{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.334 visninger | Oprettet:

Graviditets test med to streger den ene svag. {{forumTopicSubject}}

Halløjsa alle i skønne mennesker herinde smiley

Nu har jeg et kæmpe spørgsmål, det er sådan jeg er gået over tid, jeg har ikke en anelse om hvordan min cyklus lige er, da jeg stoppede med pillerne i nov mdr. Men sidste par gange jeg har haft mens har den ligget og svingede fra 30-32 dage. Jeg havde så sidste mens dag sidste gang den 16 marts. sådet ca. 40 dage siden jeg har haft min mens sidste gang.

Jeg har så taget en test, da jeg ingen tegn havde for en uge siden, og var svimmel, og utilpas, med kvalme. Men den var så Negativ.

Så her til morgen, tænke jeg ej må lige tage en hvis det nu skulle være, der var alligevel to teste med i den test. Så tager jeg den og der kommer så to streger, hvor den ene er utydeligt i starten, men efter den har ligget er den tydelig.

Så jeg får lige taget mit bad og får kørt på apoteket efter en ny test. Den kom så os med to streger, hvor den ene os er lidt utydeligt..

Der står jo den er positiv. Men da jeg har en dreng i forvejen, hvor testen bare viste positiv med det samme og stregerne var uden tvivl, virkelige klare..

Skal godt nok til lægen i morgen alligevel og havde taget tråde ud, af foden efter operation i den ene tå. Så ville jeg lige hører om de ikke havde en tid til at tage en urin prøve eller hvordan de kan for mig..

Men mit spørgsmål er har i prøvet det før hvor den ha været negativ, eller ville i gå ud fra at den var positiv og at man er gravid ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Graviditets test med to streger den ene svag.
  • #1   28. mar 2012 For syntes det svært hvad man skal tro på i hovedet, for kan slet ikke få rod, fordi den ene streg har været mere utydelig end den anden..
    Er det bare fordi man ikke er så langt henne som sidst eller ?


  • #2   28. mar 2012 Tja. En streg er en streg smiley Hvis du kigger i mit album, kan du se at stregerne på mine tests også er utydelige, men den var altså god nok. Jeg er gravid i 6. uge nu smiley Men ja, tag til lægen hvis du fortsat er i tvivl.

  • #3   28. mar 2012 Altså med Mikkel var testene meget positive og med lillebror var det slet ikke så tydeligt


  • #5   28. mar 2012 Når vi snakker graviditets teste så er en streg en streg uanset hvor utydelig den er smiley så tillykke med graviditeten..
    Men der er en aller anden fejl i din datering, for du skriver du sidst havde mens 17 marts og det er 40 dage siden.. skulle der ikke have stået 17 februar smiley


  • #6   28. mar 2012 hvis du er i itvivl må du også kigge mit album...

  • #7   28. mar 2012 Signe: Ha ha jeps det var i feb jeg sidst havde mens. smiley

    Til alle jer andre:
    Mange tak.
    Men forhører mig lige og får tjekket det hos lægen, når jeg alligevel skal derned i morgen smiley for at være sikker.. Det fordi der står os i testen at , hvis den ene er mere udtydelig end den anden er du sandsynligvis gravid, og det vare lige det der forvirret mit lille hoved, skal ikke altid så meget til ved sådan noget.. smiley

    Og ja mine teste ligner os sådan som jeres.. SÅ mange tak for jeres svar smiley


  • #8   28. mar 2012 ing med billeder smiley

  • #10   28. mar 2012 Der er lagt billeder ind nu smiley Og mange tak allesammen, så gjorde det lige en mere glad, da man lige fik bekræftet at den var sku god nok smiley
    Selvom det nu ikke er gået op for os, men går der jo altid lige tid før der gør, sær når man ikke forventet det og det er en lille bette upsa smiley


  • Sabina C
    Sabina C Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   4. nov 2013 Jeg har osse været udefor det sammen, jeg har været ved doktoren I dag og skal ringe og få svaret at vide her kl 16.00.
    håber at den er positiv.


    profilbillede
Kommentér på:
Graviditets test med to streger den ene svag.

Annonce