{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.497 visninger | Oprettet:

kæresteforhold, måske gravid m.m. {{forumTopicSubject}}

hej piger.

der er nok rigtig mange af jer, der har fulgt mig lidt her på det seneste. og undskylder for alle mine tråde. smiley

sagen er den, at jeg nu er 25 dage over mens. fredag den 6. var testen negativ ved lægen. jeg fik bud på, at hvis mens ikke var kommet inden fjorten dage (det er så på fredag), skulle jeg teste hjemme, eller komme igen. samtidig skulle jeg holde meget øje med graviditetssymptomer. ja tak, nu er mine brystvorter simpelthen så ømme, at det er helt åndssvagt, jeg får sure opstød og begyndende kvalme.

HVIS barnet er der, det er jo ikke sikkert eller noget som helst, så er det virkelig ønsket! og jeg troede også, det var ønsket fra min kærestes side.......men jeg tog åbenbart fejl.. han spurgte ind til min mens, mine teste osv igen i går, og jeg sagde, den ikke var der, og hvordan jeg havde det.. hans kommentar var "sig lige til, når du er 6 måneder henne, for så sparker jeg dig i maven så det lorte barn dør" HVAD FANDEN SKER DER FOR DET? jeg har fortalt ham alting omkring min mens, nærmest fra dag til dag, hvis han ikke selv har spurgt. han vidste, jeg havde æl, og HAN nægtede at bruge kondom, og ville sexe rigtig meget.. og han spurgte mig, om jeg stadig var på ppiller, sagde nej til det, så der ville stadig være mulighed for graviditet, og så ville han (igen) sexe rigtig meget..

skal lige siges, han er sindssyg.. ja, undskyld mig.. ved godt, jeg er sur på ham nu, men jeg vil mene, han er sindssyg, fordi han før har givet mig tæsk, og han har vidst voldeligt adfærd overfor mig adskillige gange. såsent som lige efter jul fløj han henover mig, klemte mine ben, og råbte, jeg skulle tage et tyggegummi ud af munden. jeg fik blå mærker på mine ben. +nytårsaften ringede han til mig og sagde, jeg var, citat: "fed møgluder der kan kneppe alle omkring mig" ..
ja, hvad fanden laver jeg med sådan en, jeg ved det godt.. det er en lang historie, som ikke vedkommer denne sag..

men nu tror jeg, vi er gået fra hinanden, og jeg tænker lidt, hvad skal jeg stille op med barnet? jeg ønsker det, og jeg er imod abort! men hans kommentar har gjort mig så bange, for jeg VED, han kan finde på det.
han nævnte også igår, han er psykisk syg, og har adhd i en forvrænget version, og HANS FORÆLDRE gerne skulle have fortalt mig det ½ år inde i forholdet, fordi han ikke selv vil, så føler han sig som et "misfoster" .. vi har været sammen i 2½ år, og jeg har intet hørt omkring det..

puha, jeg er helt ude af den lige nu..

jeg vil gerne frabedes kommentarer som, at jeg er en idiot, at have blevet ved ham osv. for jeg er udmærket godt klar over det, og det er bare ikke det, jeg har brug for nu.
jeg tør ikke teste, for er "bange" for at være gravid, men ville alligevel blive lykkelig, hvis de to streger kom.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæresteforhold, måske gravid m.m.
  • #1   18. jan 2012 jeg ved godt, det ikke er sikkert, jeg er gravid. men HVIS NU jeg er. for alle siger, det lyder rigtig meget sådan..

  • #2   18. jan 2012 hvis du er gravid syndes jeg du skal snakke med et kvindege center eller møderhjælpen.. man tanker her fra..

  • #3   18. jan 2012 synes bare, det er svært. vil ikke have, mit barn vokser op uden far, men heller ikke en voldelig far. smiley

  • #4   18. jan 2012 Føj for en situation at stå i smiley først og fremmest syns jeg du skal prise dig lykkelig over at jeres forhold er slut, og holde fast ved det, for han er da en kæmpe idiot af karat, også syns jeg det fuldstændig uvæsentligt hvor gode sider han måtte have, udover de træk du her nævner.. Den opførsel, kan der ikke vejes op for, i min bog ihvertfald.

    Hvis jeg var dig ville jeg tænke alt dette rigtig grundigt igennem, er han en du kan/tør, evt at ha et delebarn med.. Føler du du ville magte det alene osv osv..
    Jeg håber alt løser sig til det bedste for dig.


  • #5   18. jan 2012 Puha lyder bestemt ikke rart! Ja, ved ikke lige hvad jeg skal sige andet end at jeg tænker på dig, det er en træls situation og stå i for dig smiley
    Det er jo også svært når du ønsker dig et barn rigtig meget, men din kæreste åbenbart ikke gør længere.. Håber virkelig ikke han gør dig (og barnet) noget, hvis du er gravid..
    Held og lykke med det hele smiley


  • #6   18. jan 2012 Puha ...

    Jeg vil aldrig snakke med idioten igen..!
    Men vil os overveje om jeg virkelig vil have et barn med sådan en mand???
    Så heller vente til du finder en sød og god mand kærester eller ej...
    Jeg vil ikke turde have et barn med sådan en mand!!!!!!!!!
    Håber det bedste for dig...!


  • #7   18. jan 2012 Du skal hvertfald gøre det fuldstændig forbi mellem jer!
    Både for din egen og for barnets skyld (hvis du er gravid).


    Personligt ville jeg aldrig få et barn med sådan en mand!


  • #8   18. jan 2012 prinsesse silke...;
    jeg ved, det i hvert fald ikke bliver et delebarn, hvis den er der. han vil intet have med det at gøre, ikke betale, ikke se det, ikke være far, osv. men ja, en ubehagelig situation at stå i smiley

    lykke;
    det kan jeg godt huske. og dengang var han "ellevild" med det hele, men det har åbenbart taget en stor drejning. hvad der sker oppe i hans hoved, kan jeg ikke vide - åbenbart.. jeg troede, jeg kendte ham, men åbenbart ikke den rigtige person. ét er jo, hvad han siger - noget andet er, hvad han tænker.

    m & s;
    han har skrevet en del til mig hele dagen, men det har hele tiden været ":/" og ikke andet.. jeg vil ikke svare på hans beskeder, fordi jeg mener, vi har gjort det forbi nu. det sidste jeg hørte fra ham i går, var, at han ønsker, jeg finder mig en, der er bedre end ham, behandler mig ordentligt, og han takker mig for alt, hvad jeg har givet og gjort ved ham, både fysisk og psykisk. og til aller sidst "you will always be in my heart" .. men det kan bare ikke hjælpe noget..

    malthes mor;
    jeg ønsker mig barnet rigtig meget - og det gjorde han også, bare ikke længere. kan ikke forstå, hvordan ens holdning til det kan ændre sig så hurtigt.. hvis jeg er gravid, skal han da lige prøve på, at gøre mig noget under graviditeten + barnet, så kommer han til at fortryde det.. smiley men lad os nu se, om jeg er gravid.. overvejer at købe to tests.. en til senere idag og en imorgen tidlig. smiley


  • #9   18. jan 2012 nadia, jeg vil heller aldrig se ham igen, eller snakke med ham, og derfor svarer jeg ikke på hans beskeder. jeg synes, jeg har fundet mig i nok i 2½ år, og nu må det have en ende!

  • #10   18. jan 2012 Ligegyldig hvad så se aldrig den mand igen. Ikke så meget som et sekund. Bor i tæt på hinanden eller sammen eller langt fra hinanden?
    Hvis i ikke bor sammen synes jeg du skal skrive eller ringe til ham og sige du har fået din mensruation og der ikke kommer noget barn. Selvom du så er gravid ville jeg ( hvis jeg stod i din situation ) evt. flytte hvis det er muligt, oplyse faderen er ukendt og klare alt med barnet selv så han ikke kan få ret til at se sit barn og slet ikke ved det eeksistere.


  • #12   18. jan 2012 Jeg tænker bare når han er som han er, ellevtes det ene øjeblik og klar til selv at udføre en abort (for nu at sige det pænt).. Så prøv at tænk fremad.. Tænk hvis han bliver ellevild igen, og da bare for enhver pris skal lege far...? Systemet herhjemme er jo skruet sammen på en sådan måde at det blir noget nær umuligt at nægte ham...
    Jeg ville sgu ikk ku sove om natten, når mine børn var hos deres far, hvis jeg vidste han. For det første. Engang har sagt han ville udøve selvtægt for at få dem udryddet, men oz med tanke på hvordan han har været overfor dig..


  • #13   18. jan 2012 Det er virkelig medipulation han gør med dig.. Nøjagtigt det min x og gjorde når han sku ind i varmen igen..!!

    Håber du finder en der er bedre.. Og så tænker man i sin dårlige tanker KA JEG FÅ EN DER ER BEDRE bla bla bla.. Lad vær og faldt for det...
    Jeg siger dig det bedste jeg har gjordt var og gå fra min x og finde en som er 100% bedre ...

    Men er bange for på dine vejne hvis han er så voldlig og ligeglad at han måske også er ligeglad med så meget andet.. Han måske gør dit og babyens liv surt..!! smiley
    Han lyder ikke helt rask oveni pærenen.. !! og han ka ikke nægte o betale til barnet.. DU SKA OPLYSE HVEM FAREN ER.. Ellers ka du få straff af en form.. Og hvis han ikke betaler skylder han jo bare staten dem ... !!!

    Det er rigtig øv .. og ka godt se du står i lort til halsen var jeg ved og skrive.. Men tænk dig virkelig godt om hvis du er gravid.. Om du virkelig ønker et barn så brændene det ka skade dig og dit barn i sidste ende..!!!
    Og ikke vente til der kom en rigtig mand som ikke er sådan.. Om i forblir sammen eller ej..
    Du er jo ikke ved og dø af ældredom der er masser af tid til og finde ham i smiley smiley

    PS jeg valgte og beholde mit barn pga han ikke var voldlig og når det kommer til stykket er han nok mere bange fo rmig end jeg er for ham.. .. Men han er stadig en idiot i dag.. Og har ikke set sin søn siden juleaften.. !!!


  • #14   18. jan 2012 Camille..
    Du kan ik skrive ukendt far mere!! du skal skrive navne på mulige fædre..

    Men så må du jo skrive nogle kammeraters navne milica..

    du har min støtte ang graviditet også selvom vi ik kender hinanden, har ingen kommentar til det med din x, da jeg selv har været i sådan et forhold


  • #15   18. jan 2012 camille, jeg vil ikke se ham igen. lige pt er han lærling på grundfos i bjerringbro, og somme tider (engang om året, cirka) på skole i skive, og jeg går i skole i silkeborg, så vi bor ikke sammen. men vi bor cirka 15-20 kilometer fra hinanden. jeg kan ikke flytte væk pga min uddannelse. men det, med at fortælle ham, mens er kommet, ville være en god idé. det tror jeg, jeg vil gøre om lidt!

    anonym, ja, jeg TROR (ikke noget, jeg ved), han er sindssyg nok til at skade et lille barn, når han kunne sparke mig flere steder, imens jeg lå ned. samt slå mig.. så det tror jeg bestemt, han kunne, men håber det virkelig ikke!!
    har også tænkt lidt over det, at babyen måske kan få hans gener, hvis jeg beholder det? (hvis den er der) .. er fuldstændig ude af den mht alt.. tankerne kører gennem hovedet af mig..
    tak for krammeren smiley ..
    ja, hvis nu ikke, der er en baby, så finder jeg en ny, sød fyr og får en skøn baby med.

    prinsesse silke, det kan godt ske, han bliver ellevild igen - hvem ved? det kan være, han "bare" var i bad mood i går. men det er bare heller ingen undskyldning. den kommentar han kom med, gjorde mig sur, ked af det og bange..


  • #16   18. jan 2012 Ved du hvad. Du er bedre værd end at være hos en voldig mand. Gå fra ham, kontakt mødre hjælpen. De kan give dig en masse gaiden. Jeg er selv alene mor, og xen skred da han fandt ud af at jeg var gravid. Fik verdens smukkeste datter, er alene med hende! Hun mangler ikke noget. Og det jeg har været alene har gjort mig så meget stærkere... Så smut fra ham. Kontakt statsforvaltningen. Du kan kræve faderen ikke skal have kontakt til barnet, når han er psykisk syg.

  • #17   18. jan 2012 Maria B - Okay det vidste jeg ikke. Ved slet ikke noget om hvordan man gør sådan noget. Havde bare hørt engang man kunne men det er jo så blevet lavet om, det var da en skam.


  • #18   18. jan 2012 Lige meget hvor langt hun flygter.. Går han i statsamtet og vil se sit barn får han os hendes adresse!!!!

    Og muligvis får noget med barnet og gøre..!!

    Du ka ikke holde faren 100% væk..!!!!!!
    med mindre han er yderst farlig.. !!!!!!!

    Jeg havde ikke trude med det system vi har i dag!!


  • #19   18. jan 2012 nadia, ja, jeg ved udmærket godt, han manipulerer med mig, desværre. og jeg vil gerne finde en, der er bedre. for jeg ved også, at hvis jeg tilgiver ham og bla bla, og han lover guld og grønne skove, så er det højst 1 måned, og så falder det tilbage til gamle vaner..
    ja, men han går i sin egen verden og tror, han kan nægte at betale til mig. altså, jeg er ligeglad med, om jeg får penge fra ham eller ej, hvis man kan sige det sådan. ville da hellere have, vi levede lykkeligt som en lille familie. smiley
    haha, jeg føler mig gammel sommetider ;p men ved at dø af alderdom, der sætter jeg godt nok grænsen smiley

    maria b, jeg vil ikke udnytte mine kammerater på den måde. vil hellere være ærlig omkring det og sige, hvem der er far, åh. jeg ved ikke, hvad jeg vil skrive eller gøre. tankerne har overtaget min krop lige nu, kan jeg mærke.. men under alle omstændigheder køber jeg to tests idag, en til idag og en til imorgen. hvis de begge er negative, bliver jeg bare glad. men hvis de er positive, bliver jeg da også glad, men bange for at fortælle ham det..


  • #20   18. jan 2012 puha føler med dig men håber virkelig for dig og " barnet" at du ikke er gravid for som de andre skriver kan du ikke nægte ham at se barnet sådan er loven han vil ALTID være i dit liv og kan ødelægge det fuldstændigt jeg må ærlig indrømme jeg ville overveje abort både for barnets skyld og din hans sygdomme kan også nemt arves til barnet pysiske sygdomme arves tit videre men fuck en møg siaution du står i smiley :( krammer her fra

  • #21   18. jan 2012 ane j,
    der er ingen beviser på, han er psykisk syg. da han fortalte mig det, spurgte jeg ind til medicin. (har en gammel ekskæreste med adhd, så kender en del til medicinen) hvortil han så svarede, han ikke er på medicin, for lægerne kunne ikke finde noget på ham..


  • #23   18. jan 2012 mor til dejlige, jeg tror ikke, han vil have noget med barnet at gøre, overhovedet! (hvis den er der) .. han vil nægte at være far. men så bliver der jo bare taget faderskabstest, og jeg VED, det er ham. og tak for krammeren.:)

  • #24   18. jan 2012 Jeg synes du skal se at få testet!!! Og det kan kun gå for langsomt!

  • #25   18. jan 2012 anonym, ja, du har nok ret.. men hvis jeg tester idag og imorgen tidlig, kan jeg jo fortælle ham, hvad de siger.. for hvis jeg er gravid og beholder, har han ret til at vide det, også hvis den er negativ.. selvom han har været et, for at sige det pænt, møgsvin overfor mig, kan jeg godt være fair overfor ham..

  • #26   18. jan 2012 camille, jeg kan teste om en times tid cirka. så det gør jeg (hvis jeg kan tisse) .. og så gør jeg det imorgen tidlig. smiley

    skrukkedukke, som jeg har skrevet i andre indlæg, var han ellevild og ville gerne have børn, og derfor sexede vi omkring æl i november. men så ændrede han mening i går.


  • #27   18. jan 2012 Det er overhoved ikke for og være negativ omkring din graviditet.. Tror bare det handler om viden fra egen side husk det..!!!

    Det er svært og det er sur røv og stå i..!!

    Håber du træffer det rigtige valg..!! Hvis der er en baby...


  • #28   18. jan 2012 nadia, det ved jeg skam godt. skal også have det tænkt godt og grundigt igennem, HVIS den er der.

  • #29   18. jan 2012 åhhhh søde....

    sikke da en kæmpe narrehat af en idiotisk torskedumt røvhul og være....

    hold dig langt fra ham han er dig langt fra værdig.....

    jeg sys bestemt at det for dig er værd og overveje hvad du kan leve med..... kan du bedst leve med og sætte barnet i verden og vide det aldrig ville ku få noget med sin far og gøre fordi han ikk er til og regne med....
    eller ville du bedre ku leve med og få det fjernet og huske på at du har gjort det for barnets bedste...??
    det er utroligt hårdt og være barn og skulle undvære den ene forældre...

    men jeg er også sikker på at det vil være et utroligt heldigt barn fordi det har dig...

    det er en rigtig øv situation for dig det her søde...

    husk at jeg vil støtte dig uanset hvad du vælger...

    mange trøstende kram herfra mig af...


  • #30   18. jan 2012 Lige meget hvor meget jeg ønskede det barn, så ville jeg ikke turde få barn med sådan en person.
    Selvom han siger nu at han ikke vil se barnet, så kan han ombestemme sig, og du risikere aldrig at slippe af med ham ...det gavner hverken dig, eller barnet.

    Jeg håber du kommer frem til en god beslutning for dig, hvis du er gravid.


  • #31   18. jan 2012 jeg har fortalt ham alting omkring min mens, nærmest fra dag til dag, hvis han ikke selv har spurgt. han vidste, jeg havde æl, og HAN nægtede at bruge kondom, og ville sexe rigtig meget.. og han spurgte mig, om jeg stadig var på ppiller, sagde nej til det, så der ville stadig være mulighed for graviditet, og så ville han (igen) sexe rigtig meget..

    skrukkedukke, som jeg har skrevet i andre indlæg, var han ellevild og ville gerne have børn, og derfor sexede vi omkring æl i november. men så ændrede han mening i går.

    Du modsiger dig selv. Det at han spurgte ind til din mens, at du fortalte ham du havde ÆL er langt fra det samme som at han er ellevild efter at få et barn. Som du selv siger manden er sindssyg og han ville sikkert bare have noget på den dumme, og var nok temmelig ligeglad med om du blev gravid eller ej.

    Pisse dum situation du står i og håber at du kommer godt ud af den. Men det eneste jeg kan sige her er, hvad fanden har du tænkt på??? Du skriver han har været voldelig, har tæsket dig, svinet dig til verbalt. Selvom disse ting skete for dig, valgte du at dyrke usikker sex med ham. Havde det været mig og jeg ikk kunne komme ud af det forhold kan jeg garantere dig for at jeg nok skulle æde mine p-piller hvis det var fordi han ikke kunne acceptere et nej. Jeg skulle nok gøre alt for ikke at blive gravid med sådan en idiot. Skulle det så ske at man alligevel blev gravid så ville jeg vælge en abort, for at skulle dele noget så kostbart med så stor en idiot som ham resten af livet ville være uudholdeligt.


  • #32   18. jan 2012 "men hvis jeg tester idag og imorgen tidlig, kan jeg jo fortælle ham, hvad de siger.. for hvis jeg er gravid og beholder, har han ret til at vide det, også hvis den er negativ.. selvom han har været et, for at sige det pænt, møgsvin overfor mig, kan jeg godt være fair overfor ham.. "

    Forstår ikke hvordan du an skrive sådan?! At du godt kan være fair overfor ham og han har ret til at vide hvad testene siger.
    Gu' har han da ej ret til noget som helst!!!!!!!
    Han har slået dig, og truer med at sparke dig i maven osv hvis du er gravid!



  • #33   18. jan 2012 ej en øv situation.
    Uanset om du er gravid eller ej, så skal du være glad for at det er slut, og for alt i verden holde fast i det.
    Jeg tror ikke på han kan ændre sig på nogen måde, så man skulle bo sammen med ham igen.
    Hvis du er gravid, og vil beholde det. Skal du ikke tænke på om barnet vokser op uden en far. For det er da LANGT bedre end en voldelig far man ikke ved hvornår går amok og evt skader barnet.
    Der skal nok være en sød mand til dig derude et sted, som helt sikkert vil tage sig af dit barn sammen med dig. Og være den far som dit barn vil mangle.

    Så du skrev du ville teste. har du gjort det?

    Mange tanker herfra, Håber du har en familie der støtter dig.


  • #35   18. jan 2012 Søde ven da. Se du hellere og kom LANGT væk derfra også vær dig selv uden ham sammen med den eventuelle baby.
    Knus


  • #36   18. jan 2012 kigger lige med

    men kunne da godt tænke mig en update på den test

    og tja vil da sige at du er bestemt ikke dum
    nogle fyre/mænd har det med at manipulere så meget at man virkelig tror på dem
    har selv prøvet det

    så håber da at du finder en løsning på alt sammen din stakkel
    øv øv at skulle stå som 20 årig med alle de ting


  • #37   18. jan 2012 Det er en øv situation du står i.

    - Da jeg var 15 fik jeg en kæreste (min første faktisk smiley )
    men som tiden gik blev han mere og mere ubehagelig. - men jeg var alligevel sammen med ham i 3 år..

    Jeg er LYKKELIG over at jeg fik modet til at gå fra ham - jeg blev en helt anden person bagefter, eller jeg blev rettere sagt mig selv igen.

    og idag er jeg gravid med min dejlige mand jeg har været sammen med i snart 4 år smiley

    Fuck den idiot, selvom det er svært - så smut fra ham, og tal aldrig med ham igen.
    Om et stykke tid vil det vise sig at være den bedste beslutning du nogensinde har taget! - trust me!!

    med hensyn til en evt graviditet - så ville jeg ikke turde få barnet med sådan en mand


  • #38   18. jan 2012 Fik du testet?

  • #39   18. jan 2012 diana;
    mange tak! jeg ved ikke, hvad jeg vil gøre overhovedet. hvis jeg står med en positiv test, vil jeg tage op til STÆRK overvejelse, hvad jeg vil gøre. smiley

    sofie, jeg fik tæsk i december 2010, så det er nok for sent at melde - også selvom jeg var på sygehuset.. mht trusler, har jeg nogle pr sms, men det er jo ikke nok. så beviser er der ik meget af smiley desværre - tanken har ellers strejfet mig.

    mulle, jeg ved ikke, om jeg er gravid. har ikke testet i 14 dage smiley men det kan sagtens være tankerne, der spillet et puds, hvilket jeg også har skrevet i de andre tråde.
    men han er helt ude af verdenen, selvom han fortsat skriver til mig pt. og har skam en dejlig familie og nogle skønne veninder, der er her for mig - men et backupteam her på bg ville heller ik være ringe. smiley haha.

    ckh, nej, og det kan jeg også sagtens forstå, uden tvivl.. jeg er bare forvirret..

    camilla, du har fat i noget. jeg ved godt, jeg ikke kan slippe af med ham for evigt, hvis jeg vælger at få et barn med ham.

    lille spir, nu har jeg ikke skrevet herinde ALT hvad vi har snakket om.. jeg har kun skrevet det, du sidder og læser. men okay, han sagde til mig, han med glæde ville have børn med mig nu.

    stephanie, hvis jeg bærer hans barn i maven, har han sku da ret til at vide det. det vil jeg sku da på ingen måde holde hemmeligt for ham. for som de andre siger, skal han sku da nok finde ud af det, på den ene eller den anden måde? jeg er nødt til at skrive ham på som far, vupti, så bliver han da først tosset, hvis han intet ved????

    christina, åh tusind tak smiley det var en opmuntring! smiley nej, jeg har ikke fået testet idag. rema 1000 havde ikke flere invitro-teste, så må vente til imorgen med at købe dem smiley desværre.

    tania - jeg vil ikke finde sammen med ham igen! vil ikke leve i sådan et forhold mere.. så det lover jeg dig smiley

    frk jylland, jeg er så langt væk som muligt lige pt smiley har fået lov af et par venner at flytte ned til dem i en periode.

    rikke, tak for din forståelse. og jeg har desværre ikke testet endnu, da rema ikke havde flere smiley så må vente til imorgen..


  • #41   18. jan 2012 tusind tak, tania smiley skal nok komme med update, ligeså snart jeg har testet.

  • #42   18. jan 2012 Han vil ikke have barnet, og truer med at sparke dig i maven hvis du er gravid.
    Ja sorry, men hvis det var mig så ville jeg ikke fortælle ham det hvis jeg valgte at beholde barnet!
    Han har ikke RET til at vide noget som helst, når han slår dig og truer dig.
    Jeg ville være røv bange for at det samme ville ske med barnet!!


  • #43   18. jan 2012 stephanie, jeg vil da også være vildt bange, hvis han gør mig og barnet noget. men uanset hvad, finder han jo ud af det alligevel..

    mulle, jep, jeg overvejer at teste i aften og igen imorgen tidlig.. fik nemlig en veninde til at komme med to teste, hehe smiley så nu har jeg to liggende..


  • #44   18. jan 2012 Bare kom igang du

  • #45   18. jan 2012 Jeg har fulgt med i tråden lidt fra sidelinjen af.. smiley
    Jeg syntes det må være den værste situation at stå i.. Puha.
    Jeg ville være ulykkelig over at skulle fravælge barnet hvis jeg var gravid, men ville samtidig heller ikke kunne leve i konstant frygt for at der ville ske barnet eller jeg selv noget, hvis jeg valgte at beholde det.
    Han virker som en rigtig styg og syg person, ham din x..
    Ved ikke om jeg kunne tænke mig at "dele" noget så STORT, som sit eget barn, med sådan en som ham. Tror jeg havde valgt at få fostret fjernet og vente med at få barn, til jeg fandt en jeg virkelig elskede og kunne leve resten af mine dage med.
    MEN, nu sys jeg du skal tage den test smiley Så vi kan finde ud af om der er noget eller ej!!! smiley Kom igang! smiley


  • #46   18. jan 2012 Jeg ville ikke sætte et barn til verden på de vilkår.

    Men jeg syntes at du sal gøre det op med dig selv, da du skal følge dit <3.

    Håber og ønsker det bedste for dig og et evt. barn. smiley


  • #47   18. jan 2012 Årh søde føler sådan med dig...
    Først Vil jeg sige godt du har smidt idioten ud...
    Derefter dukker han op hos dig og gør noget så gi mig et kald så kommer
    Vi lige med det samme smiley
    For det andet kan man altid sidde og være bagklog og tænke man skulle være skredet for længe siden...
    For det trejde har jeg en tidligere veninde der for 1 1\2 år siden fik skrevet faren ukendt ved at holde godt fast i hun ingen anelse havde om hvem faren var... Hun fik vidst en bøde men ikke andet... Så er du gravid så må du holde på du ikke aner hvem faren er...

    Og så....

    KRAM HER FRA... smiley
    Du ved altid hvor jeg er hvis du har brug for at snakke smiley


  • #48   18. jan 2012 hun skriver jo at hun ikke vidste det med ADHD....

    citat:han nævnte også igår, han er psykisk syg, og har adhd i en forvrænget version, og HANS FORÆLDRE gerne skulle have fortalt mig det ½ år inde i forholdet, fordi han ikke selv vil, så føler han sig som et "misfoster" .. vi har været sammen i 2½ år, og jeg har intet hørt omkring det..


  • #49   18. jan 2012 nina,jeg tester imorgen tidlig, hehe smiley

    tusind tak, søde sandra. smiley du bare skøn<3.



  • #50   18. jan 2012 Så lidt smukke smiley ih Taaaak søde og i lige måde altså smiley

  • #51   19. jan 2012 det er lige nødagtigt sådan som jeg havde det de gange jeg ventede tvillinger, der virkede testene aldrig, og blodprøverne duede heller ikke, det var kun scanning:0(


  • #52   19. jan 2012 lykke.. kærlighed kan gøre en forfærdelig blind jeg ved hvad jeg snakker om

    jeg var sammen med den samme mand i lidt over 4 år hvor han under de sidste 3½ var både fysisk og psykisk voldelig ved mig... jeg ønskede så brændene og tro på min kærlighed til ham var nok til og få ham til og ændre sig... og han var da også i perioder utroligt sød og dejlig ved mig.... vi prøvede da også og få barn sammen for jeg var overbevist om at han nok skulle ændre sig og vi nok skulle få det godt sammen...

    heldigvis blev jeg aldrig gravid med ham det er jeg glad for den dag idag... og jeg er lykkelig for at være kommet ud af det forhold... men skulle jeg ha været blevet gravid med ham ville jeg beholde barnet for jeg ville aldrig tilgive mig selv hvis jeg fik lavet en abort bevidst...

    du kan bare ikk altid sætte tingene så fandens logisk op.... selvom det da klart ville redde mange børn fra og have forfærdelige forældre...


  • #53   19. jan 2012 anonym b, ja, det er når han har drukket, han er voldelig. første gang var vi i byen med nogle venner, og han var godt fuld.. han lavede den kæmpe fejl at gå fra sin drink, komme tilbage til den og drikke videre.. og efter det, har han sagt, der gik en sort klap ned for øjnene af ham, og han kan kun huske små ting.. jeg ved ikke, om det er en undskyldning han finder på, eller om det er sandt.

    diana, det er præcis det samme, jeg har tænkt og følt, som du har..

    testen var negativ. heldigvis, kan man sige..


  • #55   19. jan 2012 Det er nok for det bedste... Det gør da i hvert fald det hele noget nemmere vil jeg mene. Skal du så til lægen når du stadig ikke har fået din mens?

  • #57   19. jan 2012 milica.....

    du må love mig at holde fast i ikk og være sammen med ham....
    jeg ved at den første periode væk fra en man elsker på trods af alt er mega mega hård.... men det er det bedste for diiig... får du brug for lidt afstand til det hele så sig til så kan du komme et smut her til randers så kan vi tage en pige dag også kan vi snakke hvis det er det du har behov for og hvis ikk snakker vi da bare om alt andet....
    er her for diiig


  • #58   19. jan 2012 Jeg kender mange fyre som vil date sådan en som dig.!! smiley

    Du siger bare til... smiley


  • Nana O
    Nana O Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #59   19. jan 2012 Hvor er det sørgeligt alt det med din eks-kæreste og dig.
    Håber du på en måde har en "glad" følelse i maven over testen var negativ. Du skal i hvert fald ikke være ked over det, det ville være meget værre at få et barn med sådan en mand, hvor der er frygt og vold. Ikke godt for dig eller barnet.

    Jeg synes du skal finde nogen og snakke med tingene om, om det er veninder, familie eller en psykolog, kan for mig være ligegyldigt, men jeg synes i hvert fald du skal ud og søge noget hjælp for at komme ud af det her og så synes jeg du skal skrive en pæn besked til ham om du ikke vil have kontakt til ham og han ikke skal kontakte dig, hvis det ikke virker, så synes jeg du skulle få et politi tilhold.

    Jeg tænker det ville være det bedste for dig selv, men jeg er selvfølgelig ikke psykolog eller anden form for pædagogisk ekspert. smiley


  • #60   20. jan 2012 camille, hvis mens ik kommer indenfor de næste to uger, tager jeg til lægen..

    tusind tak, søde diana! ja, det er skide hårdt den første tid. puuuha smiley

    nadia, med en som mig? ;p

    nana, ja, jeg burde nu nok finde nogen og snakke med om det.. jeg blev både glad og trist, da jeg så, der kun var en streg.. vil gerne have børn, men ikke med en som ham!


Kommentér på:
kæresteforhold, måske gravid m.m.

Annonce