{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Positiv eller?
  • #1   13. jul 2016 Tillykke du er gravid smiley

  • #2   13. jul 2016 Den er positiv smiley

  • #3   13. jul 2016 Det ville være så dejligt hvis mit mens udeblev i morgen smiley

  • #4   14. jul 2016 Mit spørgsmålsmål er så nu: idag testede jeg negativ. smiley så er det udelukket at jeg er gravid?

  • #5   31. jul 2016 Min første graviditet var en sær en. smiley Testede positivt omkring 3 1/2 - 4 uger efter min sidste menstruation med kun en skygge af en streg. Der gik så en uges tid hvorefter jeg testede igen, hvor den var negativ (min menstruation var stadig udeblevet på det tidspunkt) og jeg testede vist en to gange til med et par dages mellemrum, begge negative.
    Så testede jeg igen (for min menstruation var stadig ikke kommet) nogle uger efter der, hvor den var så positiv som den overhovedet kunne blive. smiley På det tidspunkt blev jeg vurderet til at være 8 uger henne. smiley

    Pointen med min lille historie er at du er gravid. smiley Snakkede med en sygeplejerske og HUN siger at så længe der bare er skyggen af en streg, så er du også gravid. smiley

    Så tillykke. smiley Alt held & lykke til dig. smiley


  • #6   31. jul 2016 Hihi er jeg og idag er jeg 6+3 smiley
    Det er bare svært at forstå når man ikke kan se så meget smiley ligenu har mine bryster bare total vokseværk og man føler jeg ret kvabset på maven


  • #7   31. jul 2016 Det er enormt forvirrende og jeg var altså meget tvivlsom da jeg så endelig fik en positiv test igen. smiley

    Mine bryster var ikke nær så ømme, men min mave? For pokker altså, jeg blev dårlig bare nogen rørte ved den nærmest. smiley


  • #8   31. jul 2016 Det er underligt der er så stor forskel på folk. smiley håber bare det kan ses snart så man er fri for at gå og føle sig ret kvabset ):

  • #9   31. jul 2016 Det er det virkelig. smiley Men ellers må du lige en tur forbi lægen. Han kan jo tage en blodprøve og så kan du få svar den vej. smiley

  • #10   31. jul 2016 Skal til læge i uge 35. smiley

Kommentér på:
Positiv eller?

Annonce