{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.151 visninger | Oprettet:

Andet IUI forsøg stoppet :-( {{forumTopicSubject}}

Suk hvor er det bare hårdt nu har jeg tabt det sidste år hver gang der har været gevinst da ægget ikke kan sætte sig fast..

Første forsøg endte med negativ test men fik heller ikke den gel jeg havde bedt om smiley

Ved en af de første scanninger ser han en lille cyste men siger den intet har at sige så første forsøg køres hele vejen..

I fredags var jeg oppe for at blive scannet igen (var gået i gang med medicinen manglede kun den 3 gonal F sprøjte) og der ser han så en hormon cyste i samme side som den cyste som han så tidligere og denne her gang så kan forsøget ikke forsætte smiley

Så fredagen var ødelagt og humøret er da i bund for hvad er en hormon cyste? Hvordan/hvornår forsvinder sådan en?? Hvad så nu??

Nu skal jeg vente til næste cyklus og så scannes igen for at se om den er væk men hvis det nu er den samme som ved første gang så har jeg da overvejet at høre om den kan opereres væk..

Men lige nu krydser jeg bare fingre for den er væk ved næste cyklus så vi kan få drømmebarn nr 2 smiley

Er der andre der har haft sådan en cyste og hvor længe havde i jeres osv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andet IUI forsøg stoppet :-(
  • #1   16. feb 2013 Øv hvor er det træls for dig smiley ang cyster så har jeg en stor en på 8.5 * 11 og jeg er gravid.. Min læge sagde at det ikke havde nogen betydning så længe den ikke sad foran udgangen. Jeg har haft min over 9 mdr og ved ikke hvornår den vil forsvinde.. Håber snart din vil forsvinde og du kan få din drømme baby nr 2 smiley

  • #2   17. feb 2013 Underligt at min så sidder i vejen men han mente den sad i vejen så æggene ikke blev modnet rigtigt smiley

    Men ja jeg håber også den har pakket sammen og flygtet ud af min krop ved næste cyklus smiley


  • #3   18. feb 2013 Tror forskellen er at den ene måske er en alm cyste der er kommet af sig selv, og den anden er kommet pga indrprøjtningerne. Jeg håber det bedste for dig, så det snart kan lykkedes at få nr. 2 smiley

  • #4   19. feb 2013 Det kan egentlig godt være så langt tænkte jeg ikke den dag der så jeg bare alt det dårlige og så det som det samme som den anden smiley

    Men ja jeg er jo spændt på om den er smuttet væk her ved næste cyklus..


  • #5   20. feb 2013 Jeg krydser finger for dig. Kan godt forstå at det er svært at holde modet oppe, har jeg også selv synes mange gange i behandlingerne. Men er sikker på at det nok skal lykkedes for dig, måske får du nogen andre indsprøjtninger næste gang smiley

Kommentér på:
Andet IUI forsøg stoppet :-(

Annonce