{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tid hos far
  • #1   19. jul 2012 min største søn er hos sin far hver anden weekend.. han er 2 år nu og har været det siden ham var 1 år.. her i sommerferien prøvede vi lidt flere dage men han ville hjem.. så vi holder os til fredag til søndag hver anden uge smiley

• #3   19. jul 2012 Min nevø og osse hos sin far ( min lillebror) fra fredag til søndag hver 2. uge.

• #4   19. jul 2012 det fordi lige pt kører vi med hver onsdag til torsdag men jeg ville gerne have det var hveranden weekend i stedet men det nægter hans far medmindre at han så den uge han ikke har ham i weekenden har ham onsdag. og kan ikke rigtigt beslutte om det er for meget
    vores søn er 13 mrd. han har været vandt til hans far har været der da vi har boet sammen til han var 10 mrd. og er glad nok for og være hos hans far.

hva syntes i

• #5   19. jul 2012 Måske I skal prøve ordningen af som faren ønsker og hvis det ikke fungere så må I evt finde en ny løsning.

• #7   19. jul 2012 min søster og hendes mand deler sådan

børnen kommer ud efter skole/ dp torsdag også sender far den i skole fredag og så er de hos ham lør søndag og mandag sender ham dem i skole og dp også henter mor den mandag hver anden uge og det fungere fitn for dem deres søn er 6 år og pigen 2 og det over et år siden de gik hver ril sit

• #8   19. jul 2012 der er mange som kører med den ordning som dit barns far gerne vil have.. ville vi også have gjort her hjemme hvis det ikke var fordi af Lucas far boede for langt væk til det kan betale sig for ham af have ham i en hverdag...

• #9   19. jul 2012 Her er bonussøn ved os 8 dage (søndag til mandag ugen efter) og ved moren 6 dage (Mandag til søndag). Den ordning har de haft med halv halv siden de gik fra hindanden, da drengen var 2½. (Han har dog bopæls adresse hos os).
    Så skiftes de til at have jul og nytår og har ham hver 14 sammenhængende dage i sommerferien. Det køre rigtig godt og der har aldrig været problemer med, at han ikke vil være det ene eller det andet sted.

• #10   19. jul 2012 Mads var 1 år og nogle mdr. da min eksmand og jeg flyttede fra hinanden.
    Mads har været hos hans far fast hver anden weekend + tirsdag-onsdag lige fra start.
    Derudover har han været hos hans far i hele uger også (når far har haft ferie) .
    Det har fungeret fint her. Mads elsker hans far, og nyder virkelig at være hos ham.
    Vi snakker om at han måske skal til at være der lidt mere, da de begge savner hinanden. smiley

• #11   19. jul 2012 kunne være jeg skulle overveje det. men mange tak for jeres svar

• #13   19. jul 2012 Jeg synes umiddelbart at ordningen din eks kommer med lyder god så jeres søn ikke skal vente nær så længe på at se sin far igen.
    Det lyder også godt at han har en far der gerne vil se ham oftere end hver anden weekend smiley

min datters far så hende også førhen men efter vi var i statsamtet og få fastlagt samværet for snart et år siden har jeg ikke set ham siden. Så det var egentlig spild at gå i statsamtet. Jeg var glad for at der kom styr på det, men han dukkede aldrig op 1 dag han skulle have hende i den nye ordning

• #15   19. jul 2012 Malthe bliver 2 år til oktober, og vi deler ham 7/7 smiley Vi bor så os i samme by, så det kan fungere for os smiley vi er gået fra hinanden for nogle mdr. siden så Malthe er meget vant til sin far og de elsker hinanden højt. Malthes far ville ikke kun kunne se ham hver anden weekend, det ville heller ikke fungere for Malthe ved jeg.

• #16   19. jul 2012 grunde´n til mín betænkning ved det er fordi at når han han fx har ham om onadagen han har fri hele dagen men henter først sin søn kl 4 og de er 9 ud af 10 gange hjemme hos sine forældre hvor det er dem der passer ham halvdelen af tiden, derfor jeg syntes det er meget når han nu ikke viser mere initiativ til og hente tideligere og have ham hjemme og passe selv

• #19   22. jul 2012 Karina: Det er nemlig rigtig vigtigt at man kan snakke sammen, det gør det bare en del nemmere for alle parter, mest barnet, men ikke mindst forældrene også smiley

• #20   22. jul 2012 Vi har aldrig boet sammen, så Vitos og fars kontakt er ikke så stærk endnu.

Men han er hos fra hver tirsdag fra 12-17 og hveranden søndag fra 12-17 smiley

• #22   22. jul 2012 vi haringen problemer med og snakke om tingene vi er gode venner:-) og har ca en til to gange om måneden hvor vi spiser aftensmad sammen og hygger så det er ikke der mine bekymringer ligger:-) for miger det100% det vigtigste at min søn stor trives hvilket han gør utrolig meget nu:-) efter vi er gået fra hinanden og han har fået en glad mor og far med overskud.
    har ogsåaltid haft den holdning jeg ikke vil skændes over mit barn jeg vilsætte mig ned og have en fornuftig samtale med hans far og han er enig
    som jeg skrevtideligerer består mine bekymringer i at jeg syntes hans far prioterer forkert

• #23   22. jul 2012 Annizette: Jeg forstår dig fuldt ud, og det lyder også som om I samarbejder rigtig godt sammen smiley Og jeg forstår godt at du tænker på dit barns bedste, det skal vi jo også smiley

Men ja, det er træls hvis han prioritere forkert, håber i hvert fald I finder en god løsning smiley

• #24   22. jul 2012 vi har i dag aftalt at vi sætter os ned og snakker om det en dag og så har jeg et par betingelser for at det bliver en aftale
    fxat han er noget mere hjemme med vores søn så han ikke hver gang er hjemme hos sine forældre

• #26   23. jul 2012 Annizette: Håber han overholder de betingelser så, så han kan få den ordning han gerne vil have smiley

Kommentér på:
tid hos far

Annonce