{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Nelles-Pille :- )
Nelles-Pille :- )
Tilmeldt:
18. jan 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60

Er snorforvirret.. Hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har stikken/jag i underlivet, kvalme og opkast ,har dog ikke kastet op i dag , og hvis jeg er gravid er jeg kun 3+1.. Men jeg er blevet et test monster, og har derfor "kommet til" at tage en test igår, og en i dag.. Og indenfor de 3 minutter er der ikke noget på dem, men 2 minutter efter er der en svag rød streg , den er dog tydelig at se. Dette har jeg aldrig prøvet før, der plejer den at blive ved med at være negativ.

Jeg ved godt den er ugyldig efter de 3 minutter.. Men kunne det være et tegn på jeg er gravid, og den er langsom om at reagere, netop fordi jeg er så kort henne? Har først test dag på mandag, og har lovet mig selv at nu tester jeg altså ikke før, og kan jeg slet slet ikke vente, må jeg teste på fredag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er snorforvirret.. Hjælp!!!
  • #1   18. jan 2011 Der skulle så stå , snoTforvirret smiley

  • #2   19. jan 2011 Jeg tror ikke det er fordi du er gravid.
    Smid den ud efter 3 min, så slipper du for forvirringen omkring om den er positiv eller ej.

    Jeg håber at den viser noget andet på mandag smiley ( hvis det er det du håber )


  • #3   19. jan 2011 Jeg tror heller ike selv på noget som helst, før jeg står med en positiv test... Jeg håber at der snart sker noget, men jeg ved også godt det kan tage tid....

  • #4   19. jan 2011 de teste jeg har brugt er de først ugyldige efter 10 minutter... så det kan da være at der er gevinst smiley

  • #5   19. jan 2011 da jeg var gravid med den første prøvede jeg at testen også viste negativ, det blev den ved med i 10 min. Jeg lod den ligge og var væk far huset i 1 time. da jeg kom hjem var den positiv. Jeg ventede 3 dage og tog en test mere og den viste positiv med det samme. Så jeg var altså gravid.

  • #7   19. jan 2011 jeg testede negativ den 31.12 og positiv her tirsdag i sidste uge... så gå evt til læge og få dem til at tjekke det hcg tal

  • #9   19. jan 2011 gid jeg vidste jeg gik op til lægen igår med mavesmerter og han sendte mig direkte til kolding med ambulance, det var sku skræmmende, men de fandt ud af at jeg havde en kraftig blærebetændelse som kunne være svaret på smerterne mit hcg tal var 37 i onsdags, 69 i fredags og tata 484 igår smiley så den stiger som den skal smiley men de kan stadig ikke se en graviditet smiley de mener at det kommer i næste uge

  • #11   19. jan 2011 hvis du er 3 uger henne har du i princippet kun været gravid i 1 uge (i de 2 første er man ikke gravid)

    så det er derfor den ikke er så tydelig


  • #12   19. jan 2011 Marianne: Jeg gider ikket age til læge, når jeg ikke er længere henne.. Jeg har tidligere haft 5 spontane aborter, så tror også bare jeg er pessimistisk, jeg tror simpelthen ikke på det kan lykkedes, før jeg får en positiv test igen....

    Tanja: Ja det er jo det.. jeg havde ÆL d.10 januar, hvor vi sexede...

    Syntes godt nok mine niv og jag i mavsen er slemme i dag..


Kommentér på:
Er snorforvirret.. Hjælp!!!

Annonce