{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Offentliggøre graviditeten
  • #1   17. maj 2012 ja jeg har sagt det til dem jeg kender og snakker med. men os skrevet det på facebook. da jeg glæder mig som et lille barn igen..

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #2   20. maj 2012 Jeg har sagt det til dem jeg snakker med - synes faktisk det er lidt sjovt at se hvor lang tid der går inden nogen opdager det smiley
    Så har undladt at fortælle det til ret mange på studiet og andre steder hvor jeg omgås en masse mennesker uden de fleste siger mig så meget.

Jeg har lige skrevet i en lukket gruppe på facebook at jeg min hest er sat i fol - det kunne den jo lige så godt nu jeg selv er i "fol". Min hest blev kåret i går - så det var i forbindelse med lidt humor om at nu kan jeg godt tillade mig at have bedækket min "ged".

• #3   21. maj 2012 Jeg er lidt i tvivl om jeg vil skrive det på face, for synes da det er skønt med alle lykønskningerne osv, men på den anden side er det oss ret sjovt når folk finder ud af det selv... smiley

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #4   21. maj 2012 Jeg skriver det ikke på face smiley det må folk selv finde ud af med tiden, hvis ikke før, så når babyen bliver profilbillede smiley

Kommentér på:
Offentliggøre graviditeten

Annonce