{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.932 visninger | Oprettet:

At præsentere mors nye mand. {{forumTopicSubject}}

For mit vedkommende er det ikke et problem lige her og nu. Men på sigt finder man sig en ny mand og hvad så?

Jeg er meget imod de mødre der bare hiver den ene efter den anden gut hjem og præsentere børnene for dem.

Men hvornår er det ifølge jer, ok at præsentere den nye mand og barn for hinanden? Og hvordan bør det foregå, så det er så skånsomt for barnet som muligt?

Måske nogle vil dele deres erfaringer eller bare spæde til med ens holdning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At præsentere mors nye mand.
  • #2   18. jan 2014 Jeg forstår din pointe. Men jeg har det netop sådan at der skal gå min 4-6 mdr hvor jeg ser ham an, før moni skal blandes ind i det.

• #6   18. jan 2014 Du har helt ret Dina.. der er ikke nogen af mine bekendtskaber der har mødt Moni. En kammerat har tilfældigt mødt hende på gaden i køge, men ellers holder jeg hende for mig selv.
    jeg er nok en hønemor, vil ikke byde hende en masse svigt. Hun har oplevet "svigt" nok i hendes alder ifølge mig. Men er nok bare bange for hun bliver glad for en og så er personenvæk. Dette gælder både venner/veninder og kærester.

Er jeg for pyldret?

• #8   18. jan 2014 altså jeg tænker lidt du er for pyldret.

din datter lære jo ikke at nogen mennesker kommer og går, hvis du gemmer hende væk. sådan vil du jo også være i en ung og voksen liv. sådan er det jo nogen gange. forstår godt at du passer på hende i forhold til kærester. men hvis de kun er venner når de er på besøg mens hun er hjemme, tænker de ikke over det. tænker at det svigt kommer fra hendes far. er det rigtigt?

• #9   18. jan 2014 Lær fyren at kende, synes du han er potentiel drømmesyn så tag ham med hjem, i kan jo heller ikke lære hinanden ordenligt at kende hvis han ikke ser din mor'side tænk hvis det ikke fungere når du er i din mor rolle? Det vil ikke være sjovt at finde ud af efter i har datet i flere måneder.

Lad ham være en ven når din datter er der og se hvordan det går.

Også synes jeg også det er synd hun ikke møder dine venner.

Jeg har to veninder med barn, og ærligt, jeg var blevet ret skuffet hvis jeg ikke måtte møde barnet og lære det at kende. Du isolerer jo dit barn.

• #10   18. jan 2014 Projekt baby nej det gør jeg ikke.. hun går i børnehave og er der i kontakt med voksne og børn.
    jeg havde hvor jeg boede før kun en veninde jeg kom sammen med og vores unger var som søskende.. er det faldet dig ind at jeg ikke har en stor omgangskreds og slet ikke af nære venner. Jeg er flyttet tilbage til hvor jeg kommer fra for to mdr siden og har ingen kontakt til nogen heroppe mere.

• #11   18. jan 2014 Frejas mor - nej hun ser hendes far, men jeg ser det som en form for svigt at vi ikke var i stand til at få det til at fungere og måtte splittes. Det var mig der traf beslutningen og så måansvaret jo nok ligge hos mig.

hun mødte også en kammerat af mine, han viste sig at være syg i hovedet og så fik jeg dårlig samvittighed over at han havde været i nærheden af hende

• #12   18. jan 2014 Det var da mere et svigt hvis i var blevet sammen. Nu har hun jo en glad mor. Man kan jo ikke altid være heldig, men synes nu alligevel at hun skal se at mennesker kommer og går

• #13   18. jan 2014 Frejas mor jeg ved jeg gjorde det rigtige. Men hun savner jo sin far og jeg tog beslutningen. Det havde været et større svigt at vi var blevet sammen for hun var ørevidne til mange skænderier og det var synd.

men pt har jeg ikke nogen venner jeg sådan rigtig ses med. Har også skolen der tager meget tid.
    hun har et rigtig godt forhold til min søsters kæreste, men frygter da også hvis de slår op.

• #14   18. jan 2014 sådan er det jo. og det lære hun jo også at det okay at savne far. det kan være det kommer med venner og veninder igen. måske os nogen med børn. tror ikke du skal være så nervøs

• #15   18. jan 2014 Hun er jo vant til det med far nu. Det er snart et år siden.
    men skal nok passe på med ikke at pakke hende ind i vat.

men det er ok at date fyren, se ham lidt an og så hvis han er noget introducere dem for hinanden?

• #16   18. jan 2014 ja hvis du kan mærke at det her kunne blive godt kan du jo godt have besøg af ham. så ser du jo også hvordan din datter har det med ham og omvendt

• #17   18. jan 2014 Vil hellere mødes på neutral grund.. men vil da tænke overdet

• #18   18. jan 2014 Det kunne man os

• #19   18. jan 2014 Tror ikke man kan snyde. Ørn ved at lade som om man bare er venner når man er sammen med dem, de er tit små radarer er aflæser usagte ting, kropssprog m.m og de vil ofte ret hurtigt vide at der er noget mellem mor og ham der......

Jeg syns din holdning er ganske fornuftig men om 6 mrd lige er nødvendigt for at se fyren an ved jeg ikke, syns du det er han nok alligevel ikke den rette smiley men jeg ser absolut ingen grund til at lade ens børn præsentere for en fyr der bare forbliver "en fyr" -

• #20   18. jan 2014 Altså ørn er så børn...spasser tastatur

• #21   19. jan 2014 Er enig med dig den gamle krage. Tror bestemt at de kan fornemme hvis der er noget mellem mor og den nye mand.
    Jeg vil bare ikke være for tidligt ude og då er han ikke noget alligevel.
    hun elsker simpelthen min søsters kæreste, han får godnatmøs og kram. Ville da blive ked af det på hendes vegne hvis de gik fra hinanden.

• #22   19. jan 2014 -camilla moniques moar
    Hold fast, hvor har jeg stor respekt for din indstilling til tingene! smiley
    Mange slæber hver anden måned en ny fyr med hjem til barnet, og det er så fedt for en gangs skyld at se en der er ansvarlig omkring det!
    Hold fast ved hvad du føler er rigtigt, du lyder til at være en SUPER god og ansvarlig mor smiley

• #23   19. jan 2014 Mange tak J og D.. det bliver bestemt ikke før jeg føler for det. Men kan da godt se at det er en ide at teste om de kan sammen når man selv er nået frem til at ham her vil jeg gerne se. Men som jeg har tænkt så må vi tage en tur i zoo eller lign på "venneplan" og se hvordan de håndterer hinanden.

men ingen skal ind på min datter før jeg er klar

• #25   19. jan 2014 Det er jo det Dina. Derfor håbede jeg også at nogen havde erfaringer med det.
    Jeg kunne stå overfor "problemet" indenfor nogle mdr

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 10
    #26   20. jan 2014 nu står jeg så på den lidt anden side hvor jeg er alene med min datter, hun ser dog hendes mor i hveranden weekend, men jeg har det på nøjagtig samme måde, der er ingen der skal ind i hendes liv før jeg er klar til det, hun har oplevet for meget rod i hendes korte liv, hun er 16 måneder, til at jeg vil risikere at skabe mere forvirring, for hende, så vil sige at du har fat i den lange ende, ved at det først skal være når du er klar til det. smiley

• #28   21. jan 2014 Tak for alle jeres svar/synspunkter smiley

Jeg gør ikke yderligere før jeg selv føler for det smiley

Kommentér på:
At præsentere mors nye mand.

Annonce