{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.562 visninger | Oprettet:

ægløsningstest positiv??? {{forumTopicSubject}}

altså jeg har lige haft en abort og har så idag prøvet sådan en ægløsningstest, den var klart positiv, og jeg tænkte jo så jubii så er min krop måske allerede klar igen, men så kom jeg senere til at tænke på om jeg stadig kan have hormoner i kroppen som måske kan påvirke sådan en test??? jeg har aldrig brugt dem før og ved derfor intet om dem, det er 14 dage siden vi fik konstateret en begyndende abort, så jeg har så ikke haft mens siden..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ægløsningstest positiv???
  • #1   25. sep 2010 sagt på en anden måde, kan det godt passe at jeg har ægløsning allerede nu?? som sagt er det 14 dage siden aborten begyndte og for 11 dage siden fik vi besked på at graviditetsvævet var helt væk, torsdag blev jeg scannet igen og fik beskeden at alt var normalt igen, og jeg er stoppet med at bløde for 2 dage siden..

  • #2   26. sep 2010 Uhh det er svært at vide smiley Hvis du stadig har lidt hcg i kroppen kan det godt gi en positiv æl test. Men det kan også være æl smiley Så jeg ville gøre som hvis det var en æl smiley Og så fortsætte med at tage testene hver da for at se om den forbliver positiv smiley

Kommentér på:
ægløsningstest positiv???

Annonce