471 visninger
|
Oprettet:
Celleforandring {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har rendt på sygehuse og fået taget celleskrab??
Jeg var det her for nylig og har været det igennem de sidste par år..
Er godt nok ved at være træt af der bliver ved med at være lette celleforandinger.. De havde lavet en fejl og ikke fået nok med denne her gang så er nød til at skulle derud igen om 4 mdr..
Vil bare snart være gravid, så jeg er sikker på at få et barn mere, hvis de celleforandringer skulle blive til mere end lette..
Det fylder bare så meget at gå og tænke på om det kan udvikle sig...
Bare lige min frustrationer her for tiden som desværre lige ramt jer herinde
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men sidste gang måtte de lave en ekstra og klippe et par ekstra stykker af..
det er ikke sjovt
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 330
Jeg bløder også noget bagefter, først gang jeg fik det gjort blødte jeg så meget at de var ved at ville indlægge mig... Heldigvis stoppede det efter to dage.
Jeg går bare og håber på at jeg snart kan blive gravid, så jeg er fri for de undersøgelser i noget tid og fordi jeg simpelthne bare drømmer om at få et barn mere og det vil bare ikke lykkes
mar 2008
jeg vil også gerne ha et barn mere..
men jeg er så i den situation at jeg også skal finde en mand først;-)
så jeg har også travlt..
mar 2008
Jeg har en datter på 7 år og hun vil lige så gerne som os have der kommer en lille..
Ja jeg har jo så kæresten og vi har været sammen i 8 mdr og faktisk intet brugt i den tid, så kan ikke forstå der bare intet sker...
Jeg vil også være sikker på at kunne få et barn mere, hvis nu prøverne en dag viser noget der er værrer
mar 2008
ja det er da underligt at der intet sker.. har i overvejet at gå op og blive testet.. det kan man jo efter ½ år og hvis du siger i intet har brugt så er det vel det samme som at ha prøvet i 6 mdr;-)
mar 2008
Jeg selv har jo været til undersøgelser på Skejby og lavet prøver i forbindelse med celleskrab, da jeg fik det gjort i september, sagde de at alt så fint ud, æggeleder og livmoder osv, jeg skulle bare klø på for at blive gravid, de kunne ikke se hvorfor jeg ikke skulle kunne blive det..
Men det tog også tid med min datters far 1½ år inde jeg blev gravid...
Du må finde dig en sød mand, så du kan få et bette my mere
mar 2008
ja jeg må finde en sød fyr.. ikke andet for...
og helst en der bliver denne gang;-)
men jeg syntes at alle de søde fyre jeg møder bor på den anden side af broen..
og hvis jeg endelig finder en her ovre så vilde ikke har børn.. og det holder jo ikke når jeg har 2 i forvejen..
mar 2008
Hvis den anden side af broen er jylland, så kom endelig herover, her er så dejlig i det jydske... SS
de snakkede ikke om at de vendte bagud, mend et kan da godt være, men mon ikke de havde sagt det, når han sagde at alt så fint ud??
Ja det er lidt sværer at finde nogle søde fyre, som vil gå ind til børn, sådan havde jeg det også indtil jeg mødte min dejlige kæreste..
Nu må vi se om jeg stadigvæk har ham efter uge 23, hvor han skal til DHB, som jeg tidligere har skrevet om....
Men mon ikke han bliver..
mar 2008
mar 2008
Celleforandring