser og er træt hele tiden, og narkosen har givet mig hovedepine..
glæder mig bare sindsygt til det er overstået...
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 840
Spiser du jern piller nu hvor du bløder efter det der?
mar 2008
ja, det er godt nok ikke rart..
kunne godt være foruden..
men prøver virkeligt at tage mig af den lille mand..
men må opgie nogen gange..
er heldigvis ved at få det bedre...
mar 2008
mar 2008
håber også det snart går over.. kan virkeligt ikk overskue det.
vil bare gerne være der for min søn, men føler virkeligt det er en kamp, fordi jeg er så afkræftet..
nu har jeg så fået en lille lur med sønnen, og synes jeg har det en smule bedre..
mar 2008
mar 2008
så går ud fra at det er "rigtigt" nok...
men torsdag i næste uge skal jeg til 8-ugers tjek, så kan jeg jo lig eforhøre mig en gang...
mar 2008
Hold da op er det allerede 8 uger siden Noah blev født?? Tiden går sq for hurtigt....
mar 2008
skulle ha været til 8 ugers tjek idag, men rykkede det til næste uge pga biopsien...
mar 2008
Hmmm ved du egentlig hvad de skal til den der 8 ugers udersøgelse??
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.090
mar 2008
Er man stadig øm på det tidspunkt?? For lige nu har jeg da absolut ikke lyst til han skal kigge den vej... c",)
Celleforandring.....