{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.354 visninger | Oprettet:

Linda O
Linda O
Tilmeldt:
4. dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

sædprøve {{forumTopicSubject}}

Hej Piger. Håber i alle har haft en god mors dag 😀 vi prøver at blive gravide igen. Vi har 2 piger og ved dem var der ingen problemer. Vi har nu prøvet et år, og jeg er blevet tjekket med div undersøgelser og scanning. Nu vil jeg har min mand skal tjekke sig, da han har fået konstateret forhøjet kolesterol. MEN hvordan gør man? Skal man sidde i et rum ude ved lægen og "gøre" det eller må man lave en prøve hjemme fra og aflevere? Vi har et lægehus der har sygeplejerske og laboranter. God aften knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sædprøve
  • #1   12. maj 2015 Han skal/kan medbringe en sædprøve hjemmefra, hvis ikke I har for langt ind til afleveringsstedet. Jeg kan helt ærlig ikke huske, om I skal henvises til en gynækolog fra jeres egen læge eller om lægen undersøger mandens sædprøve også - tror måske det er lidt forskelligt fra sted til sted, men høre evt lægen ad.

  • Linda O
    Linda O Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   12. maj 2015 Ok tak smiley

  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #4   17. maj 2015 Det var vores egen læge der sørgede for alt her. Han bestilte en sædprøve på lab som med blodprøver . Så fik vi et hjemmesko med hjem. Så bar der bestemte dage og tidspunkter for hvornår man kan aflevere klatten . Og han måtte ikke have ægløsning i tre dage inden. Så ordnede han det om morgenen og så kørte vi op på sygehuset med den . Fik svar 4 dage senere som ved en blodprøve smiley

Kommentér på:
sædprøve

Annonce