{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.081 visninger | Oprettet:

~ Miss N, 41+ ~
~ Miss N, 41+ ~
Tilmeldt:
15. maj 2010
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 18

De magiske to streger - nu? {{forumTopicSubject}}

Okay - lad os lige tage den fra toppen.

Jeg smed p-pillerne i maj i år og troede - naiv som jeg var - at der ikke skulle mere til end at stoppe og kazaam! Så var man gravid. I første cyklus var jeg helt sikker på, at der var bid. Jeg havde alle symptomerne og fik da også en positiv test (som havde ligger i +20 min) og så faldt min hjerne ud - I ved hvad jeg mener smiley Der gik testmonster i den og jeg blev skuffet gang på gang over de negative tests.

I sidste cycklus gad jeg ikke engang teste, fordi jeg tænkte at jeg havde opført mig så tosset i cycklus'en før.

Nå, men i denne cyklus begyndte jeg så at få kvalme, blive træt og få sådan.. spændte bryster. Jeg tænkte, at jeg nok bare var stresset på arbejdet eller var ved at blive syg.

Alligevel tænkte jeg - tja, lad os tage en test. Jeg tog så en i onsdag, men gad egentligt ikke kigge på den. Jeg lagde den på toilettet og da jeg kom derud igen ca. 40 min efter var der to streger. Jeg slog det bare hen med "jaja, det har jeg jo set før - den er falsk positiv".

Imorgen har jeg "officiel" testdag, men tog den sidste i pakken idag, efter et massivt kvalmeanfald. Den lå i ca. 6 min - og der var to streger... nu begynder jeg sgu at blive sådan helt nervøs 8)

Jeg har ikke sagt noget til kæresten endnu, da han blev meget skuffet sidst over det bare var min baby-tossede hjerne der gik amok.

Det jeg har ventet på i kun 3 mdr. er måske virkelig ved at ske? Hvis jeg ikke har rullet den røde løber ud mandag, tager jeg til lægen. Men gud, hvor har jeg mange sommerfugle i maven, mange tanker og sådan - uneasiness.

Tak fordi I læste med så langt - havde brug for lige at læsse af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De magiske to streger - nu?
Kommentér på:
De magiske to streger - nu?

Annonce