2.850 visninger
|
Oprettet:
Til jer som er blevet viet på rådhuset {{forumTopicSubject}}
Vi står i den situation vi gerne vil vies på rådhuset før lillemand kommer, så det er ved at være sidste udkald, men har fundet dato og kontakt til kommunen er ordnet Nå men skal lige høre jer der er viet på rådhuset:
- har i fortrudt i blev viet der, frem for i kirken?
- havde i en lille brudebuket til dagen?
- Hvad lavede i efterfølgende og hvor mange gæster havde i med? vi overvejer kun at have vores forældre med så vi alt i alt er 6 personer.
- Holdte i det hemmeligt for andre eller vidste flere i skulle vies uden at blive inviteret??
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Vi blev først viet på rådhuset og fortryder det bestemt ikke.
Ja jeg havde en fin lille buket
Vi havde fortalt det til nogle vennepar og mine forældre. Vi var blevet inviteret hjem til mine forældre til aftenmad efterfølgende, da vi blev viet kl. 16.
Mine forældre havde så overrasket os med at invitere de venner som vidste vi skulle giftes - så de stod på rådhuset da vi kom derop, hvilke var meget dejligt og en stor overraskelse... Så de var også med hjemme og spise ved mine forældre, vi var vist 15 alt i alt...
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 394
jul 2011
Vi regnede jo kun med mine forældre, men det var en sød overraskelse de havde lavet til os.
jun 2009
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
Vi holdt så sztort kirkebryllup i september sidste år, og det blev som det skulle selv om vi da havde været viet i 6 år. Vi blev helt nyforelskede både før, under og efter dagen, det var en lige så fantastisk dag/aften som hvis vi ikke havde været viet i forvejen, jeg var i hvidt, min mand i flot sæt, 50 gæster til stor middag, reception, ringe, brudebuket og det hele og vores børn var store nok til at opleve det hele
stort tillykke til jer begge to, håber i får en dejlig dag.
jun 2009
jul 2011
Vi har fået skrevet vores rådhus vielse i vires ringe - da vi jo sagde ja til hinanden der
dec 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
- har i fortrudt i blev viet der, frem for i kirken?
Nej på ingen måder overhovedet - vi vil om nogle år og lidt rigere blive gift eller hvad man siger i kirken og holde kæmpe fest
- havde i en lille brudebuket til dagen?
Ja min bestilte jeg hos en blomsterhandler og den kostede 150kr - den ligger nu i vindueskammen og er tørret
- Hvad lavede i efterfølgende og hvor mange gæster havde i med?
Vi havde min mor og manden's mor med som vidner - og så tog vi ud bagefter sammen med dem og spiste frokost.
senere på dagen kom mine søskende til middag sammen med min mor og svigermor. så hyggede vi os.
- Holdte i det hemmeligt for andre eller vidste flere i skulle vies uden at blive inviteret??
INGEN viste vi skulle giftes ikk engang vores mødre - de troede vi skulle ud og spise brunch som vi havde sagt. MAndens mor var hjemme på ferie så ville hygge lidt om vores mødre samt lige blive gift mens hans mor var i dk
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
Til jer som er blevet viet på rådhuset