{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Hvem kører hjem? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.

Er det altid jer der kører hjem når i har været ude?

Her er det som regel mig. Jeg gider alligevel ikke drikke mig fuld.

Nu er jeg bare lidt træt af at kæresten tager det som en billet til at kunne drikke sig fuld.

Har i nogen aftaler? Hvordan fungerer det hos jer?

Og rigtig god søndag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem kører hjem?
  • #1   30. jun 2013 Jeg har ikke kørekort så det er meget simpelt. Dog lidt ærgerligt da jeg alligevel aldrig drikker mere end et eller to glas alkohol, så det ville være helt fair om jeg kørt 9 ud af 10 gange. smiley

• #4   30. jun 2013 Her er det næsten altid min mand der køre hjem, han gider ikke drikke og jeg nyder til gengæld gerne rødvin så det er fint smiley

• #5   30. jun 2013 Jeg drikker som regl ikk jeg er afhænglig af mit kørekort så ingen alkohol til mig og manden ar ikk kørekort så det altid mig . Men det gener mig ikk jeg van til køre med i arb så ,

• #6   30. jun 2013 Ja okay, kan godt se hvis det kun er en af jer der har kørekort smiley

Nå, må prøve at snakke med ham om at vi jo altså sagtens kam være til fest/fødselsdag/whatever uden at få en aaaalt for høj promille smiley

• #7   30. jun 2013 98% af gangene er det mig smiley

• #8   30. jun 2013 Her er vi altid kun afsted til noget, hvor der drikkes alkohol uden Nikoline, og så drikker vi begge to og har en til at hente os...

Ellers hvis vi er ude og spise eller lign. så kan manden godt få en enkelt øj/glas rødvin, men det forhindre ham jo ikke i at køre... Men vi aftaler ALTID hjemmefra, hvem der skal køre hjem smiley

P.t køre jeg altid pga. graviditet smiley

• #9   30. jun 2013 Skal lige nævnes at vi ingen børn har smiley men derfor kan jeg hundrede procent godt forstå jeres holdninger omkring ingen drikkeri hvis børnene er med.

Men kunne godt være vi skulle aftale hvem der kører hjem INDEN vi tog afsted til et arrangement.

• #10   30. jun 2013 Jeg er gravid, så mig smiley
    Men kan ikke lide at drikke så jeg køre bare

• #11   30. jun 2013 Vi har desværre ingen bil, men har vi en til rådighed så skiftes vi, for vi elsker begge at køre. smiley men vi drikker sjældent, 1-2 gang om året max, og der tager vi så offentlig transport.
    Men generelt skiftes vi fint. smiley

• #14   30. jun 2013 Jeg drikker yderst sjældent, så den hænger på mig smiley

• #16   30. jun 2013 det er som regel mig der kører, men ofte får vi faktisk nogen til at hente os, hvis altså det er en fest uden børn, vi vil begge gerne kunne drikke lidt, ikke nødvendigvis så vi bliver fulde, men better safe than sorry, så hvis vi ved at risikoen er der arrangerer vi kørsel eller overnatning.

• #17   30. jun 2013 Jeg kan ikke lide alkohol så derfor kører jeg altid hjem, da manden gerne vil nyde lidt vin når vi er i byen.

• #18   30. jun 2013 Ts, jeg forstår 100% hvad du mener. Det er tit mig der kører hjem, måske 7-8 ud af 10 gange. Men jeg har været nødt til som dig at påpege overfor min mand at det ikke behøver at være en billet til at drikke sig i hegnet, men at man godt kan nøjes med nogle glas.
    Nogle få gange er det mig der drikker lidt, og manden der kører, men drikker aldrig mere end 3-4 genstande eller deromkring, synes ikke man skal sidde til en ganske almindelig fødselsdag hvor der også er børn og drikke sig mere eller mindre pinlig. Det kan jeg gøre når vi er til mindre børnevenlige fester smiley Tror ikke mine unger har set mig være fuld, men de har set min mand være fuld nogle gange, og det er egentlig også ok at de ser det, så længe det ikke går over gevind både i antal gange, men mest i fuldskaben.
    Synes ikke børn tager skade af at se mor eller far lidt fulde/i godt humør fulde, men selvfølgelig behøver de ikke ligefrem være vidner til at mor eller far dingler rundt, eller ligger brak på toilettet med hovedet i tønden.

Synes der er nogle der er for "pylrede" med at børn slet ikke må se mor eller far drikke en enkelt genstand, men overdrevet fuldskab er ikke for børn.

• Rikke K
    Rikke K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #19   30. jun 2013 Her er det altid mig. Drikker aldrig

• #20   30. jun 2013 Det netop lige det jeg mente med tråden Marianne smiley

Har snakket med min kæreste om at han jo sagtens bare kan nyde et glas eller to selvom jeg kører hjem smiley og det kunne han godt se smiley

• #21   1. jul 2013 Jep, det tænkte jeg nok smiley Det krævede nogle kræfter her hos os at få manden til at forstå, han havde en tendens til at drikke sig alt for fuld til ganske almindelig fødselsdage og komsammen hygge, og det generede mig grænseløst. Ikke kun pga børnene, men også fordi han bliver for dum og fuld at høre på, bliver sådan en diskusions lysten, lidt højrøstet en og så ved jeg bare at jeg står for alt dagen efter fordi han er træt og har tømmermænd.
    Den er dog trængt ind nu, og han holder de mere våde aftener til når vi er ude alene hvor vi begge drikker, eller når han en gang imellem er sammen med gutterne smiley

• #22   1. jul 2013 som regel mig for synes ikke vin, øl osv smager videre godt og vil hellere ha en sodavand, vi drikker os dog aldrig fulde men hvis vi skal ud hvor vi begge evt ar fået lidt så kan vi køre med min far der arbejder som tjener på et hotel smiley

Kommentér på:
Hvem kører hjem?

Annonce