{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Celleforandring {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har rendt på sygehuse og fået taget celleskrab??
Jeg var det her for nylig og har været det igennem de sidste par år..
Er godt nok ved at være træt af der bliver ved med at være lette celleforandinger.. De havde lavet en fejl og ikke fået nok med denne her gang så er nød til at skulle derud igen om 4 mdr..
Vil bare snart være gravid, så jeg er sikker på at få et barn mere, hvis de celleforandringer skulle blive til mere end lette..
Det fylder bare så meget at gå og tænke på om det kan udvikle sig...
Bare lige min frustrationer her for tiden som desværre lige ramt jer herinde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Celleforandring
  • #1   14. maj 2008 ja jeg har også haft celleforandringer.. ikke sjovt at gå der oppe hele tiden.. og være nevøs for at der er noget.. og bløder ekstreamt meget dernede da min hud åbentbart er meget følsom. så jeg bløder en hel uge efter de har skrabet.. denne gang var der dog ikke noget. puha..
    men sidste gang måtte de lave en ekstra og klippe et par ekstra stykker af..
    det er ikke sjovt

• #2   14. maj 2008 Nej det gør bare så ondt at få det gjort og syntes det er så nedværdigene at skulle ligge der med spredte ben..
    Jeg bløder også noget bagefter, først gang jeg fik det gjort blødte jeg så meget at de var ved at ville indlægge mig... Heldigvis stoppede det efter to dage.
    Jeg går bare og håber på at jeg snart kan blive gravid, så jeg er fri for de undersøgelser i noget tid og fordi jeg simpelthne bare drømmer om at få et barn mere og det vil bare ikke lykkes

• #3   14. maj 2008 ja når man har de problemer så er det bare med at få et par børn så man ikke lige pludselig står der og ikke kan..
    jeg vil også gerne ha et barn mere..
    men jeg er så i den situation at jeg også skal finde en mand først;-)
    så jeg har også travlt..

• #4   14. maj 2008 Hvor mange børn har du??
    Jeg har en datter på 7 år og hun vil lige så gerne som os have der kommer en lille..
    Ja jeg har jo så kæresten og vi har været sammen i 8 mdr og faktisk intet brugt i den tid, så kan ikke forstå der bare intet sker...
    Jeg vil også være sikker på at kunne få et barn mere, hvis nu prøverne en dag viser noget der er værrer

• #5   14. maj 2008 jeg har dog 2 børn ma på 7 og nathea på 2, så jeg kan jo godt næjes hvis nu det er at jeg ikke finder en mand... men ville nu gerne ha en lille bette igen..
    ja det er da underligt at der intet sker.. har i overvejet at gå op og blive testet.. det kan man jo efter ½ år og hvis du siger i intet har brugt så er det vel det samme som at ha prøvet i 6 mdr;-)

• #6   14. maj 2008 Ja det er vel det samme som at have prøvet.. Tror bare ikke jeg får kæresten til at gå op og blive testet..
    Jeg selv har jo været til undersøgelser på Skejby og lavet prøver i forbindelse med celleskrab, da jeg fik det gjort i september, sagde de at alt så fint ud, æggeleder og livmoder osv, jeg skulle bare klø på for at blive gravid, de kunne ikke se hvorfor jeg ikke skulle kunne blive det..
    Men det tog også tid med min datters far 1½ år inde jeg blev gravid...
    Du må finde dig en sød mand, så du kan få et bette my mere

• #7   14. maj 2008 oki. er det så ikke fordi dine æggeledere måske vender bagud, det har jeg hørt før at det kan gøre at det tager lidt længere tid..

ja jeg må finde en sød fyr.. ikke andet for...
    og helst en der bliver denne gang;-)

men jeg syntes at alle de søde fyre jeg møder bor på den anden side af broen..

og hvis jeg endelig finder en her ovre så vilde ikke har børn.. og det holder jo ikke når jeg har 2 i forvejen..

• #8   14. maj 2008 Hvor er det at du bor??
    Hvis den anden side af broen er jylland, så kom endelig herover, her er så dejlig i det jydske... SS
    de snakkede ikke om at de vendte bagud, mend et kan da godt være, men mon ikke de havde sagt det, når han sagde at alt så fint ud??

Ja det er lidt sværer at finde nogle søde fyre, som vil gå ind til børn, sådan havde jeg det også indtil jeg mødte min dejlige kæreste..
    Nu må vi se om jeg stadigvæk har ham efter uge 23, hvor han skal til DHB, som jeg tidligere har skrevet om....
    Men mon ikke han bliver..

• #9   14. maj 2008 det er hvor de bruger en slags saks inde i underlivet hvor de så klipper lunser af som de skal undersøge og det er som regl 3 de tager derine og det gør mega ondt.. Skal hoste når de klipper, for at det skal gøre mindre ondt, men jeg spænder simpelthen i alle mine muskler, for der er intet jeg hader så meget som at få taget de prøver.. Er bare så træt af at de ikke fik taget dem ordentlig, så jeg er nød til at komme derud igen om 4 mdr...

• #10   14. maj 2008 Ja det gør det også ved mig, bare tanken om det.... Kan så tydelig huske hvordan det føles

Kommentér på:
Celleforandring

Annonce