{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

bestilling af sommerferie osv... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt det er langt ude i fremtiden, men jeg kan bedst lide at have styr på tingene. Også dem ude i fremtiden, hvis jeg kan!

min kæreste og jeg plejer at rejse til tyrkiet i August mdr hvert år, da min svigermor har lejlighed dernede.
Næste år har vi så snakket om at tage alle vores 3 ugers sommerferie dernede, og min kæreste har lige fundet flybilletter til 3800 kr for os begge med afgang 11. August og hjemkomst 1 september.

Men men, som de fleste ved, er vi igang med pb og har været det siden maj månede. hvad nu hvis heldet skulle være med os en af de næste måneder, så vil min termin blive september/oktober/november.

Synes det er en smule risikabelt - hvad ville I gøre piger???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bestilling af sommerferie osv...
  • #1   28. dec 2011 Kan man ikke bestille med noget forsikring, så hvis man er forhindret i at flyve, så kan man få pengene retur? ... ellers ville jeg enten vente med at bestille, bare en måneds tid, eller sætte baby på stand by, i en måneds tid eller 2 smiley

  • #2   28. dec 2011 Det med forsikring havde jeg ikke lige tænkt på. Vi plejer at købe billetter med vorrs mastercard, hvortil der derigennem er forsikring med.. smiley må lige prøve at undersøge hvad den dækker. smiley

  • #4   28. dec 2011 Ja, men du er jo heller ikke så langt henne som jeg kan risikere at være.. smiley

Kommentér på:
bestilling af sommerferie osv...

Annonce