{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

CHA CHA
CHA CHA
Tilmeldt:
6. feb 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 85

Er der håb endnu? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg er ét af de her utroligt irriterende test-monstre, der går helt i selvsving op til forventet mens-dato....
Især denne gang er slem, fordi jeg i en uges tid har haft nogle symptomer, der indikerede, at der var gevinst denne gang.

Enorm træthed, murren i underlivet og kvalme er noget af det, jeg har mærket. Og jeg troede faktisk, at den var der, da jeg testede i aftes og så en svag skyggestreg....
Men her til morgen var jeg så begyndt at få lidt brunligt udflåd, hvilket egentlig stemmer med, at min mens-start er i morgen.
Så skuffelsen var naturligvis stor, og jeg ved godt, at chancen for, at den er der, er lille. Har muligvis fanget en bio....
MEN.....symptomerne er der stadig, kvalmen er i dag værre end nogensinde, og jeg kan ikke sige mig fri for alligevel at føle, at der er noget.....

Vil helst undlade at teste før i morgen, hvis der ellers ikke sker mere med mens - og derfor har jeg i stedet kastet mig over nettet, hvor jeg har læst om netop småblødninger fra livmoderen tidligt i graviditeten....

Så jeg er stadig i tvivl - er det en menstruation, der er på vej, har jeg haft en bio - eller er den der? Tiden vil naturligvis vise det, men jeg er verdens MEST utålmodige menneske lige nu!!! Hvad er jeres erfaringer? Har I oplevet noget lignende, og hvordan endte det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der håb endnu?
Kommentér på:
Er der håb endnu?

Annonce