Nu bliver jeg nød til at høre... {{forumTopicSubject}}
Vi har siden jeg blev gravid joket med at det var min akupunktør der var far. Det kom sig af jeg i efteråret var faldet ned af en trappe og havde slået min bagdel og min skulder rigtig meget og gik til fys for at få rettet op på skaderne... og han spurgte selvfølgelig om alle de basale spørgsmål, også om jeg var gravid, og der måtte jeg sige at det var jeg ikke men vi prøvede og havde gjort det et år. Da det ikke rigtig hjalp på min skulder foreslog min fys at han kunne give mig noget akupunktur, det var han nemlig uddannet i også og jeg sagde ja tak. Da jeg så lå der på briksen og fik sat nåle i satte han en masse i min skulder og i mine tæer, men han satte også en lige ved mine æggestokke og det studsede jeg da godt nok lidt over men spurgte ikke hvorfor. En måned senere var smerterne i min skulder forsvundet og jeg var stoppet hos fys'en, og jeg tog en test var fandt så ud af at jeg var gravid... Og så er det jo så jeg tænker om der er nogen der har fået akupunktur som hjælp til at blive gravid som kan fortælle om den nål i maven kan have været med til at hjælpe min graviditet på vej? mødte min fys den anden dag og han smilede og kiggede på maven med et lille grin og sagde tillykke...
Håber nogen af jer kan gøre mig lidt klogere
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 80
Men har hørt at flere har haft positive oplevelser med at bruge akupunkter til at blive hurtigere gravid
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Svar: 33
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 122
feb 2009
Sådan har jeg det..... Døjer her i varmen.....
feb 2009
Kan de også hjælpe mod smerter i bækkenet?? For så er jeg den der er med på forsøg..... Hvordan søger man dem egentlig??
Nu bliver jeg nød til at høre...