{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.422 visninger | Oprettet:

positiv? negativ? {{forumTopicSubject}}

hey med jer..

ja nu vi ved den tid på måneden hvor jeg snart skal have min mens, og jeg tester jo konstant smiley her til morgen fik jeg så to streger en meget utydelig streg, jeg to så en test mere for at være sikker men der var så kun en streg..

KAN jeg risikere at være gravid bare tidligt i forløbet, eller var det en fejl test?

jeg ved godt jeg bare skal vente og ta en om nogen dage, men i kender jo alle den trælse ventetid, så ville lige hører om nogen havde prøvet dette.. måske i en tidelig graviditet.

knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  positiv? negativ?
  • #1   9. jun 2011 jeg havde min sidste mens den 12 maj. jeg stoppede med p-piller for 2 måneder siden så er ikke klar over hvor lang min cyklus er..

  • #2   9. jun 2011 okay, men er næsten sikker på jeg har haft ÆL, kunne hvertfald mærke "noget" som jeg regner med var det smiley men ja tester igen om nogen dage, men ville jo lige hører om nogen havde prøvet noget lignede.

  • #3   9. jun 2011 Det kan være en fejl test, men også 3en positiv det jo svært at sige (:
    Som linda siger må du bare teste igen og håbe på det du nu håber på (:

    Jeg testede selv negativ indtil jeg var 5+0 da testede jeg MEGET svagt positiv (:


  • #4   9. jun 2011 jaa ved godt det kan være begge dele.. men mit spørsmål om det kan lade sig gører at tage to tester hvor den ene er svag positiv og den anden negativ pga at det er for tidligt.. burde nr 2 ikke os bare være positivt svag, den burde jo os slå ud på det hcg hvis der var lidt, eller kan det godt være der er så lidt at jeg bare var heldig på den første test +?? smiley

  • #5   9. jun 2011 Jo jeg ville nok sige at to ens tests bør give samme resultat, men der kan jo være fejl i dem så det ikke sker...
    Og nogle bliver positive et stykke tid efter man har taget den, nogen gør ikke.
    Altså udover 10 min efter man har taget den.

    Jeg har selv prøvet at tage en test som var negativ, lod den ligge og efter 3 timer var der en streg. Det må man ikke regne med men jeg var altså gravid!!

    Har prøvet at gøre det samme før og lade dem ligge hvor de så IKKE bliver positive, og da var jeg IKKE gravid.

    De kan være lidt luskede de test pinde..


  • #6   9. jun 2011 Jeg smed dem ud.. Ja nu må vi se, prøver igen imorgen..;)

  • #7   9. jun 2011 Jeg smed dem ud.. Ja nu må vi se, prøver igen imorgen..;)

  • #8   9. jun 2011 ja se tiden a det kan være en fejl test og man kan oz teste falsk positv sagde min læge hvis feks ægget er befrugtet men ikk sætte sig fast så det så det bliver til gra .. det er ikk så tit man høre om det men det sker faktis ofte..

  • #9   9. jun 2011 Jamen alligevel burde test nr to ha vist det samme.. Søger viden om fol som har prøvet at ta en positiv og en negativ tidlig i forløbet.. smiley ork vil gerne i seng nu så jeg ka vågne og ta en ny..:)

  • #10   9. jun 2011 det kan sagtens lade sig gøre og det prøvede jeg da jeg var gravid. Graviditetstest viser oftere falsk negativ en falsk positiv. og de falske positive tests er sjældne. din urin om morgenen er mest koncentreret og hvis du har testet med morgenurin svag positiv og så med urin lidt senere på dagen negativ kan det være derfor anden test ikke har kunnet måle det. Ja koncentrationen i dit urin kan jo såmænd skifte fra første ståle til sidste dråbe. Men held og lykke

  • #11   9. jun 2011 Okay, fedt svar.. Så der faktisk håb..:) håber så inderligt, nu må kun tiden give mig svar..!

  • #12   9. jun 2011 nå ja laver en rigtigt tydelig positiv hjemme slet ikk til a tag fejl a to dage efter hos lægen var den negativ .. derfor hun fortalte det med falsk positvt test..:)

    men havde så en positv hos lægen 14 dage efter..


  • #13   9. jun 2011 Skulle også til at spørge om du har brugt den samme urin til begge tests?

    Morgen urin er den bedste at teste med smiley


  • #14   9. jun 2011 Ja det var den samme urin... Samme glas..:) amen jeg krydser fingre, chancen er vidst 50/50 om det var en fejl test eller jeg er tidlig på den.. Tak for gode svar..:)

  • #15   9. jun 2011 Ja det var den samme urin... Samme glas..:) amen jeg krydser fingre, chancen er vidst 50/50 om det var en fejl test eller jeg er tidlig på den.. Tak for gode svar..:)

  • #16   9. jun 2011 Ja det var den samme urin... Samme glas..:) amen jeg krydser fingre, chancen er vidst 50/50 om det var en fejl test eller jeg er tidlig på den.. Tak for gode svar..:)

  • #17   9. jun 2011 Louise..

    Det jo det jeg siger ? det kan være begge dele !
    havde jo ikke sagt det kunne være begge dele hvis ikke det var muligt ?

    Hvis du feks tisser på en og den er positiv, tisser på en Ny og den er Negativ så kan det være fordi det meget tidligt og dit Hcg er lavt !

    men det kan også være den positive/negative var en fejl test ?


  • #18   9. jun 2011 Havde misforstået dit inlæg, men super tak for svar..:)

Kommentér på:
positiv? negativ?

Annonce