{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Hejsa Der ude {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er ny her men har kigget lidt med på sidelinjen.
Min mand og jeg skal til forundersøgelse den 20 dec. Men vi er så forvirret for hvis det nu kommer til at koste 30-50.000 kr. har vi ikke pengene til det. vi har en okay økonomi men vi kan ikke smide så mange penge på en gang.

Nå til hvorfor vi skal have hjælp til at få vores største ønske opfyldt:
min mand har dårlig sædkvalitet og jeg døjer med cyster på begge æggestokke hvilket er ekstremt smerte fuld. (har jeg hver eneste måned stor set)
Jeg går p.t sygemeldt begrund af disse smerter da min mens smerter også er blevet kraftiger begrund af cysterne.(så bliver nød til at sygemelde mig to gange om måneden for kan ingen steder være)

Sidst jeg var indlagt med en cyste der havde drejet sig hvilket gør sind sygt ondt. var vi kommet der til at de bare skulle fjerne det hele, men det vil de ikke da vi jo brændene ønsker os et barn samt de mener jeg er for ung til det.

så er virkelig fortvivlet nu, Vi vil jo så gerne have en lille baby. men pt. kan jeg intet positivt finde.


Ved ikke om jeg har fået det plaseret under rigtig emne. men sig hvis i mener det skal være et andet sted

med venlig hilsen den fortvivlet Ditte

ps. undskyld stavefejl og manglende ord men det har virkelig været svært at skrive


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hejsa Der ude
  • #3   6. nov 2010 Ja det er også med i overvejelserne men vi vil jo gerne prøve at få vores ejet som sygehuset mener vil være bedst, men intet er udlukket

    og tak for svaret Tania håber mit indlæg var forvirrende


  • #5   6. nov 2010 Det ed adoption...helt klart vil det være vores. smiley men syntes bare det hele er lidt uoverskuelig hvis du kan følge mig.
    Vi prøver på ikke at miste håbet men vi tør heller ikke købe en eneste ting for ikke at blive alt for skuffet.
    Men vi håber på det bedste men frygter det værste.
    ej hvor dejligt for jer...ja man kan jo være heldig smiley dejligt med to guldklumper men da træls i ikke kan få flere hvis i gerne vil....

    lige nu har jeg svært ved at vise min glæde når venner eller familie siger de er gravide eller at de lige har født.
    men håber da storken ligger vejen forbi os på den ene eller anden måde....


Kommentér på:
Hejsa Der ude

Annonce