{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Celleforandring..... {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag været ude og få fjernet de kondyloner som jeg har..
da jeg så snakker med lægen der skal fjerne dem, fortæller hun at mit celleskrab har vist at jeg har celleforandring..
den form for celleforandring jeg har er noget som hedder "ask me", altså spørg mig på engelsk..
umiddelbart så skulle det være nogen celler som enten kunne være af stor betydning eller også være af lille betydning..

derfor skulle de foretage en biopsi idag mens jeg var i narkose, så i stedet for at være i narkose i 15min var jeg næsten 2 timer..

jeg tænkte på om der var andre som havde prøvet det samme, og hva det biopsi'en sagde??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Celleforandring.....
  • #1   15. sep 2008 Har ikke prøvet at få lavet en biopsi, men har haft celleforandringer.... De resulterede i at jeg fik lavet et keglesnit, da de var konstateret over en længere periode....

• #2   15. sep 2008 hvad er kondylomer

• #3   15. sep 2008 stave kan jeg heller ikke :o)

• #4   15. sep 2008 Runa - hvordan foregik det der keglesnit?
    for det skal jeg jo muligvis ha foretaget, men ved ikk rigtig hvad det går ud på.
    jeg fik lavet en biopsi fordi de ikke var helt sikre på hvad de celleforandringer betød..
    og av av det gør godt nok ikk særlig godt..
    jeg er godt nok øm, har lige fjernet gaze, og gal det blødte..
    er heldigvis stoppet nogenlunde..

sashia - kondyloner er kønsvorter..

• #5   15. sep 2008 ok.... Så ved jeg det :o)

• #6   15. sep 2008 sashia - nemlig ja :O)
    men du kan bare spørge.. er nu ikk så genert..
    ved bare ikk så meget om celleforandring og keglesnit desværre..

• #7   16. sep 2008 Sonne: Den biopsi er det den hvor man er ved gynækolog og hu "napper" lidt af livmoderen???
    I så fald fik jeg den også, vidste bare ikke lige man kaldte den biopsi... c",).. Der havde jeg ikke nogen smerter bagefter, det blødte bare lige lidt...

Jamen keglesnit foregår i fuld narkose, og der er så forskellige metoder de fjerner det beskadigede væv, jeg fik taget mit med laser, for så skulle det ikke bløde, da de jo brænder det af.... Men ved at man også kan få det fjernet ved en slynge, kaldes det...
    Men jeg havde ihvertfald slet ikke noget ubehag overhovedet, det gik helt af sig selv....

Spørg endelig hvis der er noget jeg kan hjælpe med.... Så skal jeg svare så godt jeg kan.. smiley

• #8   16. sep 2008 Runa - jep, det er en biopsi..
    jeg har godt nok smerter i forbinnelse med det, men hun har også taget flere steder fra da der var tvivl ved det..
    da jeg fjernede gaze igår aftes styrt blødte jeg i 5 min, og har haft mindre blodtab ved det.
    så idag er jeg meget skidt tilpas, og har slet ikke samme overskud til Noah som jeg plejer..
    så når min mor kommer hjem vil hun lige lufte hundene, også tager hun ham og leger lidt med ham..

jeg bløder stadigvæk lidt, men det er aftaget meget siden igår aftes. fra at være mere end når jeg har mens til lidt mindre end når jeg har mens..

har været i kontakt med dem på herlev, og de mener det er ganske normalt da jeg har fået taget så meget..
    jeg var heldigvis i narkose da de foretog biopsien..

håber jeg som du ikke får nogen gener af keglesnit hvis det viser sig jeg skal ha sådan et..

• #9   16. sep 2008 Det lyder ikke rart.
    God bedring.

• #10   16. sep 2008 Av for hulen da, det lyder da absolut ikke rart..

Jeg have ikke engang gazebind oppe, jeg fik et bind på og så var det det.. Men havde heller ikke behov for mere, blødte lige 2 bind og så var det sådan set det...

Men du må have en god bedring, håber det snart går over igen....

• #11   16. sep 2008 C & J - er bestemt ikke rart, det værste er at jeg ikke føler samme overskud til at tage mig af Noah og det giver mig så dårlig samvittighed..
    men jesper mener ikk jeg skal ha dårlig samvittighed, for plejer at have et umådeligt overskud til ham, han får aldrig lov bare at ligge med mindre jeg har vasketøj der lige skal ligges sammen, eller han sover eller lign..

Runa - nej det er ikke sjovt. det gør så ondt..
    jeg har indtil videre blødt mellem 10 og 15 bind, og har de der små brændsår også, så det er skide ubehageligt, for de er begyndt at små klø.. også har de jo som sagt taget rimeligt meget væv til biopsien, så hele mit underliv er smadret..
    har blødt så meget at jeg har mindre blodmangel, så fryser og er træt hele tiden, og narkosen har givet mig hovedepine..
    glæder mig bare sindsygt til det er overstået...

• #12   16. sep 2008 Det er der ikke noget at sige til. Jeg ville heller ikke have overskud til noget hvis jeg var i din sitaution jeg ville nok bekrymre for meget.
    Spiser du jern piller nu hvor du bløder efter det der?

• #13   16. sep 2008 nej, jeg fik a vide jeg skulle drikke masser...
    ja, det er godt nok ikke rart..
    kunne godt være foruden..
    men prøver virkeligt at tage mig af den lille mand..
    men må opgie nogen gange..
    er heldigvis ved at få det bedre...

• #14   17. sep 2008 Puha, håber da virkelig det snart er overstået.... Kan høre jeg var heldig da det var mig....

• #15   17. sep 2008 Runa - ja det må man sige.. troede her tidligere at alt var godt igen, men næææ nej, her til eftermiddag/aften har jeg simpelthen haft den vildeste hovedepine, har frosset som sindsyg, og haft ondt i underlivet igen..

håber også det snart går over.. kan virkeligt ikk overskue det.
    vil bare gerne være der for min søn, men føler virkeligt det er en kamp, fordi jeg er så afkræftet..
    nu har jeg så fået en lille lur med sønnen, og synes jeg har det en smule bedre..

• #16   17. sep 2008 Har du ikke prøvet at ringe til lægevagten?? Det kan da ikke passe det skal blive ved med at være så slemt.....

• #17   17. sep 2008 Runa - da jeg snakkede med hende fra herlev igår sagde hun at det var ganske normalt taget i betragtning af hvor meget vævsprøve de havde taget, og hvor længe jeg havde været i narkose..
    så går ud fra at det er "rigtigt" nok...
    men torsdag i næste uge skal jeg til 8-ugers tjek, så kan jeg jo lig eforhøre mig en gang...

• #18   18. sep 2008 Ja det synes jeg da lige at du skal...
    Hold da op er det allerede 8 uger siden Noah blev født?? Tiden går sq for hurtigt....

• #19   18. sep 2008 det er 7 uger og 5 dage siden idag.. lørdag er det 8 uger :O)
    skulle ha været til 8 ugers tjek idag, men rykkede det til næste uge pga biopsien...

• #20   19. sep 2008 Det er helt vildt....
    Hmmm ved du egentlig hvad de skal til den der 8 ugers udersøgelse??

• #21   19. sep 2008 8 uger tjek er hvor lægen tjekker at din livmoder er ved at ligne sig selv og så får de fleste af vide at de skal huske deres bækkenbundsøvelser.

• #22   19. sep 2008 Anita:
    Er man stadig øm på det tidspunkt?? For lige nu har jeg da absolut ikke lyst til han skal kigge den vej... c",)

Kommentér på:
Celleforandring.....

Annonce