{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Så er jeg på barsel :-) {{forumTopicSubject}}

Endelig er jeg 36 uger henne, og nu på barsel. Fantastisk at kunne få slappet lidt af, tage tingene i eget tempo, og få ordnet de sidste ting herhjemme inden lillemanden melder sin ankomst.
Godt nok sidder jeg med varm te, og halstørklæde, for halsen den gør da godt nok ondt, med host og slim og det hele. FANTASTISK!!

Håber alle i andre skønne tøser har en god dag idag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er jeg på barsel :-)
  • #1   23. apr 2012 dejlig tid jeg gik osse på barsel sidste år i starten af april rigtig skønt med denne tid for der lyst og alting blomster mankan gå ud og man kan ligge sig vis man lyster hehe jeg måtte gå af 8 uger før pga jeg offenlig ansat. så det var jo skønt og emma kom så først 14 dage over tid hehe..

• #2   23. apr 2012 Dejligt. Jeg nyder også roen, og at det er lyst udenfor. Glæder mig til lidt mere varme, og at halsen begynder at være iorden igen.

• #3   23. apr 2012 tillykke med det camilla... jeg har lige 5 uger tilbage på job, så det min tur, glæder mig som gal... :o)

hvad job er du gået på barsel fra?

MM

• #4   23. apr 2012 Dejligt! smiley

Gid det var mig - haha smiley Der er længe til endnu, men glæder mig til at kunne hygge med Viktor om morgenen inden baby kommer ud..

• #5   23. apr 2012 Her er der heller ikke så længe til. Jeg har gået hjemme siden 4. april, da jeg blev færdiguddannet. Så jeg er på dagpenge lige PT, og går på ferie fra d. 10 maj ca. i 25 dag inden jeg skal på Barsel. så det begynder oss at nærme sig her. Det er nu dejligt at gå hjemme, men jeg kan godt mærke at de 3 måneder her bliver lange. Jeg Mangler noget at give mig til, sidder herhjemme og laver stort set ikke noget. men heldigvis kommer der en masse aftaler, såsom lægebesøg, jordemoder besøg og 3d/4d scanninger og hvad har vi ellers. så der skal tiden nok gå idt hurtigere.

Kommentér på:
Så er jeg på barsel :-)

Annonce