{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Louise L
Louise L
Tilmeldt:
13. okt 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Ingen æl ? {{forumTopicSubject}}

Godaften de damer smiley
Bum bum.. Nu kommer en længere forvirrende tekst..
Jeg skulle have min mens fra 21-29
(+/-) september.. Men jeg forsøgte at udsætte den med mine P piller.. uden held, da den alligevel meldte ankomst, dog ikke så kraftigt som normalt.. Vi valgte så at stoppe på mine P piller D.29 og derefter kom min mens som den plejede.. Så havde egentlig mens i 2 uger.. Nu er jeg så helt i vildrede om hvordan min cyklus ligger ?
Hvis jeg skulle gå ud fra min "sidste" uges mens burde jeg have æl nu her? Men hvilke skal jeg gå ud fra?
Og har faktisk haft en smule svag mens smerter osv.. Men negativ æl teste..


Har ligeledes haft en meget lille bitte smule blod i udflåd, et par dage efter sex ?
Hvad skyldes det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen æl ?
  • #1   13. okt 2014 Det skyldes højst sandsynligt at din cyklus er fucked ud. smiley

  • Louise L
    Louise L Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #2   13. okt 2014 Så skal ikke regne med æl kommer på regnet tidspunkt ? smiley

  • Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #3   13. okt 2014 Jeg tænker også der er gået koks i din cyklus, så ville nok regne ud fra din næste mens smiley

  • #4   13. okt 2014 som de andre siger ville jeg oss vente med at tælle dig frem til æl før næste cyklus. og se om den ikke skulle komme mere regelmæssigt. også din mens.

    blod efter sex er meget almindeligt. det kan enten være gammelt blod der ikke er kommet ud og derved kommer ud ved sex. eller det kan være du har fået en rift i slimhinderne og der kommer lidt blod derfra.

    jeg har blødt en del under min graviditet, både nyt og gammelt blod. mine slimhinder var meget følsomme og revnede ved overbelastning og når jeg var på toilet og pressede lidt. så derved blødte jeg og det der ikke kom ud ed det samme kom som helt mørkt/brunligt blod derefter.
    Men det kan oss sagtens ske uden at være gravid.


Kommentér på:
Ingen æl ?

Annonce