{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.850 visninger | Oprettet:

Til jer som er blevet viet på rådhuset {{forumTopicSubject}}

Vi står i den situation vi gerne vil vies på rådhuset før lillemand kommer, så det er ved at være sidste udkald, men har fundet dato og kontakt til kommunen er ordnet smiley Nå men skal lige høre jer der er viet på rådhuset:
- har i fortrudt i blev viet der, frem for i kirken?
- havde i en lille brudebuket til dagen?
- Hvad lavede i efterfølgende og hvor mange gæster havde i med? vi overvejer kun at have vores forældre med så vi alt i alt er 6 personer.
- Holdte i det hemmeligt for andre eller vidste flere i skulle vies uden at blive inviteret??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer som er blevet viet på rådhuset
  • #1   25. jul 2012 Først og fremmest - TILLYKKE smiley
    Vi blev først viet på rådhuset og fortryder det bestemt ikke.
    Ja jeg havde en fin lille buket smiley I orange og gule farver ligesom den kjole jeg havde på.
    Vi havde fortalt det til nogle vennepar og mine forældre. Vi var blevet inviteret hjem til mine forældre til aftenmad efterfølgende, da vi blev viet kl. 16.
    Mine forældre havde så overrasket os med at invitere de venner som vidste vi skulle giftes - så de stod på rådhuset da vi kom derop, hvilke var meget dejligt og en stor overraskelse... Så de var også med hjemme og spise ved mine forældre, vi var vist 15 alt i alt...

• #2   25. jul 2012 Okay vi overvejer nemlig én 3 retters menu på én kro til frokost. Men tvivlen er om vi skal have et vennepar med,tror dog ikke... Yderligere overvejer vi vores bedsteforældre og evt søskende, men vi ved bare allerede nu at min bror glød kan og så er det kun hans søster der kommer. Svært svært smiley

• #3   25. jul 2012 Jeg synes blot at I skal invitere dem som I har lyst til at fejre dagen sammen med da det skal være en hyggelig og kærligheds dag...
    Vi regnede jo kun med mine forældre, men det var en sød overraskelse de havde lavet til os.

• #4   25. jul 2012 Bare mig - ok kan nok ikke helt sammenligne dit bryllup med hvad vores bliver så smiley

• #5   25. jul 2012 Vi blev viet da vi ventede vores første datter, jeg var 6 måneder henne. Har aldrig fortrudt det. vi ahr hele tiden vidst at vi ville holde kirkebryllup når vi fik råd. Derfor vidste kun vores forældre det og var med, og så fortalte vi det efterhånden som vi så folk bagefter. Jeg havde en brudebuket på dagen, men det var også det eneste, vi ventede med ringe, og alt det andet. Vi havde lavet pølse/ostebord bagefter, vi var som sagt 6.
    Vi holdt så sztort kirkebryllup i september sidste år, og det blev som det skulle selv om vi da havde været viet i 6 år. Vi blev helt nyforelskede både før, under og efter dagen, det var en lige så fantastisk dag/aften som hvis vi ikke havde været viet i forvejen, jeg var i hvidt, min mand i flot sæt, 50 gæster til stor middag, reception, ringe, brudebuket og det hele og vores børn var store nok til at opleve det hele smiley Jeg ville ikke gøre noget af det om smiley

stort tillykke til jer begge to, håber i får en dejlig dag.

• #6   25. jul 2012 Marianne - ja vi tænker i samme baner så med kirkebryllup senere... Vil ikke i kirke nu da jeg er højgravid.. smiley ringe har vi fra vi blev forlovet sidste år som skal bruges til vielsen smiley hvilken dato bruger i så? Er det fra rådhus eller fra kirken?

• #7   25. jul 2012 Vi havde hellere ikke ringe på rådhuset men først da vi blev velsignet i kirken.
    Vi har fået skrevet vores rådhus vielse i vires ringe - da vi jo sagde ja til hinanden der smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #10   25. jul 2012 Vi blev viet på rådhuset, da jeg ventede den første.. Holdt det hemmeligt for alle andre, end min familie.. Vi hyggede med min familie, med mad og drikke efterfølgende.. Det var rigtig hyggeligt og jeg har ikke fortrudt det...

• #11   25. jul 2012 Tillykke mange gange smiley

- har i fortrudt i blev viet der, frem for i kirken?

Nej på ingen måder overhovedet - vi vil om nogle år og lidt rigere blive gift eller hvad man siger i kirken og holde kæmpe fest smiley

- havde i en lille brudebuket til dagen?
    Ja min bestilte jeg hos en blomsterhandler og den kostede 150kr - den ligger nu i vindueskammen og er tørret smiley
    - Hvad lavede i efterfølgende og hvor mange gæster havde i med?
    Vi havde min mor og manden's mor med som vidner - og så tog vi ud bagefter sammen med dem og spiste frokost.
    senere på dagen kom mine søskende til middag sammen med min mor og svigermor. så hyggede vi os.

- Holdte i det hemmeligt for andre eller vidste flere i skulle vies uden at blive inviteret??

INGEN viste vi skulle giftes ikk engang vores mødre - de troede vi skulle ud og spise brunch som vi havde sagt. MAndens mor var hjemme på ferie så ville hygge lidt om vores mødre samt lige blive gift mens hans mor var i dk smiley

• #12   25. jul 2012 vi havde ringe med på rådhuset og det er vores dato - den i kirken vil være vores velsignes dato eller hvad man kan sige smiley

• #14   26. jul 2012 Altså med hensyn til datoen, så er det jo egentlig den hvor man bliver viet der gælder, altså f.eks for hvornår man har kobber- sølv- guld bryllup, det kan der jo ikke ændres ved smiley Vi holder os også til at den 1. september er vores "rigtige" bryllupsdato. I ringene står der den 4-6-2011, men den dag vi holdt det store kirkebryllup var den 24-9-2011. Vi skulle egentlig have holdt det den 4-6-2011, men da jeg blev uventet syg og skulle haste opereres i maj sidste år, blev vi nødt ti lat rykke det. Så vi har lidt forskellige datoer. overvejede at få lavet datoen i ringene om, mne det er jo en del af vores historie og får lov at blive stående, som bevis på hvad min mand og jeg sammen har magtet. Ud over datoen i vores ringe og navn selvfølgelig, står der også med stort "MEDGANG OG MODGANG", da vi har været igennem meget sammen og er sikre på at uanset hvor vi går hen i livet, så følges vi ad.

Kommentér på:
Til jer som er blevet viet på rådhuset

Annonce