{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.426 visninger | Oprettet:

Koks i P-pillerne.. ;) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har glemt mine p-piller tre aftener i træk.. smiley (Havde glemt dem hjemme, da jeg var på miniferie hos min mor) På fjerdedagen tager jeg så en om formiddagen og en igen om aftenen, og har så taget dem reglemæssigt siden.. Nu er jeg så begyndt at "bløde" fra skeden.. Det er ikke descideret menstruation, men mere rødt/brunligt udflåd, men dog så meget at jeg skal have et bind på... Jeg skal tage min ultimativ allersidste P-pille på lørdag (!!!) og mit spørgsmål er så, om min mens vil komme til sædvanlig tid, (6 dage efter sidste pille) eller I TROR den vil komme lidt tidligere`? Og hvor lang tid efter mens får man ægløsning? Ved godt det er lidt anderledes efter P-pillestop, men bare sådan cirka.. smiley

Kram til alle jer fra mig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koks i P-pillerne.. ;)
  • #1   13. aug 2011 du har da sikkert bare gjort så din mens er i koks.. så den er på vej nu, men du stopper den pga p-piller også kommer den igen som normalt..

    - hvorfor spørg du om dette spørgsmål her i et forum hvor man har spørgsmål ang at BLIve gravid..? du vil måske gerne være gravid..?


  • #2   13. aug 2011 Det undrer mig bare, at den plejer at tage 6 dage om at komme, fra jeg slutter pakken, og lige pludselig tager den kun 3 dage?

    Ja, hvis du nu læser ordenlig efter i teksten, så skriver jeg det er den ultimativ sidste p-pille, og så tænkte jeg lissom at det gav sig selv, at "vi" så ville prøve at blive gravide..


  • #4   13. aug 2011 Amalie - Tusind tak.. smiley Og held og lykke med dig, det er jo snart lige om lidt! smiley

  • #6   13. aug 2011 Hehe, jo tak.. smiley

  • #8   14. aug 2011 Nååå for dælen..:) havde ikke læst den grundig nok.. smiley sry..

    ja så havde jeg da os bare droppet p-pillerne nu, da der jo alligevel er koks i det smiley

    også krydser jeg da lige finger for at det går hurrtig for dig..:)/jer


Kommentér på:
Koks i P-pillerne.. ;)

Annonce