{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af 20m hæk 2 sider 3.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 38 m hæk 3.500 kr.
  • Installation af vaskemaskine & opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Hækkeklipning 2.204 kr.
  • Siliconefuge på badeværelse 1.900 kr.
  • Havemand til lugning af bed + bortkørsel af affald 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barnevogne :)
  • #1   11. sep 2010 Nej i min verden er man ikke in, vis man ejer en sådan.. Jeg skal have en brio kombivogn..

Vis jeg kunne kigge over en barnevogn, ville jeg gerne have en oddervogn.. Men den er for høj smiler

• #2   11. sep 2010 Jeg er ikek særlig høj og kan faktisk ikek se over min, men jeg har købt endnu en Basson grand har en magen til til min storre datter..
    Denne model er bare dne fra 2010 så der er sådan noget plys nede i vognen.. Min stå også hjemme købte den i sidset uge.

• #4   11. sep 2010 vi købte en basson sidste år til salim (der nu er 8 mdr).. tror også vi tager en basson mere, den er fin til prisen smiley har ingen beklagelser dér.. og så skal vi have en tvillinge klapvogn smiley til foråret. Dog en emmaljunga, da den var bedst, blandt dem vi har set.. og nemmest at få rundt!!

Synes ikke at man er mere in ved at have mærkevarer, det bliver man jo ikke en bedre mor af.. jeg er glad for min grande basson, for du får meget for pengene smiley

• #6   11. sep 2010 Jeg er faldet for Emmaljunga barnevognen. Jeg vælger ikke at købe en Emmaljunga fordi man så er "in" Jeg kan lide den fordi jeg synes det er den der køre bedst med mig som fører. Jeg kan lide sådan som den ser ud.
    Jeg bor i en lille landsby ude på landet, og jeg tror helt ærligt, at alle herude er totalt ligeglade med, hvad for en barnevogn jeg fiser rundt med.

• #7   12. sep 2010 okay, da altid noget i ikke ser ned på nogle der ikke har en emmajunga. som en skriver er man jeg ikke en dårlig mor fordi man har valgt en anden vogn, vi har bare her valgt at priotere andre ting til vores søn som så har været det dyrer, for at få en ordentlig kvalitet. tror vi alt i alt har brugt 12.000 på ham, alt er nyt, dog er en del tøj brugt som vi har fået.. hvad har i brugt på jeres eller regner med at skal bruge? smiley

• #8   12. sep 2010 vi brugte 12.000.- inden salim blev født.. og har brugt 42.000.- på div. ting (tøj osv:) siden han blev født.. (han er 9 mdr.) har nemlig nogle faneblade hvor jeg ligger alle kvitteringer i.. for at have et overblik. men det er nu også fordi han vokser alt alt for hurtigt og er lidt forkælet.. han har ikke noget familie, udover os.-. så vi har selv sørget for alt selv. smiley

den her gang regner vi med at bruge omkring 10000.- på barnevogn og klapvogn (tv illinge) og så skal vi have tøj, køber lidt løbende, så vi har de første størrelser når hun er købt.

har set den her side.-.- synes simpelthen deres barnevogne er fine.. men kender dem ikke sådant.. men det er billige vogne, der er komb. (dvs. med klapvognsdel)

http://dk.swekidz.com/barnevogne-c-48.html

• #9   12. sep 2010 Synes emmajunga er en mog barnevogn, min kærestes kusine har sådan en vogn som bare kostede det hvide ud af øjnene den hænger helt vild i den ene end tros det den kun bliver brugt til det den skal og kun et enkelt barn... den var ikek en gang et år gammel da den hang, det gør min meget meget billiger basson grande ikke, men jeg har ikke valgt vogn ud far pris men ud fra hvad jeg godt kunne lide...

Men sidst vi købte udstyr brugte vi 8000 kr (barnevogn, puslebord, trammeseng) tøj købte jeg løbende lidt af ved siden af..
    DEnne gang har jeg kun købt for 2500 kr barnevogn.

• #10   12. sep 2010 heller ingen emmaljunga her smiley jeg kan ik lige overskue vognesituationen endnu, fordi der kun blir 14 mdr mellem mine, men en barnevogn skal hun jo have og putte i, men ved ik o m jeg bare invistere i en pæn brugt til bare at sove i, for jeg kan jo ik tøffe rundt med 2 vogne og skal jo også have en tvillingeklapvogn. men den vogn freja har er en Scandia og den er rigtig god (bare træls den er ret så stor og pakke i bil osv) men ellers super lækker vogn smiley

nu ligger pigerne jo så tæt aldersmæssigt at vi hverken skal have ny autostol osv eller tøj (sfl skal den lille også have nyt, men vi behøver ik købe så meget til at starte med smiley

men vi skal jo så også ud og have ny bil da jeg ik kan se hvordan vi skal have mig og manden og 3 autostole i den vi har nu :s og det koster jo også penge hehe

• #11   12. sep 2010 skumtrold... Det er også det jeg har læst, hvis man googler emmaljunga og folk tilfredshed, så er den ikke god, til det er så dyr en vogn. Man finder tilgengæld ikke rigtig på noget på odder vognen...

Men syntes emmaljunga vogne er super flot, faktisk den fineste på market.. Men for mange penge, når den ikke er bedre.. Den mangler uderstøttelse i "bunden"

• #12   12. sep 2010 carina ja når de er så tæt og af samme køn behøver man ikke de store ting. jeg overvejede også om ikke vi kunne nøjes med en brugt barnevorgn men så havde babysam udsalg og solgte 5 stk. basson grande vogfne til 2500 kr stykket, normalt koster de 4500 kr.

Ninna ja jeg kunen aldrig drømme om at bruge så mange penge på en barnevogn og slet ikek når den holder så dårligt..
    Odder er vel også god nok bryder mig bare ikek om udsenet..

• #13   12. sep 2010 ja gudske tak og lov for udsalg hehe frejas vogn er også købt til halv pris på udsalg smiley tror også jeg venter med at købe vogn til januar udsalget, det kan jo lige nås smiley men har det bare sådan at jeg ik gider købe spritny barnevogn og spritny tvillingklapvogn lige på en omgang, så vil jeg hellere have ny klapvogn, da jeg vil komme til at bruge den mere end barnevognen da den jo så kun blir til at sove i.

• #14   12. sep 2010 Vi har valgt en odder zip barnevogn, både fordi jeg synes den er flot, men også fordi jeg har dårlig ryg så skulle have en der var rar at gå rundt med:-) vi kom af med 16000 i babysam men der er så også stort set alt med:-) har gået meget op i at barnevogn, autostol osv. er nyt men det er jo også mit første barn, og der bliver forhåbenlig brug for det engang senere igen:-)

• #15   13. sep 2010 carina ja i dit tilfælde havde jeg nok også fundet en fin brugt banevogn og så ervervet mig en helt ny klapvogn i stedet når nu dte er den du skal bruge mest...

Mona N kan godt forstå du vælger at køåbe alt nyt, mange af vores ting var også købt nyt med undtagelse af bagersele, hoppegynge og gå vogn.

• #16   13. sep 2010 vi købte også alt nyt smiley det har jeg aldrig fået som barn, så synes at mine børn skal have det privellegie smiley

• #17   13. sep 2010 ja nogle af tingene bliver selvfølgelig også købt brugt men vil gerne have alt fra nyt hehe.. men det koster jo også..

• #18   13. sep 2010 ja, men man kan være heldig på ts og finde nye ting, til en god pris.. og også herinde smiley

• #19   13. sep 2010 ja nemlig, kigger også alt hvad jeg kan.. har heldigvis en nevø der er et 1 år, så vi kan få en del tøj fra ham:-)

• #20   13. sep 2010 ok, ellers har jeg også noget, du kan bare kigge i mine annoncer smiley

Kommentér på:
barnevogne :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce