{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Malene M
Malene M
Tilmeldt:
23. nov 2012
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 27

Insemination {{forumTopicSubject}}

Her kommer lige et spørgsmål mere fra mig i dag. Min kæreste og jeg skal i morgen ned og underskrive nogle papirer til insemination, og ved næste ÆL er planen så at vi skal prøve insemination for første gang. Hvor mange gange tog det for jer der har prøvet det, før der var gevinst?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Insemination
  • #2   29. maj 2013 Her havde vi været i behandling med hormonstimulation 5 forsøg.. Blev gravid i første forsøg, men mistede smiley

    Da vi startede IUI (inseminering) blev jeg gravid i første forsøg, og venter nu tvillinger..
    Held og lykke..


  • Malene M
    Malene M Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 27
    #3   29. maj 2013 altså alt i alt har vi prøvet i 2 år. Har været i behandling i et år - og ca. 3 mdr med injektionshormpner. Men hun synes ikke at de virker hurtigt nok, så hun synes bare at hun vil starte insemineringen nu - hvilket passer mig helt fint smiley
    Uha, tvillinger smiley hvor stor er sandsynligheden egentlig for at der kommer flere ved inseminering?


  • Malene M
    Malene M Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 27
    #5   29. maj 2013 uha smiley Tror jeg dælme manden går i panik hvis ´han får at vide at der altså kommer mere end en smiley men det må han jo så lære at leve med hvis det er smiley

  • #6   29. maj 2013 ved os lykkes det i 2. forsøg, og der kom kun en baby smiley


  • #7   30. maj 2013 Ved ikke hvor stor chancen er.
    Men de må ko inseminere på op til tre gode æg smiley så chancen er der.

    Jeg blev insemineret på 7 æg i alt. 3 store og 4 små. Og det blev til tvillinger smiley
    Du må fortælle din mand, at der er chance for at vinde når man spiller i lotteriet smiley
    Jeg glæder mig meget til at få tvillinger smiley især efter så lang kamp.


  • #8   9. jun 2013 Vi er i gang med 6 forsøg på inseminering og stadig er den negativ måneden efter smiley

    Men ved hvert forsøg er det jo 50/50 om man bliver gravid smiley


Kommentér på:
Insemination

Annonce