{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

har det virkelig underligt. {{forumTopicSubject}}

Onsdag i denne uge havde jeg ÆL og vi var sammen for at se om vi kunne lave en lille en.. NU er det så bare at jeg har fået det virkelig underligrt. Jeg er total humør svingende, bliver sur og gal og pludselig begynder jeg at græde uden grund. Jeg har en meget trykkende fornemmelse i underlivet, "har jeg aldrig haft før"
Nogen der har prøvet dette før, eller nogen som ved hvad det evt kunne være.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har det virkelig underligt.
  • #1   5. apr 2008 det kan være trangstanker om at være gravid.
    hvis man virkelig ønsker det så kan man få kroppen til at tro at man er gravid.
    men tag en graviditets test efter den første dag du har haft din menstration. så burde du vide med sikkerhed om du er gravid


  • #2   5. apr 2008 efter den første dag du "sku ha" haft din menstration.

  • #3   5. apr 2008 Har ikke rigtig tænkt over det.. først da jeg begyndte at få det mærkeligt....

  • #4   6. apr 2008 ja jeg kunne også mærke det begge gange at der var noget i hus;-)
    den første gang var planlagt,, men med min datter var det ikke.. og der fik jeg samme underlige følelse i underlivet.. og var næste 100 % sikker på at jeg var gravid..
    så det kan godt være at der svømmer en lille klump rundt.. men tag det stille ogs roligt.. ellers bliver du bare skuffet hvis du ikke er
    vi jrydser alt hvad vi kan smiley


Kommentér på:
har det virkelig underligt.

Annonce