{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.934 visninger | Oprettet:

livmoderhals i mm før graviditet??? {{forumTopicSubject}}

Hej Piger,
Kort min historie:
Har nu gennemgået 3 keglesnit pga. at svære celleforandringer. og de kan ikke lave flere snit nu da jeg ikke har mere livmoderhals tilbage. I frygt for at disse forandringer kommer igen er min kæreste og jeg nu enige om at vi vil prøve at blive gravide smiley

Men men men........ da jeg ikke har meget livmoderhals tilbage, skal der muligvis ligges en cerclage når jeg er gravid ( snørre livmoderhalsen sammen )
normal vis måles ens livmoderhals først i uge 10 når man er gravid.

Da der findes to slags cerclage.... den der lægges efter uge 10 med risiko for abort. eller den der ligges inden man prøver at blive gravid. som resulterer i man kun føder ved kejsersnit.

Da jeg ikke ved hvor meget LH jeg har tilbage har jeg bestilt en ultralyds scanning på privat hospital hvor de kan måle den. inden vi prøve at blive gravide dog skal jeg selv betale. men det går nok. mere for at være på den sikre side. smiley

Nogen der har været i samme situation eller allerede nu kender jeres mål på LH i mm.....?? eller har været gravide efter 2 eller flere keglesnit.? vil meget gerne høre lidt erfaringer. smiley

Mvh Cindie

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
livmoderhals i mm før graviditet???

Annonce