{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

At dele et barn {{forumTopicSubject}}

Hvordan har i valgt at "dele" jeres børn, jer der er skilt/enlige?
Hvordan fungere det for jer, og for børnenen?

Sagen er den, at jeg arbejder døgn vagt.. Altså 24 timer..
Jeg har 8-9 vagte i måneden, og det er forskellige dage, og nogen gange kun med et døgn imellem.

Jeg tænker umidelbart at jeg må sige op, og finde nyt job..

Men vil høre andre ad, hvad i gør..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At dele et barn
  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#2   12. jan 2014 På den måde vil hun blive kastet frem og tilbage og bo i en kuffert.. Den ene dag her, den ene dag der.. Hun vil jo aldrig få hjemmeligt ro..
    Det er min tanke..

• #4   12. jan 2014 Hvor gammel er barnet? Det har en væsentlig betydning.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#5   12. jan 2014 Hun er kun 3 år

• #6   12. jan 2014 Mon ikke hun vil kunne være hos sin far de dage du har lange vagter? Hun kender jo sin far rigtig godt, og føler sig hjemme hos ham, så jeg tror ikke det ville påvirke hende. Jeg kan godt forstå dig omkring at hun så vil blive "kastet" rundt, men når hun kan være hos sin far ser jeg ikke noget problem. I kan jo afprøve det og se, hvordan hun reagere på det smiley

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #7   12. jan 2014 Vi har 7/7. Fredag til fredag, men er ikke helt sikker på jeg synes det er barnets tarv. Det er bestemt i stats amtet og er min bonus, hun har levet sådan hele sit lov og har aldrig prøvet andet
    Har du ikke din vagt lidt ud i fremtiden, sådan det er planlagt for hende, hvis altså i bor tæt på hinanden og kan samarbejde. Så hun er hos faren når du er på arbejde.

• #9   13. jan 2014 Fuldstændig enig med Marbella

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

#10   13. jan 2014 Nu er det faktisk rigtig mange børn i dagen Danmark som lever som dele børn. Vil da mene hun har et fast base hos moren, men hun skal jo allevel være hos faren :-). Så hvis man er glad for et job, må børn jo desværre engang imellem leve med det og job hænger jo heller ikke på træerne.
    Vil give marbella ret i at børn skal have en base, men hvordan kan stats armet så lave 7/7??? Det forstå jeg altså ikke smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#11   13. jan 2014 Statsamtet fraråder helst 7/7...

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #12   13. jan 2014 Jeg er helt enig med Dina.
    Det må være super forvirrende for et barn, så jeg bryder mig ikke om den 7/7 ordning. Hvor bor barnet så reelt?
    Jeg ville også finde et andet job. Mener ikke børnene skal indordnes under et arbejde, men et arbejde skal indordnes efter børnene.. de har jo trods alt ikke selv valgt at komme til verden

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

#13   13. jan 2014 Det var da dejligt at de fraråder 7/7...

Tro nu heller ikke der er så enkelt at man bare finder et andet arbejder, der er måske også arbejde s tider som ikke passer ind i dag institutionen .
    Man bliver altså nød til at tjene nogle penge og heller en glad mor med et job man gider end en sur mor med et job man ikke gider.
    Men ved jo ikke hvordan no name har det med sit job!

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#14   13. jan 2014 Jeg ELSKER mit job... smiley
    Nok arbejder jeg mange timer (mere end fuldtid) men det er ikke mange døgn i forhold til et måned.. Og giver SÅ meget tid fri, til sjov og ballade..

Jobbet giver så mange muligheder med min datter, jeg ikke havde med et alm 7-4 job..

• Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

#15   13. jan 2014 Dejligt at høre. Håber alt flasker sig for dig smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#16   13. jan 2014 Tak.. Det håber jeg også!

Har snakket med min chef.. Og jeg har mulighed for fremadrettet kun at have dobbelt vagter...
    Altså 48 timers...
    Så bliver der mere flow i det, og ikke nær så meget kasten frem og tilbage...

Og pengene kan vi ikke leve uden jo smiley

De kan blive nødvendigt at sige op, hvis tingene ikke kan lade sig gøre, men vil da helt klart helst beholdmit job og indtægten, frem for dagpenge..

Kommentér på:
At dele et barn

Annonce