{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

Mens efter p stav {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.
Er der nogen af jer, som har haft p stav? Hvis der er, hvor lang tid gik der så før i fik jeres mens?

Jeg fik taget min ud D. 2. januar og har endnu ikke fået noget. Jeg har PCO og er rigtig nervøs for at den er helt gal og at jeg slet ikke får min mens= at jeg ikke kan blive gravid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mens efter p stav
  • #1   25. feb 2013 Jeg fik den som normalt, havde jeg i alle 3 år den sad der..

  • #2   25. feb 2013 Jeg fik den efter ca 3 uger.. Også have jeg lidt pause også igen. Også tror at jeg havde den en gang helt normalt også blev jeg gravid. Men mistede og blødte i 14 dage. Og 14 dage efter det var jeg gravid igen. Og er det stadig .
    Men havde så heller ikke min mens i al den tid jeg havde staven i . I ca 1 1/2 år .


  • #3   26. feb 2013 Jeg har haft staven siden Tobias var 8 uger og han blir 2 lige om lidt. Jeg har pletblødt lidt, men har heller ikke haft en reel blødning mens jeg har haft den i. Hvorfor har jeg så ikke fået min mens endnu...:(. Er sku lidt frustrerende..
    Men tak for svar piger. Og held og lykke med jeres små bebser:)


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #4   15. mar 2013 Jeg har haft p stav i fem år. Dog blev den lige skiftet efter tre år smiley
    Har ikke haft mens. I alle fem år.
    Det ligeså normalt ikke at få sin mens som at få den når man har p stav.
    Det der danner ens mens. Er det p staven er med til at holde tilbage.

    Da jeg fik skiftet min pletbødte jeg i ca en måned og det spurgte jeg om hvordan det hang sammen.
    Det kommer an på hvordan hormonerne virker hos den person den sidder i. Derfor er der så meget forskel på om man bløder eller ikke bløder. Jeg pletblødte den måned fordi den sad lidt anderledes end den første og det skulle min krop regulere smiley


Kommentér på:
Mens efter p stav

Annonce