{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.777 visninger | Oprettet:

halv update på {{forumTopicSubject}}

hej piger.

først vil jeg sige, at jeg tidligere har oprettet tråden "ægget sætter sig fast - eller hvad?" - http://babygalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=64017

men til jer, der ikke har læst den, så stoppede jeg på p-piller den 24. november, fik mens den 26 november. havde æl omkring den 10. december, hvor jeg var meget sammen med min kæreste.
mener det var den 14. december, hvor jeg har pletblødt. det er på størrelse med en 25øre, hvis ikke mindre og fik nogle jag i venstre side af underlivet. tænkte der, om ægget måske kunne have sat sig fast?
ventede så mens omkring juleaften, den kom ikke. den er stadigvæk ikke kommet - så idag er jeg 6 dage over tid. jeg testede den 22. december, og den var negativ.
den 28. havde jeg pletblødt om aftenen. kun i trusserne, INTET på papiret.. i går den 29. var der ingenting.. dog om aftenen sexede jeg med kæresten, og der var kontaktblødning. kun under sex og ikke bagefter.
idag har der ikke været så meget pletblødning. en lille bitte smule i trusserne, ellers intet af bedtydning.

burde jeg vente med at teste, eller skal jeg bare se at komme i gang? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  halv update på
  • #1   30. dec 2011 der sker jo ikke noget ved at teste og du får ikke vished før du har. Så ja bare kom i gang


  • #3   30. dec 2011 test du bare... utroligt du ikk har testet endnu når nu du er gået så langt over tid.... det havde jeg aldrig ku holde til...

  • #4   30. dec 2011 Jeg synes da du skal teste.. smiley

  • #5   30. dec 2011 test, test, test smiley Hvordan kan du vente smiley Thi hi, men jeg er os testoman :))

  • #6   30. dec 2011 vil så utrolig gerne teste, men er bange for at blive skuffet - især nu, hvor jeg er begyndt at bløde under sex og har pletblødt et par gange...

  • #8   30. dec 2011 hvornår kan det da begynde at bløde under sex? for hvis jeg er gravid, er jeg kun 4+6 - er det ikke rimelig tidligt? smiley

  • #9   30. dec 2011 det er normalt for mange at plebløde lidt... det er bedre du får besked end at du går nervøs rundt i uvidenhed for det er bestemt ikk sundt for fosteret hvis der er et....

  • #10   30. dec 2011 men udover blødning under sex, så tisser jeg ufattelig meget! drikker dog også en del vand smiley så det kan hænge sammen der. men min kæreste kom forleden og sagde til mig, at jeg er begyndt at tisse rigtig meget, fordi jeg render på toilet 2-3 gange i timen cirka. men jeg svarede, at det bare er fordi, jeg drikker så meget vand. jeg drikker nok 3-5 liter vand om dagen.
    jeg var hjemme ved min mor i går, hvor jeg pludselig udbryder "gud, hvor har jeg lyst til asparges" .. altså aspargessnitter i dåse.. jeg har aldrig spist dem før - kun i tarteletter, men fik pludselig lyst til dem. min mor kigger alvorligt på mig "det er da ikke normalt - er du sikker på, du ikke skal tage en graviditetstest?" fik et fuldstændig sug i maven og smilte bare.
    jeg er hele tiden sulten, og efter jeg har spist er min mave helt hård.

    derudover vil jeg sige, at jeg har fortalt min kæreste om det hele. smiley

    men jeg tør ikke teste og glæde mig for hurtigt, da jeg for et års tid siden var ude for en SA, og det vil jeg ikke igennem igen.. så lige pt går jeg med tankerne om, at det hele bare er indbildning, og min krop ikke gider komme med mens, fordi jeg tænker på det..


  • #11   30. dec 2011 udover det ovenstående, har jeg én gang oplevet ømme brystvorter. min kæreste skulle kravle hen over mig i sengen, og da han hiver armen til sig, rammer han min brystvorte, og det gør så afsindig ondt!
    jeg synes bare, det er rigtig tidligt med de symptomer, hvis jeg er gravid. derfor tror jeg desværre, det er indbildning. smiley


  • #14   30. dec 2011 TEST.... det lyder bestemt som om den er god nok og du vil bare gå og spekulere endnu mere hvis ikk du tester.... forstår godt du er nervøs og bange men du kan jo intet gøre hvis ikk du finder ud af om den er der eller ej...

  • #15   30. dec 2011 anonym, problemet er, vi ikke prøver at blive gravide.. jeg går i skole og han er i lære. jeg vil utrolig gerne være gravid, men han bliver bekymret ved tanken. men han har vidst, jeg ik var p p-piller, og han vil ikke bruge kondom, så han har kendt konsekvenserne, hvis nu sket er sket. og min holdning til det er, at hvis man er gammel nok til at dyrke ubeskyttet sex, er man gammel nok til at tage konsekvenserne..
    okay, jeg synes bare, det er lidt tidligt - men det er nok bare mig smiley
    teste nu eller imorgen tidlig? smiley


  • #16   30. dec 2011 diana, det er rigtig nok. og som anonym siger, så hvis det ender med SA, vil det jo ske, uanset om jeg ved det eller ej.. men ja, det lyder som om, den er der.. håber heller ikke, min krop bare reagerer på mine tanker. smiley

  • #18   30. dec 2011 skal jeg teste nu og få svaret, eller vente til imorgen? smiley

  • #20   30. dec 2011 test du bare nu er den negaiv så prøv ige i morgen tidlig

  • #21   30. dec 2011 kæresten og jeg sexede i går.. kan det have indflydelse på testen? nu mener jeg med sædceller og sådan. smiley
    tester lidt senere, kan ikke tisse nu ;p hehe..


  • #22   30. dec 2011 det aner jeg ikk om det kan men tror det ikk da dett jo er hcg der bliver testet....

  • #24   30. dec 2011 super! smiley så kan jeg sagtens teste.. når jeg engang kan tisse. kan selvfølgelig ikke nu, hvor jeg skal.. ;D

  • #26   30. dec 2011 jeg har i en uges tid haft en "boblende fornemmelse" i maven.. altså, den er meget svær ar forklare.. som om, man prutter indvendigt? eller når man puster sæbebobler og de springer.. sådan nogle bobler i maven.. er det også et symptom? har nemlig aldrig hørt om det før mht graviditet. smiley men kan det have noget at sige? jeg får også nogle små stik i venstre side.
    men for 4-5 år siden gik jeg over mens i 2 måneder.. tænkte SLET ikke over, om jeg kunne være gravid, før efter de to måneder, hvor jeg gik til lægen.. testen var så negativ, og samme dag kom mens. håber ikke, min krop gør det samme nu.. puha, hvor er der dog mange tanker, der flyver i hovedet lige nu. smiley


  • #27   30. dec 2011 det har desværre ingen virkning på mig, camilla. smiley men har lige været ude og tage ½ liter vand - det burde da hjælpe! smiley

  • #28   30. dec 2011 uhhh jeg glædr mig til at høre om din test....

  • #29   30. dec 2011 TEST smiley

  • #30   30. dec 2011 glæder mig også selv, diana! håber bare på to streger! sidder og får helt ondt i maven+underlivet nu. smiley

  • #31   30. dec 2011 Inden jeg havde nogen som helst ide om at jeg var gravid (eller i vhert fald havde glemt alt om det) tissede jeg som en gal, og hele tiden.
    Jeg troede det var en bivirkning fra min antidepressive, men det var det så ikke.

    Opdagede min graviditet da jeg var 6 uger henne, og der havde jeg i hvert fald tisset amok i nogle uger, så det kom nærmest lige efter befrugtning..

    Test, test, test!


  • #32   30. dec 2011 acs - ja okay, så er det ikke bare mig, den er gal med! smiley
    men jeg venter i spænding på, at jeg kan tisse. har lige været ude og prøve, men uden held smiley


  • #33   30. dec 2011 jeg krydser mine fingre for dig og en positiv test...

  • #34   30. dec 2011 Uhh jeg er helt Spændt. Test test smiley

  • #35   30. dec 2011 Milica,
    SÅ skal der bælles vand!..

    Da jeg var til første lægetid, havde de ikke sagt jeg skulle tisse. Så jeg havde tisset af hjemmefra.. Så så man hurtigt mig, bælle en flaske vand i venteværelset..


  • #36   30. dec 2011 tusind tak, diana! smiley

    har lige drukket en liter vand, acs smiley


  • #37   30. dec 2011 Sejt!

    krydser også for dig smiley

    det lyder i hvert fald som om en gravidtet er meget velkommen, selvom I ikke decideret prøver smiley


  • #38   30. dec 2011 den er i hvert fald meget velkommen fra min side, acs! men hvis den er der, skal det selvfølgelig snakkes igennem med kæresten. smiley vi er jo to om det!

  • #40   30. dec 2011 kan ikke tisse. smiley prøver og prøver, alt hvad jeg kan!!! smiley

  • #41   30. dec 2011 dumme tis kom nu.....

  • #43   30. dec 2011 haha diana, er helt enig ;p kom nuuuuuuuuuuuu tis. smiley det gider ikke..

  • #44   30. dec 2011 jamen det skal det altså... sig til din kærestet han skal sætte sig liiie på din blære og kilde dig il du er næsten liie ved og tisse i bukserne

  • #45   30. dec 2011 Altså, nu skal JEG tisse!..

  • #46   30. dec 2011 han er desværre ikke ved mig, diana. han er ude med drengene smiley
    hahaha, acs! bare det dog ville smitte af på mig smiley


  • #47   30. dec 2011 øv kom til randers så skal jeg kilde diiiig gggggg

  • #49   30. dec 2011 efter 1½ liter vand kunne jeg endelig tisse..
    kontrolstregen var MEGET tydelig.. kun en streg smiley dog synes jeg, at hvis man kiggede RIGTIG godt efter, kunne man ane en meget utydelig streg i testfeltet. men det er nok bare ønsketænkning. smiley desværre!!!!!!!


  • #50   30. dec 2011 prøv igen i din morgen urin imorgen husk a al den vand godt kan ha fundet fortyndet din urin så meget at hcgtallet bliver sværere og læse

  • #51   30. dec 2011 Prøv at pil strimlen ud af testen hvis det er sån en - det gjorde jeg. Så kan man bedre se det smiley

  • #52   30. dec 2011 diana, får ikke tid til at købe test imorgen - har lovet at hjælpe til med nytårsmaden osv. smiley desværre.. håber på, vandet har fortyndet det.. øv øv øv øv øv øv øv øv.. sidder her med helt tårer i øjnene.. havde sådan ønsket det..

    charlotte, det havde jeg ik lige tænkt på.. og har smidt den ud nu. smiley


  • #53   30. dec 2011 Pil den op igen smiley

  • #54   30. dec 2011 du kan jo være en af dem som ikke danner hcg så hurtigt.. jeg syns du skal prøve igen i morgen tidlig hvor du ikke lige har drukket så meget lige inde. men håber da af den er der og kæresten siger god for af i beholder.

  • #56   30. dec 2011 måske det ville være godt for dig og give dig tiden til det i morgen....
    krydser mine fingre for dig også ellers op med humøret som maria a skriver kan det jo være du er typen der er lidt længere tid om og producere hcg nok til en test...


  • #57   30. dec 2011 Øv øv, siger som de andre, at det kan være grundet al vandet..

    Har I ikke et døgnapotek i nærheden? Så kan du købe en test (eller to) og prøve når du vågner i morgen?


  • #58   30. dec 2011 det håber jeg, jeg er, maria.. og håber i den grad også, at den er der! smiley

    anonym.. jeg prøver at se, om jeg kan nå det imorgen tidlig.. for ville nemlig gerne have haft svar idag, så jeg kunne se det an med nytår imorgen jo.. jeg drikker normalt ikke særlig meget, da det ikke rigtig siger mig noget. dog ved jeg, at nogle af mine venner har aftalt, at de skal drikke mig fuld imorgen, fordi de aldrig har set mig rigtig fuld. det blev "aftalt" for et par måneder siden.. men nu hvor jeg har de "symptomer" her, er jeg ikke rigtig med på idéen. derfor vil jeg gerne have svar. må smutte forbi rema el.lign imorgen tidlig.. håber på, den er der imorgen!


  • #59   30. dec 2011 tak diana.. ja, jeg håber, jeg er typen, der danner hcg langsomt..

    acs, ja, det kan det sagtens.. ville være perfekt at gøre det om morgenen, da jeg har helt ondt i maven, fordi jeg skal tisse så meget der. smiley
    nej, der er ikke et døgnapotek i nærheden af mig, desværre. omkring mig er der kun en shell, q8 og en kiosk, der har åbent nu. smiley


  • #60   30. dec 2011 og nu kan jeg selvfølgelig tisse igen smiley

  • #61   30. dec 2011 mine fingre er meget kraftigt krydset for diiig....
    giver du en update til oss der er spændte på dine vegne?


  • #62   30. dec 2011 tusind tak, diana! jeg laver en update i denne tråd, så snart jeg har testet! smiley men jeg lover ikke, det bliver imorgen. hvis jeg glemmer det, så smid en pb. smiley

  • #63   30. dec 2011 det skal jeg gøre smiler held og lykke med diiig...
    og rigtig dejligt godt nytår...


  • #64   30. dec 2011 tak smiley
    godt nytår til dig også!


  • #65   30. dec 2011 Ej nu bliver jeg da også helt vild efter at følge med ! smiley ... Håber da at der kommer to streger ^^ Det kunne være en lækker nytårsgave ^^

  • #66   30. dec 2011 ja, det kunne være en dejlig nytårsgave, tenna! smiley

  • #67   31. dec 2011 hej piger.
    jeg har ikke fået testet idag - har ikke kunnet nå at komme op i byen efter en test, desværre.
    men jeg sidder nu og får nogle smerter lignende mens smerter - så mon ikke den er på vej?? smerterne varede nok et minut cirka.. det er ikke meget.. plejer at få voldsomme smerter en uge før jeg skal have mens, som er vedvarende.. hvis ikke mens kommer inden butikkerne åbner igen på mandag, så tester jeg. smiley godt nytår til jer alle, og tusind tak for de krydsede fingre!


  • #68   31. dec 2011 oki jamen så må vi jo se.....
    jeg vil venter spændt på og høre mere om sagen smiler....
    håber du får det som du helst vil have...

    rigtig god aften...


  • #69   31. dec 2011 tusind tak, diana. smiley
    det håber jeg bestemt også! håber ikke, det er mens, der er på vej smiley
    rigtig god aften til dig også!!


  • #70   31. dec 2011 det eneste tegn på mens er en bums.. men den fik jeg allerede juleaften, og den plejer at komme på mensdagen. smiley så nu må vi se.. ihh, jeg glæder mig til at teste.. men kan jo først blive på mandag. smiley

  • #72   31. dec 2011 lyder godt. mens er heller ik kommet endnu - og stadigvæk ingen tegn på det.. smiley må teste på mandag!

  • #73   2. jan 2012 hej piger.
    vil bare lige høre, om dette er normalt;
    når jeg ligger ned, står stille o.lign. har jeg en trykken i maven, men det er til at holde ud. det føles som om, min mave er helt oppustet. når jeg bevæger mig, såsom at gå, eller bare vender mig i sengen, får jeg nogle stik i underlivet, som gør helt vildt ondt.
    jeg har endnu ikke testet, og ved ikke, om jeg er gravid. men den sidste test, før nytår, var jo negativ. smiley


  • #74   2. jan 2012 lige en ting til;
    det har stået på i 3 dage. cirka siden nytårsaften. smiley


  • #75   2. jan 2012 Jeg kan ikke forstå du bliver ved med at få negative teste da du umiddelbart har rigtig mange symptomer (:
    Hvor langt er du gået over mens nu ?


  • #76   2. jan 2012 skulle have mens den 24. december, så det må være 9 dage nu. smiley
    ja, synes også, jeg har mange symptomer. men går og tror, det bare er indbildning..


  • #77   2. jan 2012 de "bobler" i maven går helt amok i dag. smiley aner ikke, hvad det er, eller hvorfor de er der.. men det bobler helt vildt..

  • #79   2. jan 2012 Jeg synes det lyder lidt underligt med dine "bobler" for min søster der er i uge 18 nu, hun har stadig ikke mærket noget til den lille (: ...
    Men det Anonym siger lyder meget fornuftigt, og jeg vil give hende ret, synes du skal tage en test, og hvis den viser negativ, så tag til lægen og få taget en blodprøve (: ..


  • #80   2. jan 2012 jeg tror desværre, det er noget indbildning, anonym.. især når den viste negativ den 30.
    jeg tror, jeg vil vente et par dage med at teste, selvom jeg utrolig gerne vil gøre det i dag.. men hvis nu jeg er langsom til at danne hcg, så kan jeg ligeså godt vente med at teste..


  • #81   2. jan 2012 tenna; min søster tog 4 kilo på i løbet af de første 4-5 uger, havde kvalme, ømme bryster, bobler i maven, hyppig vandladning m.m.
    hun testede først, efter hun fik alle de symptomer, og fandt ud af, hun var gravid. smiley så det kan være meget forskelligt fra person til person.
    min mor havde det samme med mig dengang. smiley


  • #83   2. jan 2012 ifølge beregning på min-mave.dk, ville jeg være 5+2 henne nu.
    jeg har kun prøvet to teste. kan ik lige huske mærket. men de er fra netto, pakken er lyseblå i den ene side og hvid i den anden. selve testen er helt hvid, men det de kalder "håndtag" på testen er pink. smiley
    kan ikke få andre teste her i byen, medmindre jeg går på apoteket og køber de vildt dyre teste. smiley


  • #84   2. jan 2012 har tjekket dit album, og det er de samme teste, som du bruger. smiley

  • #86   2. jan 2012 jeg skal til noget kontrol ved lægen om 14 dage - det er dog for længe at vente med at snakke med hende.. jeg tror, jeg vil køre denne uge ud og se, om jeg får mens, og hvis ikke, tager jeg til lægen. for der er stadig ingen tegn på mens - men det kan være, det kommer, når jeg mindst venter det..

  • #88   2. jan 2012 ja, det er værd at vide. for vil da gerne vide, hvorfor den ikke kommer, som den skal. hvor længe havde du ventet, inden du kontaktede lægen?

  • #89   2. jan 2012 havde det været mig havde jeg taget en nytest igen idag og hvis den er nnegativ havde jeg ringet til lægen

  • #91   2. jan 2012 jeg overvejer også en ny test idag, diana.. men kan være, jeg skal vente, hvis nu min krop er langsom til at danne hcg. smiley

    min mens har næsten altid været regelmæssig, anonym. fik det som 10årig første gang, og det første års tid var den uregelmæssig smiley men så blev den helt regelmæssig. +/- et par dage. men ALTID 1-2 dage efter p-pillestop. smiley


  • #92   2. jan 2012 altså jeg vil mene det ikk skader og teste... også fr du ikk skal gå i uvsheden m hvad testen ville vise hvis du tog den...

  • #93   2. jan 2012 BEMÆRK: IKKE FOR SARTE SJÆLE:
    jeg plejer altid at få udflåd dagene op til mens, hvilket jeg også har fået denne gang. mens kom bare ikke. men nu har jeg fået lidt igen.. var lige på toilet, og så det derfor.
    men jeg har en underlig følelse i fis*en. de sidste par dage har det føltes som om, den er HELT tør, når jeg går. og da jeg tørrede mig efter at have tisset, gjorde det også vildt ondt. jeg fik min kæreste til at prøve at røre den, og han sagde, den var HELT tør. kan ikke rigtig forklare følelsen, men som om, det brænder lidt? men nu, efter udflåd, føles den overdrevet våd. kan mærke det, når jeg sidder ned, og det er også en klam følelse. jeg har aldrig prøvet det før, overhovedet.

    jeg har ingen infektion dernede, eftersom jeg var til gynækolog, og han sagde, alt var helt normalt, og mit underliv er perfekt til at få børn. smiley


  • #94   2. jan 2012 jeg prøver at teste igen idag eller imorgen, diana. smiley

  • #96   2. jan 2012 god ide og sys bestemt at du ellers skal få fa i den læge

  • #97   2. jan 2012 jeg var ik på p-piller de første år, da jeg fik mens. smiley og der var den blevet regelmæssig efter et års tid cirka. smiley
    og de pauser jeg har holdt ind imellem, har den også været regelmæssig.
    har i den grad øget udflåd! det er helt ulækkert smiley har ikke fået noget indlæg med, og det er først kommet nu her. og sidder altså i skolen nu, og jeg skal på arbejde når jeg kommer hjem. så det bliver bare rigtig hyggeligt smiley .. føler, jeg lugter langt væk.. hehe

    diana, hvis jeg ikke tester positiv næste gang, så kontakter jeg min læge. smiley


  • #99   2. jan 2012 holder øje med update.... smiler....

  • #100   2. jan 2012 jeg tester idag eller imorgen, og hvis den er negativ, kontakter jeg lægen. smiley
    har lige været ude og gå, og fik nogle stik ind i venstre side af maven. av av..


  • #101   2. jan 2012 har købt en test med mærket in'vitro .. håber den er god nok smiley .. men jeg tør simpelthen ikke teste nu, hvis jeg nu er langsom til at danne hcg. men samtidig rykker det helt vildt i mig, efter at teste!
    morgenurin eller ligegyldigt???


  • #102   2. jan 2012 alts¨morgen urin er det der er mest koncentreret det vil sige du har størst chance for og få et ordenligt svar med dette... men hvis du har 2 teste så ta bare en i aften og en i morgen tidlig. bare husk ikke og drikke en masse liiie inden for det fortynder urinen og derved er det sværere og teste...

  • #103   2. jan 2012 der er kun en test i pakken smiley så jeg må heller vente til imorgen tidlig med at teste, selvom det godt nok rykker i mig..

  • #104   2. jan 2012 kender det alt for godt men ja brug morgen urin husk at tisse lidt i wcét først også derefter på pinden på den måde får du det bedste resultat.. og hvis du ikk kan rame pinden så godt så tis i en ren kop og dyp pinden i små 10-15 sekunder...

  • #105   2. jan 2012 Jeg venter spændt på at høre resultatet (: ! Kan godt forstå det rykker i dig, men tror nu det er bedst hvis du venter, hvis din krop ikke danner meget hcg, er det bedst at teste med morgenurinen (:

  • #106   2. jan 2012 Syntes godt nok det virker som nogen vilde symptomer du har allerede nu, hvis du er gravid. Jeg krydser alle mine fingre for dig smiley

    Og vil da lige fortælle, at jeg KUN kunne teste positiv om aftenen de gange jeg har været gravid smiley Kunne ikke få en tydelig test om morgenen, for jeg var 8 uger henne.

    Men hvorfor tager du ikk en af dem der skriver gravid eller ikke gravid ??? Dem kan du da stole på.


  • #108   2. jan 2012 jeg tester med morgenurin i morgen tidlig smiley

    linda; jeg har testet to gange om aftenen, som begge var negative. en før jul og en lige før nytår smiley så nu prøver jeg med morgenurin.
    kvinderne i min familie har altid startet med sindssygt mange symptomer, og så senere i graviditeten kun "døjet" med lidt kvalme. det har min mor og søster i hvert fald fortalt mig smiley
    og jeg tager ikke dem med tekst fordi de er sindssygt dyre. smiley har kun set dem på apoteket, og shiiiit det var dyrt. smiley

    anonym, jeg har også hørt, at der er lige meget hcg i urinen om morgenen som om aftenen. men selvfølgelig ik, hvis man har drukket sindssygt meget og urinen er fortyndet. men nu prøver jeg med morgenurin og ser, om det hjælper. hvis ikke, må jeg jo høre lægen, hvad der sker med min krop, for 9 dage over tid er sku længe, synes jeg, når min mens ALTID har været regelmæssig.


  • #110   2. jan 2012 JA men bobler i maven, er da når man så småt kan begynde at mærke den lille og det kan man ihvertfald ikke 9 dage over tid smiley

    Husk at en dyr test er billigere end 10 billige.


  • #111   2. jan 2012 min søster er 2.gangs gravid og mærkede bobler i 5.uge, og fik bekræftet af gynækolog, det var baby, hun kunne mærke smiley

  • #113   3. jan 2012 og den var så negativ igen... fandt dog ud af, der var to teste i pakken, så jeg har en tilbage..
    men jeg prøver at skrive en mail til min læge..


  • #115   3. jan 2012 ja, det er rigtig træls! smiley
    håbede rigtig meget på to streger. og den var der - NÆSTEN! lige i starten var der en utydelig en, som ik ku ses på billeder eller i strakt arm, men den forsvandt sku igen.. det lidt træls.
    har fået skrevet til min læge og samtidig bestilt en tid ved hende..


  • #117   3. jan 2012 håber også lidt på, der kommer en god nyhed.. det er nemlig først på fredag, så det kaaaaan jo være smiley
    men ja, hvis ikke den gode nyhed kommer, så bare en grund til udebleven mens.


  • #119   3. jan 2012 ja, det er det nemlig.. for det er da både træls og underligt

  • #120   3. jan 2012 det lyder da uderligt at der kommer en utydelig streg som så forsvinder.... så kan man jo ikk regne med svaret...... jeg håber virkelig dinlæge kan give dig et svar....

  • #124   3. jan 2012 lykke;
    jeg fortalte ham, jeg holdte en længere pause med p-pillerne. så omkring æl fortalte jeg ham, at jeg havde æl. og der sexede vi rigtig meget - og han VIDSTE det. mellem jul og nytår spurgte han, om jeg stadig holdte pause med p-pillerne, og jeg sagde ja, og jeg nok skulle fortælle ham, hvornår jeg begynder igen. og der lagde han også op til en masse sex. så regner da stærkt med, han er klar over det. smiley han ved godt, jeg er gået så lang tid over mens, og en masse negative teste. han spørger jævnligt, om jeg har fået mens osv. og det var ham selv der bemærkede, at jeg blødte under sex.
    så jeg går stærkt ud fra, han er klar over det hele, når jeg har taget ham med i alting.
    han vil IKKE bruge kondom, da vi har haft nogle træls oplevelser med dem i starten af forholdet. de passede ikke, sprang under sex osvosv. så han vil IKKE bruge kondom. og jeg var/er ikke på ppiller. jeg sagde klart og tydeligt, og har altid sagt det, at hvis han nægter at bruge kondom (anden form for beskyttelse), når jeg holder mine længere pauser på ppiller, så må han tage konsekvenserne. han har accepteret min holdning, og ville selv sexe så meget. smiley
    dog har han ikke direkte sagt "vi skal påbegynde pb nu" .. men når han reagerer, som han gør, under æl, tager jeg det som en hentydning.. han er ikke typen, der siger ting som pb direkte til mig.. det er han for "genert" til, eller hvad man nu siger..
    jeg er "bange" for hans reaktion, da han kom med en meget træls udtalelse for noget tid siden (længe før alt det her). han sagde "små babyer er altså klamme" .. jeg gik fuldstændig amok og sagde, at sådan skulle han fandme ikke snakke, og jeg håber, han ændre fuldstændig mening, når vores tid er inde.. han hev så småt hans ord i sig igen og sagde så, det er fordi, de er så rynkede, når de er små..

    lige præcis, diana. jeg nåede kun lige akkurat at trække på smilebåndet og tænke "YEEEEEEEEEEEEEES" .. så forsvandt den.. vil nok sige, testen er ugyldig. men har en tilbage.. men jeg tager til lægen og får svar på fredag..


  • #125   3. jan 2012 grunden til, jeg holder længere pause fra ppillerne er, at min gynækolog har bedt mig køre 3 måneder i træk med ppillerne, og så bedt mig holde nogle enkelte længere pauser om året. smiley så den er jeg i gang med nu. og han VED, jeg skal holde sådanne pauser engang imellem, og jeg fortæller altid hvornår jeg gør det, hvornår jeg starter, hvornår jeg har æl i perioden, osvosv. fortæller ham om det hele, så han ikke føler sig snydt. smiley
    men lykke, i bund og grund - han ved det hele.


  • #127   3. jan 2012 hehe, anonym. det er typisk, sådan noget smiley men altid noget, din kæreste er en stolt kommende far nu smiley ..
    min kæreste sagde i starten af forholdet, at han ALDRIG vil have børn. blev lidt ked af det der.. så mødte han min dejlige nevø, og han sagde, han rigtig gerne vil have børn engang, og de nok skal blive skønne og smukke.
    men så kom den udtalelse, shiit jeg blev tosset!


  • #128   3. jan 2012 vil bestemt sige at det faktisk lyder som om din kæreste et sted inderst inde ønsker der vil komme en lille en snart...

    hvad angår hans kommentarer tidligere i jeres frhold så er der mange der ha det sådan omkring små nyfødte.... men som han nok også er blevet klr over er det jo noget der hurtigt forsvinder ved dem... altså rynkerne som han kalder det... også er det heller ikk alle babyer der ser liiie rynkede ud når de kommer til verden smiler....

    glæd du dig over hans hentydninger nu...


  • #129   3. jan 2012 det er helt iorden, lykke smiley nok også bare mig, der ikke har fået det forklaret ordentligt, hehe. og mange tak!!

    sådan tolker jeg det også, diana! og hvis han siger NEJ, hvis jeg spørger om pb er startet, bliver jeg sku skuffet og MEGET undrende, når han har reageret, som han gør.. men regner nu stærkt med, han gerne vil have det startet. smiley
    nej, det er ikke alle babyer, der er lige "rynkede", når de kommer ud. og jeg undrer mig RIGTIG meget, for han har aldrig i sit liv set en nyfødt i virkeligheden. aldrig! kun på tv/film.. så det er sku en underlig kommentar at komme med. var egentlig fordi, jeg var med en veninde på sygehuset og se hendes "baby" (5+) og det fortalte jeg ham. så sagde han, de var klamme. øøøøøh , hvor knækker filmen der?:D man kan jo ik engang se, det er et barn, når man kun er 5+. men det måtte han selvom..
    glæder mig også rigtig meget over hans hentydninger! :')


  • #131   3. jan 2012 jeg trór mange mænd har de tanker indtil den dag de selv står i situationen at deres kvinde er gravid....
    min mand var heller ikk interreseret i børn da vi fandt sammen.... ikk engang ½ år efter fandt vi ud af jeg var blevet gravid... 4 mdr inden da var min fars kone blev gravid.... så han sku pludselig hurtigt vænne sig til tanken om babyer... og da hans nevø (min fars kone er hans søster) kom til verden var han da også helt solgt.... og da så vores søn kom var ha bare helt klar og elskede ham ved første øjekast på trods af rynker og det der fedt der er på dem smiler.... nu glæder han sig som en tosset til vores datter kommer.... så er da sikker på din fyr nok skal reafgere rigtig fint når først det sker fr jer.


  • #132   3. jan 2012 hehe, det er altid noget, mændene ændrer mening hen af vejen smiley !!

    men piger? for at bruge udelukkelsesmetoden; kan svamp give mine symptomer? (starter fra en ende af) .. kan svamp være skyld i udebleven mens? og de ting, jeg har beskrevet længere oppe i debatten?
    for jeg har hørt, at stramme bukser kan resultere i svamp - og jeg går kun i stramme bukser. samt en i min familie har svamp, og det kan åbenbart smitte gennem et håndklæde (ifølge en eller anden sundheds-hjemmeside). og jeg har brugt vedkommendes håndklæde?
    lyder bare underligt, hvis svamp kan give de symptomer. men nu bruger jeg udelukkelsesmetoden, og gravid er udelukket nu o: ..


  • #133   3. jan 2012 aner det ikk.... og vil da ikk sige gravid er udelukket før du har været ved din læge smiler...

  • #134   3. jan 2012 hehe, nej, gravid er måske ikke helt udelukket. smiley men indtil videre er det smiley nu prøver jeg at tænke i andre baner end graviditet. hvis jeg tænker alt for meget over det, kan det jo godt holde mens væk?:o så nu vil jeg tænke i andre baner, indtil jeg kommer til læge på fredag.

  • #135   3. jan 2012 det er også en god ide selvom det vel nok kan være svært...

  • #136   3. jan 2012 det er rigtig svært smiley .. håber, den er der! men må jo bare ikke tænke så meget på det. for det fylder godt nok meget i mit hovede for tiden..

  • #139   3. jan 2012 anonym, jeg tror også, jeg har svamp måske (kommet kort før nytår).. jeg er meget øm dernede, og det svier når jeg tisser + tørrer mig smiley gør vildt ondt.. og når jeg tørrer mig, kan jeg mærke hævelse. støder ind i "noget" når jeg tørrer mig. undskyld, måske lidt for mange detaljer smiley .. hehe..
    ja, tror bestemt, det desværre er mine tanker, der leger med mig.


  • #141   3. jan 2012 det er rigtig træls. men får det tjekket fredag, når jeg alligevel er ved lægen. smiley
    har læst mig frem til, at svamp godt kan give hævelse omkring skeden..


  • #143   3. jan 2012 klør og klør.. nej, det synes jeg ikke, det gør.. det føles meget tørt dernede.. det klør på samme måde, som når du lige har barberet dernede og hårene er ved at vokse ud igen.. sådan en træls og ubehagelig følelse..
    undskyld, burde nok ligge lidt skjul på mine hæmninger smiley


  • #145   4. jan 2012 hehe, det er skide træls smiley
    jeg skal medbringe en morgenurin på fredag.. skal være der klokken elleve.. hvordan klarer jeg lige det? ved godt, jeg kan tisse i en kop og smide den i køleskabet.. men problemet er, jeg skal gå derop. og hvis det blæser ligeså meget på fredag, som det har gjort de dage her, så taber jeg den uden tvivl smiley ..


  • #147   4. jan 2012 kan sagtens smutte forbi et apotek idag smiley og også lægen. ellers kan jeg tage bussen eller blive kørt op til lægen. der er omkring 1½-2 kilometer. så det en lang vej med et glas tis + blæsevejr. smiley

  • #149   4. jan 2012 hehe, skulle jo helst ik falde ud på vejen smiley ..

  • #151   4. jan 2012 haha, ja. udover bussæder osv smiley kunne være genialt! bare en træls renseriregning at få ;p .. men vil da prøve det, hvis ikke en kan køre mig smiley

Kommentér på:
halv update på

Annonce