{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Camilla P
Camilla P
Tilmeldt:
7. dec 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Spiral og graviditet {{forumTopicSubject}}

Spørgsmål angående spiral og graviditet.

Hej alle.
Skal på torsdag have min spiral ud da vi planlægger at få en lillesøster eller bror til vores datter på snart 3.Men spørgsmålet er: 
Hvor langtid gik der før i blev gravide efter spiral?Jeg har kun blødt engang i de 3 år med spiral, så kender slet ikke min mensturation periode længere, hvor længe gik det før jeres blev normalt? Hvordan kan man holde øje med æg løsning?

Mvh Camilla  


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiral og graviditet
  • Sød fyr
    Sød fyr Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24
    #1   7. dec 2014 Min kæreste fjernede lige sidste hverdag i maj..begyndelsen af juni var hun gravid.
    vi venter barn til marts.

    Men hendes kusine har prøvet 5 år uden bruge noget og intet sket. Tror det afhænger af meget.. Men har du fået et, så bør du vel nemt få en til smiley


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #2   7. dec 2014 Har stadig ikke fået mens. Fjernede min i august. Ikke gravid endnu smiley

  • Sød fyr
    Sød fyr Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 24
    #3   7. dec 2014 Det kan vel være af mange årsager? Men når du har en lille i forvejen..så ved jeg ikke hvor meget hjælp du kan få fra lægen..Men råd og ideer er vel altid gratis? Evt om du bør fokusere på nogle bestemte ting osv?


  • #4   7. dec 2014 Til ts.
    Ved Nr 2. Fik jeg de ud i maj og var gravid i august (kobber spiral)
    ved Nr 3 fik jeg de ud i december og far gravid i januar (hormon spiral).

    Sød fyr: tror bestemt at# 2 's svar var svar på ts spørgsmål og ikke på dit svar.


  • Camilla P
    Camilla P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #5   8. dec 2014 SSP: Hvad står ts for?
    Okay det gik da rimlig hurtigt men, hvordan med din mensturation? Vidste du hvornår du havde æg løsning siden det gik så stærkt?
    Men i har nok ret, det er vel meget inviduelt hvornår det kan ske, var lige nysgerrig smiley

    Sød fyr, tror 2014 skrev et svar til mit indlæg.


  • #6   8. dec 2014 Ts står for tråd starter.
    Nej havde ikk styr på æl. Er jeg aldrig gået op i


  • #7   12. dec 2014 Her gik der 26 dage fra jeg fik min spiral ud til jeg testede positivt:-) jeg havde slet ikke haft menstruation, vi gik bare til den hver anden dag:-) held og lykke til jer

  • Linda O
    Linda O Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   12. dec 2014 har prøvet at få nr 3 i over 1/2 år. her haft en regelmæssig cyklus i ca 3 måneder. men stadig intet. har endda været til Nada akupunktur og synes at det var anderledes denne gang, men fik min mens i torsdags smiley havde sådan håbet på en juleoverraskelse smiley

Kommentér på:
Spiral og graviditet

Annonce