{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Nu bliver jeg nød til at høre... {{forumTopicSubject}}

Vi har siden jeg blev gravid joket med at det var min akupunktør der var far. Det kom sig af jeg i efteråret var faldet ned af en trappe og havde slået min bagdel og min skulder rigtig meget og gik til fys for at få rettet op på skaderne... og han spurgte selvfølgelig om alle de basale spørgsmål, også om jeg var gravid, og der måtte jeg sige at det var jeg ikke men vi prøvede og havde gjort det et år. Da det ikke rigtig hjalp på min skulder foreslog min fys at han kunne give mig noget akupunktur, det var han nemlig uddannet i også og jeg sagde ja tak. Da jeg så lå der på briksen og fik sat nåle i satte han en masse i min skulder og i mine tæer, men han satte også en lige ved mine æggestokke og det studsede jeg da godt nok lidt over men spurgte ikke hvorfor. En måned senere var smerterne i min skulder forsvundet og jeg var stoppet hos fys'en, og jeg tog en test var fandt så ud af at jeg var gravid... Og så er det jo så jeg tænker om der er nogen der har fået akupunktur som hjælp til at blive gravid som kan fortælle om den nål i maven kan have været med til at hjælpe min graviditet på vej? mødte min fys den anden dag og han smilede og kiggede på maven med et lille grin og sagde tillykke...
Håber nogen af jer kan gøre mig lidt klogere smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu bliver jeg nød til at høre...
Kommentér på:
Nu bliver jeg nød til at høre...

Annonce