{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.616 visninger | Oprettet:

nupo og prøver at blive gravid {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige begyndt på nupo kur da jeg gerne hurtigt vil smide 6-10 kilo inden en eventuel gravid mave skulle komme. Mit spørgsmål er om det er sundt at tage nupo når man prøver at blive gravid?? jeg ved man skal snakke med lægen om at tage det mens man er gravid og ammende. men kan det skade mine chancer for at blive gravid?? jeg tænker det kun kan være sundt både for mig og baby at jeg bære en lettere graviditet, da jeg i min sidste graviditet var let overvægtig og tog mange kilo på, samt en bækkenløsning oveni købet. håber der er nogen der ved noget om nupo kuren der kan hjælpe mig, eller andre med fornuftige ideer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nupo og prøver at blive gravid
  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #2   12. aug 2014 Du kunne prøve med en sund og ordnetlig kur i stedet.

    Nupo er ikke sundt


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #3   12. aug 2014 Tror ikke på nupo er en sund måde at tabe sig på , om man er gravid eller ej.
    Du kan tabe dig hurtigt af den rigtige kost smiley


  • #4   12. aug 2014 Det er hvertfal meget usundt med et bevist vægt tab under graviditeten.
    Da vægttabet Gør at kroppen udskiller gift stoffer som er meget usundt for din baby.
    Men tænker det ikke skader at tabe sig før graviditeten.

    Og om nupo er den rette vej til ønsket vægttab, vil jeg lade dig selv vurdere smiley Det er din krop, og dig der kender den bedst


  • #5   12. aug 2014 Vil selvfølgelig ikke tabe mig under graviditeten. Men før. Og ja jeg må se tiden an. Og til jer andre selvfølgelig spiser jeg sunde måltider også

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #6   12. aug 2014 Jannie: hvis du begynder at tabe dig grundet at du indtager nupo, så kan du være sikker på at du tager alt på igen så snart du stopper..

Kommentér på:
nupo og prøver at blive gravid

Annonce