{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.802 visninger | Oprettet:

ingen mens og ingen positiv test {{forumTopicSubject}}

Hej piger, sidste måned (første måned efter p-pille stop) fik jeg min mens på dag 28 (som jeg plejer på p-piller) denne måned er der dags dato gået 31 dage. jeg tænker det nok er fordi p-pillerne er ved at komme ud af mit system og kroppen dermed er ved at danne sin naturlige cyklus. men er der andre der har prøvet det samme? og hvor lang tid gik der? går jo hele tiden at krydser fingre for at jeg er gravid. og samtidig håber jeg på mens kommer så vi kan komme i gang med tredje forsøg smiley


Kommentarer på:  ingen mens og ingen positiv test
  • #1   29. sep 2014 Altså jeg havde 29 dage den første måned, resten 35 dage inden jeg blev gravid. Det er meget normalt så det lige tager nogle måneder for kroppen at danne naturlig cyklus.

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #2   30. sep 2014 Jeg blev gravid i første hug og kunne først teste i uge 8...

    Så tålmodighed ellers er læge en god ide...


  • #3   8. okt 2014 Jeg stoppede på p-piller nov. 2012 og først fra januar i år 2014 har min mens være regelmæssig men stadig ikke blevet gravid.

  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #4   10. okt 2014 Har smidt min p stav i august og fik mens en uge efter. Ikke haft den siden og heller ingen positiv test mega depri hverken at teste positiv eller få mens... Så kan godt følge dig! smiley

Kommentér på:
ingen mens og ingen positiv test

Annonce